Ik heb maar één man die ik als vriend wil klassificeren, de overige mannen zijn kennisen. De rest van mijn vrienden zijn vrouwen. Hij en ik kennen elkaar van school, waar we tot elkaar veroordeeld waren omdat we naast elkaar zaten, dus selecteren was er niet echt bij.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:42 schreef M1RR1E het volgende:
Ik ga me nu toch wel sterk afvragen waar mannen hun mannelijke vrienden dan op selecteren
Bij mij hetzelfde als bij RonalV. Mijn vrienden bestaan voornamelijk uit oudklasgenoten van de basis- en middelbare school, studiegenoten van nu en collega's.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:42 schreef M1RR1E het volgende:
Ik ga me nu toch wel sterk afvragen waar mannen hun mannelijke vrienden dan op selecteren
Cupmaat interesseert mij niet eens.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik spreek strict voor mezelf natuurlijk, maar bij mij is de volgorde:
Lekker bekkie --> aangenaam figuur --> leuke cupmaat --> hoe zou ze in bed zijn?
Klein verschil, maar toch...![]()
Uiteraard, onbewust en eventueel bewust gebeurt dataltijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:59 schreef ondeugend het volgende:
Het zou best eens kunnen zijn dat de man in eerste instantie screent of ze neukbaar is of niet. Misschien zelfs wel onbewust.
Helemaal mee eens. Ik heb genoeg vriendinnen die ik absoluut niet van plan ben (geweest) te neuken.quote:Ik geloof alleen niet dat als ze als niet neukbaar gekwalificeerd is een man dan geen vriendschap met haar aan kan gaan. Puur platonisch dus.
Zelf heb ik vanaf mijn jeugd al meer mannelijke vrienden dan vriendinnen. Sommige vriendschappen duren al jaren. Als ik jouw stelling mag geloven zouden ze me allemaal in hun bed willen krijgen
Ik ben het dus niet met je stelling eens
Dit geldt ook voor mij, niet bewust maar na retrospectie blijkt het voor mij wel op te gaan.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:05 schreef AgLarrr het volgende:
Right.
Ik herhaal: alle vrouwen die ik als vriendin beschouwd heb waren wat mij betreft neukbaar. Een aantal van die vrouwen heb ik ontmoet op 't werk. Vrouwen op het werk die niet neukbaar waren zijn nooit vriendinnen van me geworden maar had ik dus indd een sterke band mee. Overigens doe ik dit niet bewust ofzo. Er is geen "jij bent niet-neukbaar en wordt dus geen vriendin" regel...het gebeurd gewoon zo..
ze willen je allemaal neuken, vroeg of laatquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:59 schreef ondeugend het volgende:
Het zou best eens kunnen zijn dat de man in eerste instantie screent of ze neukbaar is of niet. Misschien zelfs wel onbewust.
Ik geloof alleen niet dat als ze als niet neukbaar gekwalificeerd is een man dan geen vriendschap met haar aan kan gaan. Puur platonisch dus.
Zelf heb ik vanaf mijn jeugd al meer mannelijke vrienden dan vriendinnen. Sommige vriendschappen duren al jaren. Als ik jouw stelling mag geloven zouden ze me allemaal in hun bed willen krijgen
Ik ben het dus niet met je stelling eens
dat gaat heel anders..quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:42 schreef M1RR1E het volgende:
Zelfs na 20 jaar nogquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
ze willen je allemaal neuken, vroeg of laat![]()
Op het feit of hij er naast hen aantrekkelijk uitkomt. Of gewoon dat zij sterker zijn dan hij.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:42 schreef M1RR1E het volgende:
Je bent het niet eens met de stelling ... maar toch ...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:18 schreef eriatarka het volgende:
Ik kan het oneens zijn met de stelling.
Ik ben goed bevriend geraakt met een meisje in mijn middelbare schooltijd. Daar zijn we eigenlijk een beetje ingerold. We waren een beetje de stille buitenbeejntjes van het groepje waarmee we altijd fietsten. Uiteindelijk hadden we allebei geen zin meer om met die vervelende grootbekken mee te fietsen en sindsdien zijn we lang alleen naar school gefietst. Maar terug van school fietsten we dan wel samen als we tegelijk uit waren en dat was altijd erg gezellig toen we elkaar wat beter leerden kennen. We waren daarin alleen met ons tweeën, ik maakte geen deel uit van haar standaard vriendeclubje en zij niet van de mijne.
Nu (paar jaar na de middelbare school) begin ik een beetje op een andere manier interesse voor haar te krijgen. Maar dat is een ander verhaal...
Exactly the same here. Uit eigen ervaring kan ik helaas ook niet anders zeggen dat ik slechts bevriend ben met vrouwen waarbij ik op dit moment of in de toekomst enige "sexuele kansen" zie liggen. Best stom als je daarover nadenkt... Misschien kom ik gewoon geen leuke niet-neukbare vrouwen tegen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:50 schreef JooB het volgende:
Ik kan alleen maar uit persoonlijke ervaring spreken. Wat mij betreft klopt het. Alle vrouwen waar ik bevriend mee ben of ben geweest ben ik ofwel op enig punt verliefd op geweest of mee naar bed geweest. Sorry dames, in mijn ervaring blijven mannen alleen 'bevriend' als ze zelf in een relatie zitten.
Bij de rest van stelling waren er een aantal tegenwerpingen (collega’s verplichte relaties tussen man en vrouw zoals op school) en zodoende beschouw ik de rest van de stelling als verworpen. De essentie van de stelling is wat mij betreft echter “Waar” omdat vrijwel alle mannen deze voor waar beschouwen. En daar ging het hier om, wat mannen voor waar beschouwden.quote:Over het algemeen wordt een man alleen vrienden met een vrouw waarmee hij ook het bed zou kunnen en zelfs zou willen delen. Vanuit mannelijk perspectief wordt een vrouw dus vrijwel altijd benaderd vanuit seksuele belangstelling
Heel erg schattig dat jullie dus denken van niet, maar het tegendeel blijkt. Overigens betekend de stelling dus niet dat al jullie mannelijke vrienden acuut seks met jullie zouden willen, of dat er uberhaupt (nog) sprake is van sexuele aantrekkingskracht. De stelling zegt alleen maar dat deze er WEL geweest is omdat jullie anders geen vrienden waren geworden. Collegiale, verplichte en hele oude (lees, sinds kinds af aan) relaties daar gelaten.quote:Het feit dat jij vrouwtje bent legt je binnen dit topic een aantal beperkingen op (net als alle andere vrouwen) want:
Hoe kan een vrouw nou weten wat of hoe een man in dit geval denkt? Ook als je mannelijke vrienden hebt kun je het niet weten. Natuurlijk zullen die nooit zeggen: "ja, in het begin wilde ik je wel naaien".
Vanuit vrouwelijk perspectief gezien is deze stelling alsware godslastering en druist tegen een heleboel waarden en normen in. Vanuit dat punt is begrip ver te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |