Ik kom uit Brabant kunde ge da zienquote:Op maandag 3 januari 2005 20:59 schreef Nashje het volgende:
Geboren en wonend in een gat langs Eindhoven.
bogdan loboent?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 04:59 schreef tong80 het volgende:
Alle andere Ajax medewerkers met een oe in hun naam erachteraan.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 05:09 schreef tong80 het volgende:
Bjoro wat doe je uit je bed, ze/hij is nog niet geboren
Hij heeft ook zoveel betekend voor de club,quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:14 schreef SCH het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe hartverwarmend de ajax-supporters afscheid nemen van hun spelers
Ja, vergeet dat belangrijke doelpunt tegen, tegen..... euh.... RBC vorig jaar geloof ik, nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft ook zoveel betekend voor de club,!
Ik mag hopen dat je dit niet serieus meentquote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:14 schreef SCH het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe hartverwarmend de ajax-supporters afscheid nemen van hun spelers
Ja tuurlijk wel, ik vind het asociaal om zo met spelers om te gaan, als supporter zijnde dan.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit niet serieus meent!
En tegen Roda-uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, vergeet dat belangrijke doelpunt tegen, tegen..... euh.... RBC vorig jaar geloof ik, niet
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, ik vind het asociaal om zo met spelers om te gaan, als supporter zijnde dan.
Typisch Ajax dusquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet met een waailap die niets gepresteerd heeft.
Lekker boeie, die dwijl is opgerot. Heeft meer kwaad dan goed gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lekker boeie, die dwijl is opgerot. Heeft meer kwaad dan goed gedaan.
Ben blij dat ie weg is. Nu nog de rest van die Belgische prutsers..
Jaja, wordt wakker man.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, ik vind het asociaal om zo met spelers om te gaan, als supporter zijnde dan.
Maar goed dat de broertjes de Nooijer nog even in het zonnetje gezet werden toen ze vertrokken...........quote:
jullie staan wel met een erehaag en een bloemetje wanneer een speler weggaat die nooit heeft kunnen overtuigen?quote:
Alsof die uitgekotst zijn?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar goed dat de broertjes de Nooijer nog even in het zonnetje gezet werden toen ze vertrokken...........
Jij wil niet weten hoe GE-WEL-DIG ik jou nu vind!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof die uitgekotst zijn?
Ik was ook niet rouwig om het vertrek van Sibon maar ga hem geen trap na geven.
Dank jequote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij wil niet weten hoe GE-WEL-DIG ik jou nu vind! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |