Als je nou ook nog eens je vorige bericht gaat weizigen dan is het helemaal goedquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:06 schreef Padrone het volgende:
Ok, ik zal ze even resizen en nummer. Drie per keer.
1
2
3
Moeten goed te doen zijn in een nieuw venster dacht ik zo![]()
Uhh, heb je de foto's daarboven gezien ?? die zijn minstens 3.5 keer zo groot als die van mijquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
geen foto dus ....
en een paar groter dan 550 breed.
en ze dan nog in een ander topic plaatsen zonder ze te resizen ...
Hij lijkt me niet helemaal scherp Stil. en die groene balletjes vind ik een beetje te druk in je foto. Haal je roosje eens uit het boeket en fotografeer het van alle kanten , kom je vaak leuke inzichten tegen .quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:46 schreef stil het volgende:
wat vinden jullie van deze:
[afbeelding]
grote: http://img.photobucket.com/albums/v67/stille/roos.jpg
De eerste is heerlijk de toning vind ik erg mooi alleen een net iets te kleine dof naar mijn idee.quote:
Editduur verstrekenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je nou ook nog eens je vorige bericht gaat weizigen dan is het helemaal goed![]()
1: aardig, maar om silhouette-foto's te laten slagen moet het contrast zo groot mogelijk zijn en de achtergrond zo leeg mogelijk. bijvoorbeeld een silhouette tegen de lucht, of tegen de lege straat waar ze op lopen. Nu is het wat te rommelig en de rechterhelft van de foto voegt niets toe, misschien was juist wat meer ruimte links mooier geweest?quote:Op maandag 28 februari 2005 00:35 schreef Zrevwa het volgende:
Ik ben nog redelijk erg onervaren in het maken van foto's en zou graag willen weten wat jullie hier van vinden. (ik heb ook niet een super goede camera, helaas)
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
[afbeelding]
5 (geinige foto)
[afbeelding]
Maar dat is nog geen reden om het te laten.quote:Op maandag 28 februari 2005 14:29 schreef Salvad0R het volgende:
resizen sux .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |