Het zijn niet de slagers die het verpesten, ik ken een paar slagers, en die hebben allemaal het zelfde, als die mooi vlees in de toonbank leggen, dan wordt het niet verkocht, omdat libelle huisvrouwtjes lopen te miepen dat het vet is, of niet brandweerwagen rood.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:26 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft Kassa ook ooit aandacht geschonken aan de miserabele kwaliteit van biefstuk. Toch zonde dat vlees zo wordt verprutst door slagers.
Wat zou je dan precies moeten vragen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:55 schreef Rio het volgende:
Je kunt er wel om vragen bij de meeste slagers. Kunnen ze het desnoods voor je bestellen.
Hoe dan ook kon je gisteren duidelijk zien hoe een niet-Libelle-huisvrouw tig biefstukken kocht, keer op keer verkeerd werd voorgelicht, en uiteindelijk aan kwam zetten met vlees dat de naam biefstuk geen eer aan deed. Ik begrijp niet waarom bieflappen onder de naam biefstuk mogen worden verkocht en waarom het wordt toegestaan dat een biefstuk wordt ingesneden of ingeprikt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zijn niet de slagers die het verpesten, ik ken een paar slagers, en die hebben allemaal het zelfde, als die mooi vlees in de toonbank leggen, dan wordt het niet verkocht, omdat libelle huisvrouwtjes lopen te miepen dat het vet is, of niet brandweerwagen rood.
Je hebt tegenwoordig "extra mager" gehakt bij de AH, dus dat zal dan wel een zuiver ongemengde Botswana-bal kunnen opleveren.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:05 schreef tong80 het volgende:
Maar die gehaktbal uit Botswana laat ik echt niet liggen.
tsja, niet iedereen heeft een neus voor een mooi productquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het zijn niet de slagers die het verpesten, ik ken een paar slagers, en die hebben allemaal het zelfde, als die mooi vlees in de toonbank leggen, dan wordt het niet verkocht, omdat libelle huisvrouwtjes lopen te miepen dat het vet is, of niet brandweerwagen rood.
Zoals ik al vaker heb gepost, het gaat er niet in de eerste plaats om wat te weten te komen, maar om geweldige tv te maken. En amusant is het zeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de presentator van deze aflevering was wel een irritante zuiger ovevrigens, als hij zich anders had opgesteld was hij meer te weten gekomen.
Mjah, en zoals ík al vaker heb gepost, aan de biefstuk-aflevering kan je pas echt zien hoe hoog hun niveau is. Dit was een niveau'tje of vier te laag voor hun doen. Dit was kut.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals ik al vaker heb gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |