Jij wil niet weten hoe GE-WEL-DIG ik jou nu vind!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof die uitgekotst zijn?
Ik was ook niet rouwig om het vertrek van Sibon maar ga hem geen trap na geven.
Dank jequote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij wil niet weten hoe GE-WEL-DIG ik jou nu vind! [afbeelding]
Het is ochtend, ik ben aan het werk en ik ben WEL een allochtoon!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent geen allochtoon dus doe er wat aan![]()
Gisteren wilde je weer een volbloed Amsterdammer zijn. En hier is het ook ochtend en ik ben ook aan het werk. Waarschijnlijk harderquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is ochtend, ik ben aan het werk en ik ben WEL een allochtoon!
quote:SCH je praat wel een beetje je eigen straatje schoon hoor.
Vertrek de Nooijer:
Rustig maar Fulton, opgeruimd staat netjes. Ze komen er in De Kuip wel achter dat hij geen zitvlees heeft en meteen gaat klagen
Dit is de actie die Heerenveen nodig heeft
Nee - want het is speler die niet loyaal is, die meteen gaat mekkeren als hij wordt overgeslagen, dus het kind-stadium niet is ontgroeid. Misschien past ie daarom juist bij Feyenoord.
Persoonlijk vind ik het ook geen geweldige teamplayer - ik ben blij dat beide broertjes weer vertrokken zijn.
We worden er beter van omdat dit soort types spanning in de selectie brengen, en nu is hij weg
-----------------------------------
Ik zie het verschil niet zo. Soetaers is weg en Genk is blij met hem! Beter kan niet.
En?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Gisteren wilde je weer een volbloed Amsterdammer zijn. En hier is het ook ochtend en ik ben ook aan het werk. Waarschijnlijk harder
Dat heb ik nooit gezegd. Als ik ergens trots op ben dan is het wel m'nquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Gisteren wilde je weer een volbloed Amsterdammer zijn. En hier is het ook ochtend en ik ben ook aan het werk. Waarschijnlijk harder
Waarschijnlijk hebben ze bij Genk geld toe gekregenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:59 schreef pfaf het volgende:
Hebben we nog geld gekregen voor Tom?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Als ik ergens trots op ben dan is het wel m'n. Griekse
. achtergrond.
.
Na dit bericht zou ik er toch niet zo trots meer op zijnquote:Otto Rehhagel gekozen tot 'Griek van het Jaar'
3/1/2005 21:54
Koning Otto heeft er een nieuwe titel bij. De Duitser werd gekozen tot 'Griek van het Jaar 2004'. Rehhagel liet in de verkiezing door de krant Ta Nea onder meer de Griekse premier Costas Karamanlis achter zich.
Rehhagel dankt de onderscheiding aan het wonderbaarlijke succesvol verlopen Europees Kampioenschap in Portugal. Als bondscoach van de Grieken pakte Rehhagel met zijn team als complete outsider de titel door achtereenvolgens Frankrijk, Tsjechië en Portugal te kloppen.
Het is voor het eerst dat een buitenlander Griek van het Jaar is geworden. 'Ik ben uiterst dankbaar voor deze prijs en de liefde die ik heb gekregen. Maar het succes in Portugal is het werk van de hele ploeg', aldus Rehhagel.
Vroeg ik me ook al af, maar Ajax doet daar nooit uitspraken over. Wachten op Genk dusquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:59 schreef pfaf het volgende:
Hebben we nog geld gekregen voor Tom?
alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou nee hoor, die zijn vooral zelf tekeer gegaan tegen Heerenveen.
Soetaers en Sikora nota bene de 2 die zorgden dat we de wedstrijd wonnen...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:21 schreef methodmich het volgende:
Soetaers heeft Ajax destijds wel in het zadel geholpen bij Roda-uit.
Ja, de kans dat je alles wat je bij een club laat zien verkloot is wel erg klein natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Soetaers en Sikora nota bene de 2 die zorgden dat we de wedstrijd wonnen...
Zie Robars quote......quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien heb je dat gemist maar het is toch echt waar hoor.
Amstel Cup zeker?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:02 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga binnenkort eindelijk weer eens naar het stadion
Nee MM, toen ik thuis kwam dacht ik er pas aan... Maar misschien komt dat nog welquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
S-Two, heb je Charisteas 9 erop?
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:38 schreef S-Two het volgende:
Ik heb me vanmiddag eindelijk een Ajax-shirt aangeschaft.
Ik zat de hele tijd te twijfelen tussen het uit-shirt en het rood/zwarte cup shirt, maar uiteindelijk toch voor de gele gekozen.
Dat lijkt me een beetje onmogelijk....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:20 schreef keijz het volgende:
Hoorde ik trouwens wat op de radio over een vriendschappelijk duel tussen Ajax en Feijenoord voor Azië?
zou wel leuk zijn
Het thuis-shirt was een stuk duurderquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ondanks dat het cupshirt een beetje een flop is, had ik toch echt die gekocht ipv het uitshirt. Het uitshirt is echt 3x niks. Waarom eigenlijk niet het thuisshirt?
dat snap ik ook nooitquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom eigenlijk niet het thuisshirt?
Thuisshirts zijn idd mooier. Kheb er zelf 3 : 1995/1996 (die nu te klein isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Ondanks dat het cupshirt een beetje een flop is, had ik toch echt die gekocht ipv het uitshirt. Het uitshirt is echt 3x niks. Waarom eigenlijk niet het thuisshirt?
* zal trouwens ook Ajax - Heerenveen gaan kijken ipv werken
Met die lelijke adidas strepen die ze nu hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Thuisshirts zijn idd mooier. Kheb er zelf 3 : 1995/1996 (die nu te klein is) , 1998/1999 ( Gronkjaer 16 ) en 2000/2001.
Eén uitshirt, uit 1999-2000, met Laudrup 10 achterop. Wil daar eigenlijk nog een keer een thuisshirt van, laatste jaar umbro was dat ook.
Die zijn onbetaalbaar.quote:Op woensdag 5 januari 2005 01:12 schreef Spideyman het volgende:
Rafael van der Vaart: 2 Ajax-shirts
ook mooi.
Touché:quote:
quote:Veiling shirt Bouma voor Giro 555
Een van de leden van PSV Netwerk op Marktplaats het door hem verkregen shirt van Wilfred Bouma van de interland Nederland - Finland ter veiling aangeboden. De opbrengst gaat in zijn geheel naar Giro 555. Indien leden meer van dit soort initiatieven rond PSV houden horen wij dat graag.
idd, Rafael past mooi in dit rijtje van grotenquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:12 schreef Spideyman het volgende:
Azie:
Schumacher geeft 10 miljoen
Sandra Bullock 1 miljoen
De selectie van Man United: 150.000 pp
ook mooi.
en de Mul is terug naar Jong Ajaxquote:Tom Soetaers: "Genk is een warme club, Ajax een fabriek"
"Wesley Sonck vertelde me enkele dagen geleden dat ik niet mocht twijfelen indien KRC Genk me absoluut wilde hebben. Ik heb nu al het gevoel dat ik bij een heel gemoedelijke club, met gezonde ambitie en een fantastisch publiek terecht gekomen ben."
"Genk is een warme club, Ajax een fabriek ... een instituut. Daar was ik een nummer, hier een naam. Ik heb altijd gezegd dat Anderlecht de club van mijn hart is en dat is ook wel zo maar dat kan heel snel veranderen. Ik zal er alleszins alles aan doen om ze binnenkort te kloppen" (FM)
Relatief in vergelijking met Schumacher's salaris geeft Rafael dan nog veelquote:Op woensdag 5 januari 2005 01:12 schreef Spideyman het volgende:
Azie:
Schumacher geeft 10 miljoen
Sandra Bullock 1 miljoen
De selectie van Man United: 150.000 pp
ook mooi.
Wat een heerlijke slechte verliezer. Hier kan je al uit uitmaken dat hij niet gewend is om te leven in omgeving waar alles is gebaseerd op winnen. Die jongen zal het nooit maken.quote:Op woensdag 5 januari 2005 03:00 schreef The_Hives het volgende:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhh, Tommie zijn luiertjes zaten dus vol SCH
[..]
en de Mul is terug naar Jong Ajax
Oe, dat was een fijne ja..quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:29 schreef jimjim1983 het volgende:
straks krijgt hij weer zo'n rotschop als toen met Dani.
Dani ging voor de balquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oe, dat was een fijne ja...
Misschien slaat ie daarom van die wartaal uit..
De pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:25 schreef Robar het volgende:
Ik citeer:
"Als je ziet hoe die jongens bij Ajax met elkaar communiceren... Schaamteloos arrogant. Als ik dat zie, denk ik: deze wereld is echt ziek."
Tijd voor een psychiater denk ik.....
Als je daaruiit concludeert dat de wereld ziek is..........
En dan nog, hij ziet alleen tv beelden, emoties kunnen hoog oplopen!
Zijn strijd met Zoetebier was nou ook niet erg netjes te noemen!
Ik was er destijds niet rouwig om eig, en nu ik lees wat meneertje schrijft, nog minder.quote:
Het uiterlijk van spelers is heel belangrijk bij Ajax supportersquote:Op woensdag 5 januari 2005 03:08 schreef OreO het volgende:
de mul heef echt een kutkop helemaal op fm2005
Ja, Bosvelt was te lelijk bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het uiterlijk van spelers is heel belangrijk bij Ajax supporters
niet alleen de tegenstander. Dat had sylvie niet bij VDV gekomen en had hij nu nog goed gevoetbaldquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:10 schreef JeroenV het volgende:
Daarom ben ik blij dat Lucius niet bij Ajax zit. Al jaagt hij de tegenstander wel schrik aan.
déjà vu?quote:Maxwell tekent nieuw contract bij Ajax
5/1/2005 19:33
EXCLUSIEF
Maxwell heeft een nieuw contract bij Ajax ondertekend. De Amsterdamse club besloot de Braziliaanse linkspoot flink te belonen voor zijn prestaties in het roodwit.
Sinds hij in de zomer van 2001 bij Ajax arriveerde speelde Maxwell met hetzelfde contract. Qua salaris is dat nimmer aangepast. Intussen veroverde de 23-jarige verdediger twee keer de nationale titel met zijn club en werd hij vorig seizoen uitgeroepen tot beste speler van het jaar.
De Braziliaanse bondscaoch Carlos Alberto Parreira riep hem zelfs op voor enkele WK-kwalificatieduels, maar besloot de Ajacied niet te laten spelen.
Het nieuwe contract kwam niet zomaar tot stand, beide partijen hebben maandenlang met elkaar overlegd. De lengte van het contract van Maxwell is niet aangepast. Zijn verbintenis loopt tot de zomer van 2006.
quote:Binnenkort is Ajax waarschijnlijk Belgenloos
In de zomer vertrok Jelle Van Damme als eerste Belg uit Amsterdam, tijdens de winterstop kwam Tom Soetaers terug naar België en Tom De Mul moet wegens een fysieke terugslag naar Jong Ajax. Vandaag werd ook bekend dat Ronald Koeman graag Thomas Vermaelen zou verhuren voor de rest van het seizoen.
Dat het vertrek van Wesley Sonck nakend is, is ook genoegzaam bekend en daarmee zou er nog één Belg overblijven in de A-kern: Stanley Aborah. Ware het niet dat ook hij teruggezet wordt naar Jong Ajax. Tijdens de eerste seizoenshelft kwam hij in de kern door de vele blessures in de aanval en maakte een goede indruk tijdens de speeltijd die hij kreeg. Maar blijkbaar was het niet goed genoeg om indruk te maken op de technische staf.
De gouden tijd van de Belgen in Amsterdam was dus geen lang leven beschoren. Dat lijkt vooral onder druk te zijn van de supporters die het nooit echt begrepen hadden op hun Zuiderburen.
bij ajax niet volgens mijquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:35 schreef JeroenV het volgende:
En hebben de Belgen uberhaupt een 'gouden tijd' gehad dan?
Nee toch ?quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:14 schreef Againzender het volgende:
Ja, op niet-Belgen die slecht spelen hebben we inderdaad nooit kritiek
Wij hebben hier ook altijd gezegd dat het een topper is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:47 schreef cultheld het volgende:
Ibrahimovic staat inmiddels op 8 doelpunten in de competitie![]()
heeft iemand dat ooit ontkent dan?quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij hebben hier ook altijd gezegd dat het een topper is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |