She shoots, she Scoresquote:Op donderdag 30 december 2004 13:33 schreef Ket_Ais het volgende:
deserteur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be a schizofrenic but we're OK now
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ket_Ais op 30-12-2004 14:00:06 ]I used to be a schizofrenic but we're OK now
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:52 schreef stevenstifler het volgende:antwoord op de kids is goed, maar met wat.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be a schizofrenic but we're OK now
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where facts are few, experts are many.
Met 1 woord het hele puntquote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 14:22 schreef DarknessThere het volgende:
"Don't tell the elf"
Ik heb the two towers alleen op divx gezien..... (deel 1 op dvd en deel 3 nog niet gezien)quote:Op donderdag 30 december 2004 14:25 schreef stevenstifler het volgende:
idd.. don't tell the elf.. ben die film toevallig net aan het kijken, alleen ben nog nie bij dat stuk aangekomenze zijn nu aan het bomenknuffelen...
BwennieBren+1quote:Op donderdag 30 december 2004 02:29 schreef BwennieBren het volgende:
Kan Edje natuurlijk niet laten staan....
Ed Harris
The Abyss
A Beautiful Mind
Stepmom
Ik laat de vraag over aan de ochtendploeg
Event Horizonquote:Op donderdag 30 december 2004 14:27 schreef DarknessThere het volgende:
Welke film:
Science fiction film uit 1997 waarin alle personages genoemd zijn naar gevangenissen.
Wedlock?quote:Op donderdag 30 december 2004 14:27 schreef DarknessThere het volgende:
Welke film:
Science fiction film uit 1997 waarin alle personages genoemd zijn naar gevangenissen.
InTrePidIvity +1quote:
Of langzaamquote:Op donderdag 30 december 2004 14:35 schreef Patch het volgende:
ik word oud....
Mijn pc wel ja...quote:
Je begint al te klinken als Danny gloverquote:Op donderdag 30 december 2004 14:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Mijn pc wel ja...
ik word gewoon oud oftewel 'I'm getting too old for this shit"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |