abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2004 @ 18:19:39 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_24302057
quote:
Op donderdag 30 december 2004 16:46 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

die ken ik niet eens
Jawel joh, da's die gast die in een of andere schietpartij in een duister cafe in Costa Rica betrokken was.
pi_24302187
3 miljoen voor Sonck zou echt fantastisch zijn.
That's all folks!
pi_24303719
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:19 schreef twi het volgende:

[..]

Jawel joh, da's die gast die in een of andere schietpartij in een duister cafe in Costa Rica betrokken was.
sonck ?
slettebak [@] gmail.com
pi_24313808
30/12/2004 - "Braziliaanse rechtsback in verband gebracht met Ajax"
(Van onze verslaggever RvN)

Het Braziliaanse Gazeta Esportiva brengt vandaag Ajax in verband met de Braziliaan Paulo César. De rechtsback werd het afgelopen jaar door het Franse Paris Saint Germain uitgeleend aan Santos. Bij de Braziliaanse kampioen onderhandelde hij over een verlengd verblijf, maar kon hij niet tot een akkoord komen over diens persoonlijke eisen. Hij heeft nog een contract tot 2007 bij Paris Saint Germain en zal nu terugkeren naar Frankrijk. Hij bevestigde dat er interesse is van een club uit Spanje en een club uit Nederland. Volgens de krant zou het om Ajax gaan, maar dat wilde hij niet bevestigen of ontkennen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 december 2004 @ 14:17:56 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_24319855
Z'n naam heeft ie in ieder geval mee.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 31 december 2004 @ 14:56:17 #31
82589 S-Two
barba macacu
pi_24320560
*tvp
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_24321338
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:05 schreef Roi het volgende:
Nou niet specifiek iemand, maar er lopen daar zoveel crimineeltjes rond die wel kunnen voetballen. En ook graag naar Ajax zouden willen gaan ! (Lage salaris natuurlijk, en na 2jaar gaat ie weg naar een clubje in Italie en verdient ajax weer wat geld!)
criminelen zat in amsterdam en goede afmakers zijn het
pi_24321369
quote:
Op donderdag 30 december 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Babel heeft in een persoonlijk gesprek van ome Ronald gehoord dat hij sowieso tweede man is als nummer 9 en zeker genoeg minuten gaat maken.
Hoezo tweede? Dat vind ik gewoon shit onzin. De beste moet spelen niks v an te voren tweede of derde of eerste. Niet goed spelen er gewoon uit en een betere neerzetten.

verdomme demotiverend
pi_24321612
Volgens het Braziliaanse Gazeta Esportiva staat de Braziliaanse rechtsback Paulo César in de belangstelling van Ajax. De speler heeft een contract dat hem tot aan de zomer van 2007 aan het Franse Paris Saint Germain verbindt. Die club heeft hem echter uitgeleend aan Santos. César kon er echter qua persoonlijke wensen niet uitkomen met Santos, en dient nu terug te keren naar Parijs.

César bevestigde dat er interesse is van een club uit Spanje en een club uit Nederland. Volgens de krant zou het om Ajax gaan, maar dat wilde hij niet bevestigen nog ontkennen. Naar veluidt zouden de Amsterdammers ervanuit gaan dat Trabelsi aanstaande zomer ditmaal wel vertrekt, en zich om die reden willen versterken op die positie
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24321892
27, bij PSG op een zijspoor geraakt, maar vast wel goed genoeg voor jullie
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24321952
hmmm laat maar lekker daar dan. is ook geen international toch
pi_24322243
Nee, is een jongen die bij PSG nooit echt een basisklant kon worden. Ook al doordat er betere spelers op zijn plek liepen.

Aangezien Ajax geen verdedigers zoekt, zal ik het niet te serieus nemen als ik jou was.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24322317
Ik mag hopen dat iemand dit uit zijn duim heeft gezogen.
That's all folks!
pi_24322320
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:20 schreef methodmich het volgende:

Aangezien Ajax geen verdedigers zoekt, zal ik het niet te serieus nemen als ik jou was.
Nou ik denk dat er alsnog een opvolger van Trabelsi komt in de zomer.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_24322363
Ik heb net het hele bericht op A Bola laten vertalen door mijn persoonlijke vertaalster en daaruit blijkt dat hij door het vertrek van Luxemburgo en een te laag salaris niet bij Santos wil blijven en terugmoet naar PSG. Die club wil hem verhuren aan een Spaanse of Nederlandse club, dus het gaat om nu.
www.thuisuiteten.nl
pi_24322876
Wie is de Ajacied van 2004 heren?
www.thuisuiteten.nl
pi_24322913
Dat is een lastige zeg! Ik ga voor Nigel de Jong.
That's all folks!
pi_24323034
Ik doe mee met Zlatan Ibrahimovic en Ryan BABEL, gedeelde eerste plaats.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 december 2004 @ 16:56:40 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_24323058
Maxwel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 31 december 2004 @ 16:57:36 #46
82589 S-Two
barba macacu
pi_24323078
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:55 schreef methodmich het volgende:
Ik doe mee met Zlatan Ibrahimovic en Ryan BABEL, gedeelde eerste plaats.
Ik zat ook aan Zlatan te denken .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_24323125
1. Zlatan
2. Maxwell (Door goed vorig seizoen)
3. Rosales (Bewees in zijn korte tijd een topper te zijn)

De Jong is uit de basis verdwenen, VDV en Sneijder halen vaak bij lange na hun niveau niet. Mitea is ver terug gezakt. Babel staat er pas twee wedstrijden. Laat ik het over de Yannissen van de selectie maar niet hebben. Daarom deze top 3.
pi_24323353
Zlatan gaat al goed dus.

Rosales in de VI met Nederlandse kerstmeiden, die ouwe snoeper.
www.thuisuiteten.nl
pi_24323413
Zlatan en zijn doelpunt tegen NAC.
En Escude op 2
pi_24323503
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:10 schreef methodmich het volgende:
Zlatan gaat al goed dus.

Rosales in de VI met Nederlandse kerstmeiden, die ouwe snoeper.
Mja das in die babes en beer teasers bar op de damrak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')