Volgende week de laatste afleveringquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:39 schreef Fannetje het volgende:
't Was natuurlijk weer een leuke aflevering (Lorelai en Luke), maar ik moest er de hele tijd aan denken dat volgende week de laatste aflevering komt..
Als ik het overzichtje in de gids van volgende week bekijk, waar weer instaat wat die week erna op tv komt (zo'n klein overzichtje achterin het Veronica Magazine), staat daar gewoon GG om half negen op dinsdag. Ik denk dus dat ze tot 1 maart gewoon GG blijven uitzenden, het vijfde seizoen dus, net als ze nu ook met The O.C hebben gedaan en een tijdje terug met SatC.quote:Op woensdag 2 februari 2005 10:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat gaat Net5 dan uitzenden tussen de laatste aflevering van Gilmore Girls en Desperate Housewives (wat op 1 maart begint)?
Whahahahah ik moest hardop lachen! Leuke post, ik herbeleef de hele aflevering weerquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:29 schreef jadelovespat het volgende:
Kijk hem dan, gatver. hij lijkt op rocky. Met dat schuine bekkie als hij praat. Dat is wel schattig. maar rocky is knapper. Jess lijkt meer op.. die dude van die Albert Heijn reclame.. Hamsteren!
[afbeelding]
[afbeelding]
Jep, volgens mij is dat het. Als 2e jaars moeten ze naar een ander gebouw geloof ik.quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:34 schreef Nathalytje het volgende:
Was weer een geweldige aflevering!!
Ik snapte alleen niet helemaal waarom Tanna, Paris, Rory en die andere (ben dr naam vergeten) al hun spullen hadden ingepakt terwijl ze volgend jaar weer teruggaan naar school. Of moeten ze dan naar een andere kamer ofzo?![]()
quote:Op woensdag 9 februari 2005 05:30 schreef DeeCruise het volgende:
Even iets boeienders...heb je geen mooie fotos van die lorelei? Vind dat toch echt een ongelofelijk mooie vrouw...
Juist, deze hele pagina staat vol met: 'Oeh, Dean en Rory, zoals het hoort', hij is gewoon getrouwd, die lul verlaat z'n vrouw echt niet en Rory is er met open ogen ingetuimd. Dat is juist de hele clue van dit verhaal, het feit dat ze normaal altijd zo verstandig is, maar nu opeens heerlijk naïef. Ik mocht Jess altijd al meer dan Dean.quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:25 schreef Cheiron het volgende:
Ja, oh wat mooi tussen Dean en Rory...
HIJ IS GETROUWD! Gewoon een smerig mannetjes dat buiten zn huwelijk om nog ff wil neuken. Ik snap echt niet hoe jullie dat toe kunnen juichen hoor... Smerig, vreemd mannetje. Niks beter dan Jess.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |