quote:Op donderdag 30 december 2004 14:58 schreef Leatherface het volgende:
Op onwillekeurige volgorde zou ik nomineren:
- De finale verspringen tussen Carl Lewis en Mike Powell op het WK atletiek in Tokio in 1991
- De 100 meter van Ben Johnson op de Olympische Spelen van Seoul in '88, als grootste farce ooit.
- De Wk voetbal - finale 1978 Argentinie - Nederland
- De wonderlijke herrijzenis van Lance Armstrong in de Tour de France van 1999. Als moment in het bijzonder dan maar zijn overwinning in de eerste lange tijdrit in Metz.
- SSC Napoli wint zijn eerste Scudetto aan de hand van Diego Armando Maradona.
Het is een leuk stukje show, niet meer dan dat en zeker niet briljant.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:58 schreef Bruce117 het volgende:
De warming-up van Maradonna op de muziek van Opus voorafgaand aan een UEFA-Cup wedstrijd is dan wel geen onderdeel van een wedstrijd, maar toch een briljant groots moment.
Abebe Bikila in 64.quote:
Dat klopt inderdaad, de eerste marathonloper die zijn titel prolongeerde. Off-topic, maar wie was die andere loper? Moet een makkie zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:52 schreef tong80 het volgende:
In 64 won ie met schoenen aan, zeg ajb niet dat ik het weer fout heb.
Hier moest ik wel op reagerenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Het is een leuk stukje show, niet meer dan dat en zeker niet briljant.
Elke F pupil kan die bal zo hooghouden.
Klopt, ziek omdat zijn coach op sterven lag. Prachtige overwinning.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:31 schreef rubbereend het volgende:
Sampras die kotstend op de baan staat bij de US open, en amar door blijft gaan, bijna omvallend en toch weet te winnen, prachtig
Maar je wacht nog even?quote:Op maandag 17 juli 2006 14:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hier moest ik wel op reageren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |