Zou erg leuk zijn als Lazovic hier naar toe komtquote:"In principe nemen we Ali komende zomer pas over, want momenteel hebben we nog vier spitsen onder contract; Kuyt, Kalou, Buffel en Lazovic. Het kan echter zijn dat Buffel naar Glasgow Rangers vertrekt en verder verwacht ik dat we Lazovic verhuren aan ADO Den Haag.''
Een andere optie is dat NAC Lazovic per 1 januari op huurbasis overneemt, zodat Boussaboun dan per direct naar de Kuip kan verhuizen. Die mogelijkheid is de komende dagen nog onderwerp van overleg in Breda.
Mark Wotte in het AD
Ik als objectieve Bosschenaar vind hem oerlelijk..quote:Op donderdag 30 december 2004 11:23 schreef Ouwie het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het 100-jarig bestaan T-shirt? Erg leuk om dat hele oude logo er op te zienZijn wel snel uitverkocht trouwens...
Lazovic hè.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:35 schreef Chen het volgende:
Wat zijn de transfer geruchten voor deze winterstop bij ADO heren?
Ik verwacht ook niet veel van Feyenoorders.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:00 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen JAM, Lazovic is kankerslecht.
Alleen geen echte goalgetter natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:27 schreef Reddiablo het volgende:
Lazo gaat er een stuk of 7 scoren, want het is gewoon een prima begaafd voetbalelr.
Inderdaad ik had dit ook al tersprake gebracht mischien is het leuk als we een echte openingspost maken met ook alle avatars van mensen die hier komen. En wat links en foto's van ADOquote:
Mwoah, dat kan ik nou niet echt een ramp noemen. 't Is toch maar een Feyenoorder. Platvoet schijnt naar VVV te gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:38 schreef ray_nl het volgende:
Lazovic gaat helaas niet door, nog anderen in de picture?
Als Den Haag fan ben jij als ze niet in de HCE spelen voor Ajax? Dat mag je me uitleggen..quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:46 schreef Reddiablo het volgende:
Wesley Verhoek, een onzer talenten.... Elia schijnt ook redelijk te hebben gespeeld
Fuck Ajax.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als Den Haag fan ben jij als ze niet in de HCE spelen voor Ajax? Dat mag je me uitleggen..
Precies, Fuck Ajax.quote:
Hij doet wat bij de catering van de Buisness club. Niet bedienen ofso.... Maar hij gaat nu gewoon mee voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Heeft ie er een functie of gaat ie als fan?
Ooow op een ander forum las ik hele andere dingen...quote:
Huh?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ooow op een ander forum las ik hele andere dingen...
Chen> Nu nog "oi, wanker" in je sig en je bent helemaal de man![]()
Was inderdaad interview in de VI. Zo eerste tegenstander Rizespor de nr 6 uit Turkije..... Gaat wel moeilijk worden denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2005 11:26 schreef Vince_ven het volgende:
jep, hopelijk blijft ie tot het einde van zijn loopbaan bij Ado, met die jongen kunnen we doorgroeien.
*ervan uitgaat dat het over het interview in de VI gaat*
Zeker een post uit 1927 - toen ik nog wél voor Ajax wasquote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben jij voor Ajax geweestquote:Op zondag 9 januari 2005 13:06 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zeker een post uit 1927 - toen ik nog wél voor Ajax was
Toen ik nog een klein hurkje was, en de plaatstelijke FC een roemloos bestaan leidde.....quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:12 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Toen ik nog een klein hurkje was, en de plaatstelijke FC een roemloos bestaan leidde.....
quote:Op zondag 9 januari 2005 13:06 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zeker een post uit 1927 - toen ik nog wél voor Ajax was
Zo kansloosquote:Op zondag 9 januari 2005 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/forum/viewtopic.php?p=1173#1173
Moet lukken.quote:Op zondag 9 januari 2005 20:54 schreef Ouwie het volgende:
starten we met 3 punten?
Of uhm...bedoelde je Ajax?quote:Op zondag 9 januari 2005 20:54 schreef Ouwie het volgende:
starten we met 3 punten?
auquote:Op zondag 9 januari 2005 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/forum/viewtopic.php?p=1173#1173
quote:De oefenmeester wilde de namen niet prijs geven, maar zeker is dat Danko Lazovic nog boven aan die lijst staat. Feyenoord zou hem alsnog willen verhuren. Anders heeft ADO Den Haag ook nog een spits uit de tweede divisie in Spanje op het oog. Deze keer gaat het niet om de al zo lang begeerde Miguel. Ook is er nog een Britse spits in beeld. Verder zoekt ADO Den Haag ook naar een veel scorende middenvelder, oftewel een betere versie van Roy Stroeve en een nieuwe reserve-doelman. Jim van Fessem werd afgelopen zomer voor deze rol aangetrokken, maar de goalie is tot nu toe alleen maar geblesseerd geweest. Als de nieuwe spits er toch komt, dan mag Rik Platvoet alsnog naar VVV. Eerder wil ADO Den Haag de Tukker nog niet verhuren. Platvoet was gisteren de enige speler die niet met de groep meetrainde. "Maar hij hoopt tijdens deze week aan te kunnen sluiten", aldus Adelaar"
quote:Op maandag 10 januari 2005 16:35 schreef Chen het volgende:
Het staat nu 2 - 0 voor ADO tegen Rizespor.
De 2de helft is net begonnen. Doelpuntenmakers: Jan Paul Saeijs en Jamie Smith
nee ze gaan nog in beroep, ik schat dat het een voorwaardelijke straf wordt..anders laat in het seizoenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:26 schreef DutchGooner het volgende:
Is er al bekend welke wedstrijd jullie zonder publiek moeten spelen?
FCDB lijkt mij tot op heden niet aangezien voor ons de vvk morgen begint
besloten feestje, knvb niet welkomquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:15 schreef Chen het volgende:
En Den Bosch lijkt mij ook niet aangezien dat het jubileum wedstrijdje is.
Zeg laat mij erbuiten...Terrorobie *ril*quote:Op zaterdag 8 januari 2005 18:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
alsof die maffia uit Zeist daar naar kijktquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:15 schreef Chen het volgende:
En Den Bosch lijkt mij ook niet aangezien dat het jubileum wedstrijdje is.
wat een onzin,misschien jouw vriendjes ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:44 schreef TerroRobbie het volgende:
en veel durven/willen sowieso niet naar den haag.. :| yeahinho
misschien ook niet..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat een onzin,misschien jouw vriendjes ofzo
Inschattingsfout.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen.. maar ik verwacht niet dat er veel meer dan 100 a 150 man meegaan..
Ik dacht het niet..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:41 schreef Chen het volgende:
TerroRobbie maak even een leuk spandoek www.fok.nl ofso dat we je herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |