=> Nieuwe beelden vloedgolven Thailandquote:Op zondag 2 januari 2005 15:23 schreef Magistic het volgende:
Ik heb met de beelden die op dit moment beschikbaar zijn een compilatievideo gemaakt
van de ramp in Azië. Het nummer is Fragile van Sting en daardoorheen heb ik nieuwscommentaar gemengd.
Hier het filmpje:
Tsunami - How Fragile We Are.wmv ~30 MB (rechtermuisknop Opslaan Als)
(met dank aan Jump voor de nieuwe hosting)
dan ga ik ze wel ff mirroren @ me hosting want doe toch niks met me BWquote:Op donderdag 30 december 2004 15:08 schreef kree het volgende:
downloadlimiet al overschreden.
Geef me effe 10 minuten dan zet ik ze ergens anders neer.
ja ik weet niet hoor!! Maar vind je langsdrijvende lijken wel kicke dan .......quote:
euhm, ik heb nog geen langsdrijvend lijk gezien hoor, ik weet niet welke filmpjes jij gekeken hebt?quote:Op donderdag 30 december 2004 15:32 schreef Pearly het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoor!! Maar vind je langsdrijvende lijken wel kicke dan .......
Ik word misselijk als er topics worden geopend waar in men videobeeldjes gaat uitwisselen van rampen in welke soort dan ook....
ehh .... no hard feelings verder hoor ....
Wilde het alleen maar effe kwijt he!
nee je moet dan doen of het niet bestaat beelden zijn beelden hoor iedereen heeft recht op zijn eigen nieuwsgaringquote:Op donderdag 30 december 2004 15:32 schreef Pearly het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoor!! Maar vind je langsdrijvende lijken wel kicke dan .......
Ik word misselijk als er topics worden geopend waar in men videobeeldjes gaat uitwisselen van rampen in welke soort dan ook....
ehh .... no hard feelings verder hoor ....
Wilde het alleen maar effe kwijt he!
Ik neem de openingspost van KREE even mee naar die andere thread .quote:Op donderdag 30 december 2004 15:12 schreef Sidekick het volgende:
In de openingspost van Zeker 82.000 doden bij zeer zware aardbeving in ZO-Azië #5 zijn er ook een aantal videobeelden te downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |