abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juni 2006 @ 19:50:58 #151
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_39011398
Ik mis de sunday chill van ID&T. Was altijd heerlijk wakker worden onder de douche

ik wordt oud
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 juni 2006 @ 19:53:51 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39011507
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:50 schreef beertenderrr het volgende:
Ik mis de sunday chill van ID&T. Was altijd heerlijk wakker worden onder de douche

ik wordt oud
zondags was er altijd de hele dag chill dat was me destijds teveel van het goede
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 19 juni 2006 @ 20:04:07 #153
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_39011837
Je hebt toch nu in het weekend dat er alleen maar lounch word gedraait?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 08:29:46 #154
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_39025916
Zondagochtend is er iig wel weer chill muziek.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 09:56:26 #155
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_39027434
Ja...alleen jammer dat ik dan niet wakker hoef te worden gemaakt door de wekker.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 juni 2006 @ 12:18:05 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39280106
quote:
Lex Harding en Ruud Hendriks: ’Slam!FM is kat in de zak'
Lex Harding en Ruud Hendriks voelen zich zwaar belazerd door Duncan Stutterheim, de man achter dance-onderneming ID&T. Dat meldt de Telegraaf. Eind vorig jaar kocht hun investeringsmaatschappij 2HMedia het radiostation Slam!FM van Stutterheim voor ruim vier miljoen euro. Binnen enkele weken ging het veelbelovende station echter al bijna bankroet. Dit bleek gisteren tijdens een kort geding dat Stutterheim had aangespannen tegen Lex Harding en Ruud Hendriks.

Volgens de eigenaar van ID&T weigert het radioduo 2,5 miljoen euro te betalen voor het restant van 33 procent van de aandelen in Slam!FM, terwijl zij dat afgelopen december bij de verkoop van het station zijn overeengekomen.

Harding en Hendriks weigeren de aandelen af te nemen, aangezien zij van mening zijn dat ze al veel te veel hebben betaald voor het radiostation.
heerlijk wat een bende is het
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_39280554
Dat was natuurlijk volledig onverwacht, dat SLAM!FM een kat in de zak is

Puik zakeninzicht die Lex Harding Sukkel
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:19:35 #158
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_39287968
Ja, wat een onzin. Die gasten moeten gewoon dokken. Ze hebben dat station toch gekocht terwijl ze wisten dat het daar niet goed liep.
pi_39288014
quote:
2HMedia hoeft de resterende aandelen in Slam!FM niet te kopen. Dat heeft de voorzieningenrechter in Amsterdam vandaag bepaald. Het kort geding was aangespannen door ID&T Broadcast bv. tegen de investeringsmaatschappij van Lex Harding, Ruud Hendriks en Marcel Dijkhuizen. ID&T vond dat 2HMedia het resterende pakket gewoon volgens afspraak moest overnemen.
Het ging al langere tijd slecht met de radiozender. Directeur Duncan Stutterheim van ID&T liet al eerder openlijk weten dat hij er graag vanaf wilde. Vanaf december vorig jaar is het in handen van 2HMedia. ID&T hield een minderheidsbelang in de onderneming. Dit restant zou ook voor 2,5 miljoen naar 2HMedia zou gaan als ID&T zich niet in het beleid van de investeringsmaatschappij kon vinden.
http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1151415550
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 juni 2006 @ 17:59:01 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39291625
dan zijn er dus nog wat lijken uit de kast gevallen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_39293701
Slam!FM zuigt. De jingles, de DJ's, de programmering, alles.

Ik mis ID&T echt
Woensdag avond was er eerst Q-Dance Radio, toen stond ik klaar om wat daarna kwam, Thunderdome Radio, met cassettes, op te nemen vanaf me radio . En zondag dan Sunday Chill luisteren .

Nu is Q-Dance langzaam terug met een chill en een hard stream maar mijn vorkeur gaat nu uit naar de internetradiozender Digital Importment (DI FM). En dan wel alle streams zijn vet en zonder reclame
:r
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:32:28 #162
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_39297104
In het begin was het zeker nog goed te doen, met lekker veel dance-muziek. Maar toen ze een (slechte) 538-kloon werden ben ik afgehaakt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 juni 2006 @ 14:23:39 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_39391734
quote:
2HMedia legt geschil met ID&T bij en neemt Slam!FM volledig over
2HMedia, het investeringsbedrijf van Lex Harding, Ruud Hendriks en Marcel Dijkhuizen, is met onmiddellijke ingang volledig eigenaar geworden van Slam!FM. Het bedrijf heeft een conflict met ID&T over een resterend belang van 33 procent geschikt en deze aandelen overgenomen.

Afgelopen maandag won 2HMedia in Amsterdam een kort geding in deze kwestie. Over de voorwaarden waaronder het belang is verworven hebben beide partijen afgesproken geen mededelingen te doen.

2HMedia is erg blij met de bereikte overeenstemming en de volledige overname van SLAM!FM. "Meningsverschillen tussen aandeelhouders zijn natuurlijk altijd vervelend", zo zegt Lex Harding. "Maar tegelijkertijd ging het gelukkig al een aantal maanden erg goed met Slam!FM. We zijn blij nu nog meer energie te kunnen steken in de verdere ontwikkeling van de zender."

Jacqueline Bierhorst, algemeen directeur van Slam!FM: "2HMedia heeft ons de afgelopen maanden door dik en dun gesteund en uit deze overname spreekt nog meer vertrouwen. De groei zit er inderdaad op alle punten fors in. Ik verwacht dat Slam!FM in de loop van volgend jaar winst zal maken. In de komende maanden gaan we verder met het uitbouwen van onze multimedia plannen."
zo id&t is er klaar mee
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:49:25 #164
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_39950487
Ik rij de laatste tijd vaak in de auto en daar ontbreekt natuurlijk de radio niet.
Maar wat is Slam!FM toch een k*t radio zeg, zelfs Radio 538 is beter.
Ze draaien heel vaak Black Eyed Peas & Sergio Mendez - Mas Que Nada & TE vaak Christina Aguilera - Ain't No Other Man Sorry hoor, maar deze zender kunnen ze meteen maar schrappen. Radio 538 en zelf draait nog vaker dance/trance etc. en net als Skyradio veel minder dezelfde plaat. (had niet verwacht dat ik vaker naar 538 ging luisteren).

Kortom...trek de stekker van Slam!FM eruit en geef die aan XFM of FreshFM.
  woensdag 19 juli 2006 @ 10:41:43 #165
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_39967357
Heerlijke zender hoor dat SlamFm. Weinig gelul, veel up-tempo muziek, houden zo. Alleen komen idd te vaak dezelfde platen, maar dat is bij bijna elke zender het geval. Tegenwoordig spelen ze allemaal op save en draaien ze alleen de populaire muziek. Jammer voor de liefhebbers, maar geld verdienen is blijkbaar belangrijker dan goede afwisselende muziek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')