Idd, zorgt meestal wel voor een mooie effect:quote:Op zondag 9 januari 2005 16:32 schreef Xilantof het volgende:
met een lange sluitertijd krijg je de boel niet scherper.
water ligt meestal neit stil
krijg je een soort "wolk" effect als je water met lange sluitertijd neemt (enkele seconden)
In een woord: prachtig.quote:
Veel te grootquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:25 schreef RIQY het volgende:
hoe vinden jullie deze foto
[afbeelding]
ik vind hem erg mooi (beetje brakke laptop hier dus kan ik nog niet eens de vole potentie zien)quote:
Gewoon een heel mooie foto. Juist door de belichting (donker) met hier en daar wat licht die de contouren aangeven geeft de foto een bapaalde sfeer weer. Gelukkig niet geflitst dus.De concentratie van de man is ook mooi om te zien. Topquote:
Heel vreemde foto! Heb echt het idee dat ik hem op de kop zie! Moet er erg aan wennen maar hij isheel mooi dat wel maar hij voelt vreemd aanquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:10 schreef junkiexp het volgende:
Deze heb ik vanmiddag gemaakt achter mijn huis,grappig detail is de weerspeigeling van de overvliegende straaljager in het water
Hij is overigens gemaakt met een Pentax Optio S5i
[afbeelding]
mooie lucht kleuren.quote:
Omdat ze jaloers zijn op je mooie fotoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:56 schreef Yamyam het volgende:
En waarom word ik standaard overgeslagen?
Ik weet ook niet wat dat rechts is ik had maar een halve minuut om een foto te makenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
mooie lucht kleuren.
en leuk dat je de weg ziet.
maar je kijkt dwars over de weg. twas misschien leuker geweest als je weg (indien mogelijk uiteraard) wat meer "richting de zon" had kunnen fotograferen.
omdat de weg wat glimt, is die goed te zien, en de rest is vooral erg donker.
wat ook wel storend is is dat ding (bankje) rechts onder in beeld in de hoek.
Dankje.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Omdat ze jaloers zijn op je mooie foto
Mooie kleuren, mooie lijn door de weg die door de foto loopt. Zelf zou ik geprobeerd hebben om de horizon ietsje hoger of ietsje lager te leggen, maar misschien heb je dat wel gedaan en komt het zo mooier uit.
edit: gecropped om te laten zien wat ik bedoel (en meteen is ook dat "storende bankje weg waar xila zich aan stoort)
[afbeelding]
Ik zal em zo wel weer weghalen hoor
ik vind hem wel gaaf. alleen recht is echt te licht.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:10 schreef Holgerson het volgende:
De Haagsche zwemtunnel laat zich goed gebruiken voor leuke plaatjes:
[afbeelding]
Overbelicht met de camera, soft focus met PSP
Ja was een foutje van me, als het goed is zijn ze nu op de kop af allemaal 550 breed :-)quote:Op zondag 16 januari 2005 15:43 schreef pea4fun het volgende:
Jammer dat ze zo klein zijn rique, foto 2, 3 en de paardjes zou ik wel wat groter willen zien
Tegelijk gepost denk ikquote:Op zondag 16 januari 2005 15:48 schreef rique het volgende:
[..]
Ja was een foutje van me, als het goed is zijn ze nu op de kop af allemaal 550 breed :-)
Ja ik schijn nog te levenquote:Op zondag 16 januari 2005 18:14 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Rique man, leef je ook nog? :p
Nee hoor, ik vind de kleurenversie te blauw en daarom de zwartwit fraaierquote:Op zondag 16 januari 2005 18:44 schreef Yamyam het volgende:
en ik word weer overgeslagen...
De vuurtoren van Noordwijkquote:Op zondag 16 januari 2005 22:17 schreef Schanulleke het volgende:
Bedankt voor de uitleg Holgerson.
Ikzelf heb ook 2 foto's van vandaag waar ik graag kritiek/opmerkingen over hoor.
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:38 schreef Schanulleke het volgende:
[...] 'die gast' is mijn lieftallige vriendinnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |