daar heb je wel gelijk in....quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het niet echt stom, want de aflevering die a.s. dinsdag op tv komt, volgt gelijk na die van gisteren. Dan vind ik het beter eigenlijk als je die sneller achter elkaar ziet.
quote:Op woensdag 9 februari 2005 22:13 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in....
In Amerika hebben ze net aflevering 13 van seizoen 5 gehad (was de 100ste aflevering in totaal, en ze hebben er wat speciaals van gemaaktquote:Op woensdag 9 februari 2005 11:58 schreef Aventura het volgende:
Is de serie ook gestopt dan in Amerika? In de zin dat er geen nieuwe afleveringen meer owrden gemaakt? Zou ik erg jammer vinden. Vond de serie eerst maar zo-zo, maar nu vind ik hetr steeds leuker worden.
Ik neem het altijd op, want mn man heeft er een hekel aan. Dan kan ik het woensdag tenminste rustig kijken. Klopt het dat er nog maar 1 of 2 afleveringen komen en dat t dan voorlopig stopt? Op de 1 of andere manier kan ik niet op de net5 site komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 12:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En vanavond zet ik weer de video aan.. best wel balen dat ik op dinsdagavond moet werken
Maar nu kijk ik hem fijn morgen!
Ja, dat is wel wat er gezegd wordt ja! Want op 1 maart komt een ander programma geloof ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:59 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik neem het altijd op, want mn man heeft er een hekel aan. Dan kan ik het woensdag tenminste rustig kijken. Klopt het dat er nog maar 1 of 2 afleveringen komen en dat t dan voorlopig stopt? Op de 1 of andere manier kan ik niet op de net5 site komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |