Woon je nog steeds in Naarden?quote:
Huizenquote:Op maandag 3 januari 2005 15:18 schreef Dizzee het volgende:
het gooi. richting huizen daarzo woont ook nog wat fam. van mij.![]()
wel allemaal Ajax gelukkig![]()
Nee niet meer, woon nu in Hellevoet. Maar ga in Utrecht studeren dus ik kom weer in de buurtquote:
Welk gat?quote:Op maandag 3 januari 2005 20:59 schreef Nashje het volgende:
Geboren en wonend in een gat langs Eindhoven.
Ik kom uit Brabant kunde ge da zienquote:Op maandag 3 januari 2005 20:59 schreef Nashje het volgende:
Geboren en wonend in een gat langs Eindhoven.
bogdan loboent?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:59 schreef tong80 het volgende:
Alle andere Ajax medewerkers met een oe in hun naam erachteraan.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 05:09 schreef tong80 het volgende:
Bjoro wat doe je uit je bed, ze/hij is nog niet geboren
Hij heeft ook zoveel betekend voor de club,quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:14 schreef SCH het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe hartverwarmend de ajax-supporters afscheid nemen van hun spelers
Ja, vergeet dat belangrijke doelpunt tegen, tegen..... euh.... RBC vorig jaar geloof ik, nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft ook zoveel betekend voor de club,!
Ik mag hopen dat je dit niet serieus meentquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:14 schreef SCH het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe hartverwarmend de ajax-supporters afscheid nemen van hun spelers
Ja tuurlijk wel, ik vind het asociaal om zo met spelers om te gaan, als supporter zijnde dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit niet serieus meent!
En tegen Roda-uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, vergeet dat belangrijke doelpunt tegen, tegen..... euh.... RBC vorig jaar geloof ik, niet
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, ik vind het asociaal om zo met spelers om te gaan, als supporter zijnde dan.
Typisch Ajax dusquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet met een waailap die niets gepresteerd heeft.
Lekker boeie, die dwijl is opgerot. Heeft meer kwaad dan goed gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker boeie, die dwijl is opgerot. Heeft meer kwaad dan goed gedaan.
Ben blij dat ie weg is. Nu nog de rest van die Belgische prutsers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |