Als je de Jordan van 28-34 jaar in je team hebt ben je per definitie al het beste team.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jordan was vooral de beste ooit, het team niet
Nah.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je de Jordan van 28-34 jaar in je team hebt ben je per definitie al het beste team.
Ik ook, toen 'ie bij de Wizards speelde. Dat was toch wel even met beide voeten op de grond.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb Jordan een keer in het echt gezien
Ik in een winkelcentrum in Miamiquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ook, toen 'ie bij de Wizards speelde. Dat was toch wel even met beide voeten op de grond.
Dat hele team viel uit elkaar, niet alleen Jordan vertrokquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk maar hoe het ging zonder Jordan
Mensen die zelf beweren dat ze verstand van Basketball hebben
Ze springen allebei naar de bal en Tyree komt met de bal tegen zijn helm op de grond. Fair catch. Grappig is ook dat de scheidsrechter later verklaarde dat hij eigenlijk wou affluiten toen de qb in problemen kwam.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:15 schreef Mark het volgende:
Ik vind het vangen eerlijk gezegd weinig bijzonders (wat de titel van het filmpje wel suggereert). Wel knap van die QB
Echt een circusbal, prachtig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:23 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ze springen allebei naar de bal en Tyree komt met de bal tegen zijn helm op de grond. Fair catch. Grappig is ook dat de scheidsrechter later verklaarde dat hij eigenlijk wou affluiten toen de qb in problemen kwam.
Het is het moment (laat in de wedstrijd), de wedstrijd (Patriots ongeslagen tot dat moment), de qb (broertje van), de unlikely hero (Tyree) en het podium (Superbowl 42) dat dit moment geweldig maakt.
Ik vind The Fridge indrukwekkenderquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef Terreros85 het volgende:
Dit is naar mijn mening wel een van de grootste momenten in American Football. Vier punten achter met nog 1:15 te gaan in de Superbowl. Cruciale 3th and 5. Eli Manning in een woud van verdedigers weet zich los te rukken en gooit. David Tyree, een middelmatige receiver van de Giants springt in de lucht en vangt ternauwernood de bal. 1st and 10. Even later scoren de Giants de touchdown en winnen ze de wedstrijd.
Beetje wel. Daarom een ander prachtig moment. Ik denk dat dit wel de meest bizarre finish van een sportwedstrijd is. The band is out on the fieldquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Echt een circusbal, prachtig.
Deze is ook leuk. Of dwalen we nu wat af?
Schitterend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Beetje wel. Daarom een ander prachtig moment. Ik denk dat dit wel de meest bizarre finish van een sportwedstrijd is. The band is out on the field
Hoe ging het ook alweer toen Jordan terug kwam?quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat hele team viel uit elkaar, niet alleen Jordan vertrok
Toen werden ze nog 3 keer kampioen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoe ging het ook alweer toen Jordan terug kwam?
Hoe ging het ook alweer met de Bulls in het seizoen dat MJ terugkeerde?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toen werden ze nog 3 keer kampioen.
Als was het seizoen zonder Jordan zeker niet slecht. Tweede ronde van play-offs nipt onderuit tegen de latere finalist New York.
En met Jordan in één seizoen 72 van de 82 wedstrijden winnen, dan lukt niet met één goede speler.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Beetje wel. Daarom een ander prachtig moment. Ik denk dat dit wel de meest bizarre finish van een sportwedstrijd is. The band is out on the field
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |