Ik gok dat dat wel rond de 100 dagen zit, minimaal. Ik heb het niet bijgehouden.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat is jouw langste reeks aantal dagen achter elkaar 100+ posts
Dat is ook mooi. Kan je de lijstjes maken met de stand van users hoeveel dagen boven de 100 posts?quote:
Vanaf 1999 uiteraard.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat is ook mooi. Kan je de lijstjes maken met de stand van users hoeveel dagen boven de 100 posts?
Wat vanaf 99?quote:Op zondag 2 januari 2005 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vanaf 1999 uiteraard..
Ik denk dat ik redelijk bovenaan zal staan.
meer iets voor arcee.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat is ook mooi. Kan je de lijstjes maken met de stand van users hoeveel dagen boven de 100 posts?
Waar is Arcee als je hem nodig hebt!quote:Op zondag 2 januari 2005 13:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
meer iets voor arcee.
ik weet alleen de actuele stand van zaken
feliquote:
Inderdaad. Moet hem alleen nog toevoegen. Ben nu werkenquote:Op maandag 3 januari 2005 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
feli
ik heb je in de SC je icoontje gegeven
zoek eff dat topic na...
dat is niet moeilijkquote:Op maandag 3 januari 2005 17:27 schreef Ayaxola het volgende:
Dolle_Hond, is het eigenlijk ook mogelijk om een lijstje te maken met wie gemiddeld het meeste per dag post?
Maar dan zou het eigenlijk moeten ook vanaf een aantal dagen dat de user er zit, omdat anders newbie bijv. op hun eerste dag heel veel posten en daarna niet meer.
Is denk ik een beetje lastige schatting van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |