abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25008244
wow, wat een aflevering...

en idd stom dat ze altijd maar weer midden in t seizoen stoppen, stop gewoon meteen na het einde, en dan later weer vanaf het begin beginnen...

en ik dacht dat Everwood ook 1 maart terugkwam?...
People live to learn things, and I learn to live...
pi_25008954
Ik vind het niet echt stom, want de aflevering die a.s. dinsdag op tv komt, volgt gelijk na die van gisteren. Dan vind ik het beter eigenlijk als je die sneller achter elkaar ziet.
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:06:37 #203
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_25013047
Dean is gewoon beter dan Jess, alleen dat hij niet eerst ff alles goed had afgehandeld met Lindsey was fout ja. Maar dat wijf is gek en als je reeel bent had je dat aan zien komen.

Jess heeft ook zijn charme, hij is niet helemaal fout. En hij is ook wel schattig op zijn tijd. Alleen het feit dat hij altijd eerst aanzichzelf denkt en altijd domme beslissingen neemt, dat maakt hem minder leuk dan Dean. En dan zit hij Rory en Dean in de weg en dan is hij gewoon teveel!

Maar als nu blijft dat Dean niet gaat breken met die Lindsey, dan weet ik niet wat ik moet denken.
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:13:07 #204
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25013172
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 18:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het niet echt stom, want de aflevering die a.s. dinsdag op tv komt, volgt gelijk na die van gisteren. Dan vind ik het beter eigenlijk als je die sneller achter elkaar ziet.
daar heb je wel gelijk in....
don't give me that fucking bullshit
pi_25019558
Ik ben er ook wel blij mee.
Het scheelt een mega cliff hanger.

Een cliffhanger van de volgende aflevering is nog te overkomen. Maar een cliff hanger naar het volgende seizoen is erg vervelend!
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:13 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

daar heb je wel gelijk in....
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_25029531
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 11:58 schreef Aventura het volgende:
Is de serie ook gestopt dan in Amerika? In de zin dat er geen nieuwe afleveringen meer owrden gemaakt? Zou ik erg jammer vinden. Vond de serie eerst maar zo-zo, maar nu vind ik hetr steeds leuker worden.
In Amerika hebben ze net aflevering 13 van seizoen 5 gehad (was de 100ste aflevering in totaal, en ze hebben er wat speciaals van gemaakt )
Duck tape is like the force; it has a dark side and a light side and it keeps the universe together
pi_25039395
Ik had eik ook liever dat ze gewoon nu zouden stoppen. Twee afleveringen van seizoen 5 en dan stoppen is ook zo stom
Maar ja, ik ga wel kijken hoor
  zondag 13 februari 2005 @ 19:32:14 #208
52555 jadelovespat
pi_25074629
Ik zat "Malcome in the Middle" the kijken en toen zag ik dit

Hahahaha hij was een leraar en ziet eruit als een eikel
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  zondag 13 februari 2005 @ 19:33:58 #209
52555 jadelovespat
pi_25074650
En later zag ik oude GG met die hond en ik moest ff schieten

Echt een geweldige aflevering was dat!
Can't rain all the time
pi_25075064
Het was inderdaad erg leuk vandaag.

Rory: 'Nog sneller praten dan dat ik nu al doe?'
pi_25075730
Jaaaaahhh screencaps van Cyrus! Want Cyrus is volgens mij een Beagle, en wij staan op de wachtlijst voor een Beagle, en nou hebben al zeker vier mensen gezegd dat Beagles dom zijn Qua intelligentie dan, maar Cyrus bewijst toch maar mooi dat ie toch wel dingen kan leren

ik wil niet weten hoeveel trainers er buiten beeld om hem heen staan of hoeveel brokjes het heeft gekost om 'm zo ver te krijgen.....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_25091806
Was echt een superaflevering. Ik heb hem vandaag pas kunnen kijken.
pi_25098867
De teller staat op vijf mensen die zeggen dat Beagles dom zijn hoor ik net.

Oehhhh vanavond weer een verse aflevering !!!!! *zin in*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_25099053
En vanavond zet ik weer de video aan.. best wel balen dat ik op dinsdagavond moet werken
Maar nu kijk ik hem fijn morgen!
pi_25099156
Zo'n leuk programma Jammer dat het bijna stopt
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_25100896
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 12:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En vanavond zet ik weer de video aan.. best wel balen dat ik op dinsdagavond moet werken
Maar nu kijk ik hem fijn morgen!
Ik neem het altijd op, want mn man heeft er een hekel aan. Dan kan ik het woensdag tenminste rustig kijken. Klopt het dat er nog maar 1 of 2 afleveringen komen en dat t dan voorlopig stopt? Op de 1 of andere manier kan ik niet op de net5 site komen.
pi_25100935
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 14:59 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ik neem het altijd op, want mn man heeft er een hekel aan. Dan kan ik het woensdag tenminste rustig kijken. Klopt het dat er nog maar 1 of 2 afleveringen komen en dat t dan voorlopig stopt? Op de 1 of andere manier kan ik niet op de net5 site komen.
Ja, dat is wel wat er gezegd wordt ja! Want op 1 maart komt een ander programma geloof ik.
Ik ga nu ff de video instellen!
pi_25103540
Nou ja, we merken het vanzelf wel als het er ineens niet meer is.
pi_25103754
Ik vond het niet zo'n leuke aflevering dit keer. Deze was een beetje negatief.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_25104616
Hehe, eindelijk kan ik weer op de site van net5! Helaas nog maar 1 aflevering.
Maar ze gaan vanaf 21 feb elke dag vanaf aflevering 1 uitzenden. Zou dat vanaf seizoen 1 zijn/
pi_25108795
ik vond het begin van deze eerste aflevering van seizoen 5 wel erg mooi gefilmd.
Je ziet deels bekende beelden maar vanuit Dean´s point of view. Vond ik wel leuk gedaan.

Verder was dit natuurlijk de anti-climax van de in de vorige gestarte evenementen.
Luke en Loreli,
Dean en Rory,
Emily en Richard,
Kirk en zijn nachtelijke angsten.

dus een afwikkeling van deze ontwikkelingen. Ik denk dat in de volgende aflevering er weer nieuwe ontwikkelingen komen die dus weer positiever zijn.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_25108811
Aardige aflevering gisteren. Het hele verhaal tussen Lorelai en Luke is leuk. Ondanks dat het er al vanaf het begin in zit is het toch leuk dat het gebeurt.
De trial run van de Inn. was een slimme manier om een aantal dingen (Jason, L&L, Lorelai's ouders e.d.) samen te brengen.

De situatie rondom Dean en Lorelai is klote. Hij is een smerige klootzak en zij een naieveling.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_25109276
Fijne aflevering! Idd leuk gedaan in het begin, om het van dean zn kant te zien. Beetje jammer dat er vrij weinig Lorelai Luke was, maar dat telefoongesprek en al die berichtjes van hem waren wel grappig.

Ben héél benieuwd naar volgende week!!
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
pi_25109847
Na de aflevering van gister heb ik een, niet helemaal verklaarbare, haat tegenover Dean......
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_25110595
Leuke aflevering weer, ofja, wel wat serieuzer natuurlijk. Rory vond ik wel gemeen doen tegen Lorelai, geen 'dag' zeggen bij het vliegveld enzo. Maar dat zal wel weer goedkomen allemaal (hoop ik)..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')