Die zijn onbetaalbaar.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:12 schreef Spideyman het volgende:
Rafael van der Vaart: 2 Ajax-shirts
ook mooi.
Touché:quote:
quote:Veiling shirt Bouma voor Giro 555
Een van de leden van PSV Netwerk op Marktplaats het door hem verkregen shirt van Wilfred Bouma van de interland Nederland - Finland ter veiling aangeboden. De opbrengst gaat in zijn geheel naar Giro 555. Indien leden meer van dit soort initiatieven rond PSV houden horen wij dat graag.
idd, Rafael past mooi in dit rijtje van grotenquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:12 schreef Spideyman het volgende:
Azie:
Schumacher geeft 10 miljoen
Sandra Bullock 1 miljoen
De selectie van Man United: 150.000 pp
ook mooi.
en de Mul is terug naar Jong Ajaxquote:Tom Soetaers: "Genk is een warme club, Ajax een fabriek"
"Wesley Sonck vertelde me enkele dagen geleden dat ik niet mocht twijfelen indien KRC Genk me absoluut wilde hebben. Ik heb nu al het gevoel dat ik bij een heel gemoedelijke club, met gezonde ambitie en een fantastisch publiek terecht gekomen ben."
"Genk is een warme club, Ajax een fabriek ... een instituut. Daar was ik een nummer, hier een naam. Ik heb altijd gezegd dat Anderlecht de club van mijn hart is en dat is ook wel zo maar dat kan heel snel veranderen. Ik zal er alleszins alles aan doen om ze binnenkort te kloppen" (FM)
Relatief in vergelijking met Schumacher's salaris geeft Rafael dan nog veelquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:12 schreef Spideyman het volgende:
Azie:
Schumacher geeft 10 miljoen
Sandra Bullock 1 miljoen
De selectie van Man United: 150.000 pp
ook mooi.
Wat een heerlijke slechte verliezer. Hier kan je al uit uitmaken dat hij niet gewend is om te leven in omgeving waar alles is gebaseerd op winnen. Die jongen zal het nooit maken.quote:Op woensdag 5 januari 2005 03:00 schreef The_Hives het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhh, Tommie zijn luiertjes zaten dus vol SCH
[..]
en de Mul is terug naar Jong Ajax
Oe, dat was een fijne ja..quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:29 schreef jimjim1983 het volgende:
straks krijgt hij weer zo'n rotschop als toen met Dani.
Dani ging voor de balquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oe, dat was een fijne ja...
Misschien slaat ie daarom van die wartaal uit..
De pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:25 schreef Robar het volgende:
Ik citeer:
"Als je ziet hoe die jongens bij Ajax met elkaar communiceren... Schaamteloos arrogant. Als ik dat zie, denk ik: deze wereld is echt ziek."
Tijd voor een psychiater denk ik.....
Als je daaruiit concludeert dat de wereld ziek is..........
En dan nog, hij ziet alleen tv beelden, emoties kunnen hoog oplopen!
Zijn strijd met Zoetebier was nou ook niet erg netjes te noemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |