quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
bron
Mario 128 toch nog op de cube. Voor de Revolution mogen ze ook wel even goed gaan praten met 3e party developpers en natuurlijk online
Consolewars all over againquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:55 schreef jan55en het volgende:
[..]Mario 128
Revolution vs. PS3 vs. Xenon
Bring it on !!!
Pff, niet weer.quote:
ik deed niets bijzonders en ik heb alle schijfjes altijd netjes in de doosjes zitten... Ik wilde juist een gamecube omdat die niet zou vastlopen (een Xbox vertrouw ik niet hoor, Microsoftquote:Op donderdag 6 januari 2005 09:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ja zoiets heb ik geloof ik ook wel eens gehadMaarja ik heb ook gehad dat mn GameCube vastliep..... 2x
(Timesplitters 2 he..)
Ik denk een soort van Nieuwe Super Mario 64, oif een opvolger van Super Mario Sunshinequote:Op donderdag 6 januari 2005 11:48 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
wat gaat mario 128 eigenlijk worden...?
heb er nog niet zoveel over gelezen
quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
(een Xbox vertrouw ik niet hoor, Microsoft)
SMS moet ik ook nog hebben ! die lijkt me echt heel erg tofquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik denk een soort van Nieuwe Super Mario 64, oif een opvolger van Super Mario Sunshine![]()
ik hoop dat niet.. ik vond SMS (grappige afkortingquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
of een opvolger van Super Mario Sunshine![]()
Ik vond hem wel leukquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:13 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ik hoop dat niet.. ik vond SMS (grappige afkorting) niet zo spectaculair
Dan ben jee zeker niet teleurgesteld als je Super Mario 64 DS hebt!quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:24 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
dan schaf ik wel eerst SMS aan en daarna koop ik een DS met mario 64
Nog nooit gehad, dus dat kan in elk geval niet aan dat heldenspel liggen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ja zoiets heb ik geloof ik ook wel eens gehadMaarja ik heb ook gehad dat mn GameCube vastliep..... 2x
(Timesplitters 2 he..)
ik denk het niet... op het moment dat ie vastliep waren er heel erg veel explosies (sovietquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:36 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, dus dat kan in elk geval niet aan dat heldenspel liggen.
Misschien een beetje stof in je cube?
ik heb 'm net 1,5 week en het deksel gaat alleen kort open om de disc te verwisselen en bij mij is het nu niet meer voorgekomen... zelfde spel, zelfde baan, heb 'm nu wel gehaald.. (alleen nu werd ik 2e ipv 1equote:Op donderdag 6 januari 2005 12:36 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, dus dat kan in elk geval niet aan dat heldenspel liggen.
Misschien een beetje stof in je cube?
2D Mario platforming komt er weer op de DSquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef MrJonez het volgende:
SMS was best aardig, maar het hele thema vond ik niet zo aansprekend. Net iets té kiddie naar mijn smaak.
Het zou mij pas echt gelukkig maken als Mario 128 een vervolg op SMB3 of SMW2 is...lekker 2d sidescroll platformen dus. Maar ja, dat zal wel niet...
Een 3D vervolg op SMB3 of SMW1lijken me ook wel mooie spellen worden.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:08 schreef MrJonez het volgende:
Het zou mij pas echt gelukkig maken als Mario 128 een vervolg op SMB3 of SMW2 is...lekker 2d sidescroll platformen dus. Maar ja, dat zal wel niet...
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:34 schreef Roi het volgende:
Filmpje van NBA Street V3 laad maar niet, vandaar deze plaatjes!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er een beetje vreemd uit allemaal! Mannetjes die niet eens naar bal kijken, te grote Nintendo characters
![]()
Het hele 3D aspect spreekt mij juist niet zo aan. Dus vandaar.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:43 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Een 3D vervolg op SMB3 of SMW1lijken me ook wel mooie spellen worden.
Hoe zie je een opvolger van SMW2 voor je? Geen baby Mario maar kleuter Mario?
Da's erg mooi voor DS bezitters, maar daar heb ik als Cube eigenaar natuurlijk niet zoveel aan...quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2D Mario platforming komt er weer op de DS
Maar waarom heb je een cube gekocht als het hele 3D je niet zo aanspreekt?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:56 schreef MrJonez het volgende:
[..]
Da's erg mooi voor DS bezitters, maar daar heb ik als Cube eigenaar natuurlijk niet zoveel aan...
Same here, behalve dan dat in de kast staan, m'n nes staat ergens op zolder stof te verzamelen, m'n snes staat nog aangesloten (Lufia & Zelda), m'n N64 staat op m'n kast, en nu druk met metroid prime 2 bezig op de cubequote:Op donderdag 6 januari 2005 15:17 schreef MrJonez het volgende:
en ik heb m'n NES, SNES en N64 nog gewoon in de kast staan hoor. Sluit ze weliswaar niet zo vaak meer aan, maar ze doen 't allemaal nog.
Op de een of andere manier vind ik de SNES rpg's stuk voor stuk beter dan de huidige generatie, met Lufia en Secret of Mana als toppers natuurlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
SNES speel ik ook nog Lufia op, en Zelda.
Op mijn cube ben ik nu bezig met Tales.)
Inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:48 schreef Xrenity het volgende:
In de trailer zag het er een stuk beter uit.
Bewegende beelden zien er meestal beter uit dan screenshots...quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
InderdaadDit is echt geen gezicht...
Ik ook, ik vind het "live" vechtsysteem van tales ook niet zo goed als dat van Lufia, maar ik moet er ook nog aan wennen. Wie weet verandert het wel na een tijdje. Lufia ken ik door en door, en Tales heb ik pas een uurtje gespeeld.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:47 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik de SNES rpg's stuk voor stuk beter dan de huidige generatie, met Lufia en Secret of Mana als toppers natuurlijk.
Ikzelf vind ToS leuker, juist dat battlesysteem maakt het leuker, je hebt meer invloed op wat je doet.quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind het "live" vechtsysteem van tales ook niet zo goed als dat van Lufia, maar ik moet er ook nog aan wennen. Wie weet verandert het wel na een tijdje. Lufia ken ik door en door, en Tales heb ik pas een uurtje gespeeld.
Dat is echt goedkoopquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:15 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het eigenlijk geen spam maar:
http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=330104
Metroid Prime 32 Euro: Nieuw
Controller: 35 euro: Nieuwe
Dan krijg je je Gamecube kado
Maar we wonen in NL, dit is de belgische site. Hier kost hij 110EUR.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:15 schreef HomerJ het volgende:
Ik vind het eigenlijk geen spam maar:
http://www.freerecordshop(...)asp?ProductID=330104
Metroid Prime 32 Euro: Nieuw
Controller: 35 euro: Nieuwe
Dan krijg je je Gamecube kado
Die heb ik helaas niet. Misschien dat ik die nog los kan regelen, maar dat denk ik niet...quote:
Noem is een paar voorbeelden van leuke mini-gamesquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:44 schreef neggix het volgende:
Whhaa, Zojuist Mario Party 6 een uurtje ofzo gedaan. Tis zeker wel beter geworden. Speelsnelheid is een stuk omhoog gebracht waardoor het allemaal nog wat leuker word. De games aan het begin halen is ook veel beter geworden, want je word niet elke keer naar een oude mini-game gestuurd. Verder is het dag/nacht effect ook wel grappig ingesteld.
Mini-Games zijn ook veel leuker geworden, en heb er toch nu toe nog weinig klachten over.
Ook Mario Power Tennis een paar minuten gedaan, maar dat werd beetje verdrongen door Mp6
Maar Mpt zag er zeker wel goed uit, geen moeilijke knoppem combo's en veel verschillende slagen. Vanavond maar ff verder gaan ermee
mmm,... klinkt wel cool voor een partyquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:44 schreef neggix het volgende:
Whhaa, Zojuist Mario Party 6 een uurtje ofzo gedaan. Tis zeker wel beter geworden. Speelsnelheid is een stuk omhoog gebracht waardoor het allemaal nog wat leuker word. De games aan het begin halen is ook veel beter geworden, want je word niet elke keer naar een oude mini-game gestuurd. Verder is het dag/nacht effect ook wel grappig ingesteld.
Mini-Games zijn ook veel leuker geworden, en heb er toch nu toe nog weinig klachten over.
Ook Mario Power Tennis een paar minuten gedaan, maar dat werd beetje verdrongen door Mp6
Maar Mpt zag er zeker wel goed uit, geen moeilijke knoppem combo's en veel verschillende slagen. Vanavond maar ff verder gaan ermee
idd. en mirror mode all cup tour was helemaal drama. moest echt met z'n tweeën zodat de #1 een blokker had om een klein beetje veilig te zijn...quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Reken er maar op dat 150 CC spannend isFucking hell wat heb ik daar lopen schelden zeg!
Ik probeerde dat ookquote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
...![]()
Ik ga niet gek worden, ik ga niet gek worden....
quote:
quote:Ordered On: Sunday, October 3 2004
Items on this Order more information
• 1 of: Resident Evil 4 @ $65.95ea.
Arrival Date: Wednesday, January 12 2005
Het kan nog erger, heb Jade Empire al sinds juli vorig jaar in de pre-order staanquote:
Hieronder de eerste screens:quote:Nintendo en Konami hebben de handen in één geslagen voor een nieuw deel in de populaire Dance Dance Revolution serie. Dit deel zal zich in z'n geheel richten op Mario en andere kornuiten uit Mushroom Kingdom. Het bevat vele nieuwe minigames en zal voor iedereen toegankelijk zijn. De officiele titel laat zich het best vertalen als 'Dance Dance Revolution met Mario', maar dit verandert ongetwijfeld nog voor de Amerikaanse en Europese versies. De game zal te zien zijn op de stands van zowel Konami als Nintendo op de aankomende Shogakukan World Hobby Fair. Nintendo zal het nog deze zomer uitbrengen in Japan. Over een Amerikaanse of Europese lancering is niets bekend.
Nope, zelfs dit nieuws kan er vandaag niet voor zorgen dat mijn enthousiasme voor de Cube gedempt wordt.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:32 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo komt met een nieuwe Mario game!
[..]
Hieronder de eerste screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dansen![]()
OMGquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dansen![]()
Ik wist niet hoe ik het moest zeggen maar jij verwoord het het bestequote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nope, zelfs dit nieuws kan er vandaag niet voor zorgen dat mijn enthousiasme voor de Cube gedempt wordt.
Sportief bewegenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:45 schreef RaymanNL het volgende:
Nou wat zal er nog meer komen? Mario voetbal? Mario volleyball? Of misschien een heuse Mario Sports verzamel disc
Ik was bij het begin vrij interesseert in een dance game op de cube (voor mijn gezondheid, lekker sportief bewegen) Maar nu helemaal! Het is een blijft uitmelken vind ik, maar ze maken er bij nintendo altijd wel wat leuks van![]()
Er komt een mat bij, die is eind vorig jaar ofzow aangekondigd!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sportief bewegen![]()
?? Met je duimen
Of komt er een mat bij
Ik heb je zien trommelen, maar ik heb er heel wat euro's voor over om je te zien dansenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
DDR met Mario
Ik wil Mario Soccer
Do the Marioquote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dansen![]()
Af en toe die NES fitnessmat gespeeld bij Struik. Ook heb ik in de arcades een keer DDR Extreme geprobeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb je zien trommelen, maar ik heb er heel wat euro's voor over om je te zien dansen![]()
![]()
*twee weken lang in hyperventilerende shock raakt*quote:Op vrijdag 7 januari 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
De beste Resident Evil en survival horror game ooit gemaakt_________O__________
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!
9.8 OVERALL
(out of 10 / not an average)
Nintendo hoereert z'n karakters echt schandalig aan alle bedrijven.. Positief is wel weer dat daardoor een hele hoop 3rd party developers weer staan te springen iets exclusiefs voor de gamecube uit te brengen..quote:
Werkelijk, ik zit nu nogsteeds te freaken.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 11:57 schreef speknek het volgende:
[..]
*twee weken lang in hyperventilerende shock raakt*
Of Mario 128 blijkt een disc te zijn met 128 verschillende Mario spelletje (verklaard het lange wachten, als ze nog maar bij de 100 waren)...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 10:45 schreef RaymanNL het volgende:
Nou wat zal er nog meer komen? Mario voetbal? Mario volleyball?
Zijn er 128 sports? Vast welquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:21 schreef P8R het volgende:
[..]
Of Mario 128 blijkt een disc te zijn met 128 verschillende Mario spelletje (verklaard het lange wachten, als ze nog maar bij de 100 waren)...
Iedereen enthousiast over Resident evil 4, komt Rayman met zijn dansspelquote:Order Number: 1471083
Ordered On: Saturday, December 11 2004, 07:01:45 AM
Item(s):
1x Resident Evil 4 @ $65.95
Product ID: 90058327
Product Type: Nintendo GameCube
Nee Mario met z'n dansspelquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:47 schreef HomerJ het volgende:Resident evil
Nog 2 weekje ongeveer
[..]
Iedereen enthousiast over Resident evil 4, komt Rayman met zijn dansspel
Mario Skeleton, Mario Skivliegen, Mario Cross-Country, Mario Marathon (met loopband natuurlijk), Mario Korfbal, Mario Wild Water Varen, Mario Zeilen (Zelda WW engine), Mario Onder Water Zwemmen (voorheen Olympische sport)...quote:
Ja, ik bedoel, een 9.8 op IGN is natuurlijk niet iets om wild van te worden, een 5/5 op gamespot ook niet overigens...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:55 schreef Denni5 het volgende:
RE4![]()
Ik snap nou echt niet waarom de helft van de mensen hier een stijve tokus van krijgen.
Hij zal misschien wel aardig zijn, maar om er nou zo wild van te worden...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |