abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24325062
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:36 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Kan ik niet over meepraten.. ben eigenlijk heel erg braaf.. behalve de laatste tijd, maar das een ander verhaal en n ander topic...
* heiden6 zoeken gaat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24325085
Good luck!!!
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_24325238
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

* heiden6 zoeken gaat.
\

btw Was niet mijn topic, heb er alleen in gepost..
pi_24325884
Kan iemand uitleggen waarom je een stijve paal of een natte mossel krijgt van het afsteken van dat t*fus vuurwerk? Mijn huisdieren zijn helemaal van slag, pacemakers krijgen een DDoS van dit allemaal en het ergste is natuurlijk die heumeu's die dan gaan stunten met bommen/lodenpijpen/biobakken etc.

Is trouwens toegestaan om iemand helemaal naar de klote trappen als ze iets van jou stuk maken dmv vuurwerk?
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_24325931
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:17 schreef P0rt0 het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom je een stijve paal of een natte mossel krijgt van het afsteken van dat t*fus vuurwerk? Mijn huisdieren zijn helemaal van slag, pacemakers krijgen een DDoS van dit allemaal en het ergste is natuurlijk die heumeu's die dan gaan stunten met bommen/lodenpijpen/biobakken etc.

Is trouwens toegestaan om iemand helemaal naar de klote trappen als ze iets van jou stuk maken dmv vuurwerk?
Ja je mag ze dan legaal afschieten of een maand lang martelen in je kelder. Niet beiden overigens
pi_24327482
quote:
Wat wekken husidieren toch een agressie op bij hun baasjes. Wat mij betreft worden huisdieren verboden, ze zijn als de pest voor baasjes.
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:46:49 #182
62182 Georges
That's the shit
pi_24327577
Er is door deskundigen verklaard dat de ramp groter is dan had gehoeven door menselijk toedoen.
Met andere woorden, als de regio niet zo overbevolkt was geweest dan was de schade een stuk minder geweest.

Teveel mensen wonen aan de kust en daarnaast het toerisme.
Als we doorgaan op deze weg dan zullen dit soort rampen alleen maar vaker voorkomen.
Symptoombestrijding werkt niet.

We kunnen blijven proberen dit soort rampen te voorkomen of verlichten maar uiteindelijk maakt het niets uit.
De enige oplossing voor deze rampen is iets doen tegen de overbevolking.

Noodhulp zoals die nu op gang wordt gezet is goed maar geen structurele oplossing.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_24327632
agressie? Ik ben de rust zelf, alleen mijn huisdieren niet. maar goed, probeer mij eens uit te leggen wat er zo chill aan het afsteken van gel... ik bedoel vuurwerk
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:51:59 #184
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_24327683
FUCK dat vuurwerk! als ik me deur opendoe drijft die stinkende kruitdamp de gang in

Vuurwerk afsteken: TOKKIESPORT!
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_24327736
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:49 schreef P0rt0 het volgende:
agressie?
quote:
Klinkt mij vrij agressief in de oren.
quote:
Ik ben de rust zelf, alleen mijn huisdieren niet. maar goed, probeer mij eens uit te leggen wat er zo chill aan het afsteken van gel... ik bedoel vuurwerk
Huisdieren vind ik ook een bodemloze put. Ze stinken, verspreiden ziektes en gaan aan het eind van de rit dood. Toch hoor je mij niet over het hebben van huisdieren, ik heb er wel een mening over maar voel mij niet genoodzaakt deze de hele tijd kenbaar te maken. Zou jij ook eens moeten doen, kun je die dDos op je pacemaker wat verlichten.
pi_24327745
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:51 schreef klappernoot2000 het volgende:
FUCK dat vuurwerk! als ik me deur opendoe drijft die stinkende kruitdamp de gang in

Kruitdampen, heerlijk.
pi_24327805
Jij hebt er zin in vanavond he, Steijn.
pi_24327867
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:57 schreef heiden6 het volgende:
Jij hebt er zin in vanavond he, Steijn.
Op de valreep nog.
pi_24327949
veel plezier pik
  vrijdag 31 december 2004 @ 21:08:56 #190
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24327973
Lol alsof die damp de hele dag blijft hangen... en waarom doe je je deur open met dit niet echt warme weer ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 31 december 2004 @ 21:35:48 #191
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_24328352
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 21:08 schreef Maikuuul het volgende:
Lol alsof die damp de hele dag blijft hangen... en waarom doe je je deur open met dit niet echt warme weer ?
tis alleen omdat ik alcoholdampen prefereer boven kruitwalm...
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
  vrijdag 31 december 2004 @ 21:37:24 #192
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24328376
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 21:35 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

tis alleen omdat ik alcoholdampen prefereer boven kruitwalm...
Das waar
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_24333671
Ik ben een student en zelfs ik heb geld gedoneerd aan giro 555. Maar geef gerust je geld uit aan dat proleten vuurwerk!
pi_24333684
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 06:15 schreef frankthetank het volgende:
Ik ben een student en zelfs ik heb geld gedoneerd aan giro 555. Maar geef gerust je geld uit aan dat proleten vuurwerk!
Prutser.
pi_24364763
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 06:15 schreef frankthetank het volgende:
Jij bent serieus the man he dat begrijp je wel
pi_24365126
quote:
Kan iemand uitleggen waarom je een stijve paal of een natte mossel krijgt van het afsteken van dat t*fus vuurwerk?
Geen idee. Jij zou het moeten weten, je bent immers sexuoloog. Maar ik als leek zou zeggen dat er iets goed mis is als je opgewonden raakt van vuurwerk.

Maar zeg eens, wat vind jij leuk, en waarom? En waarom is dat geen onzin, nutteloos en een verspilling van geld? Hebben al jouw hobbies een positief effect op de maatschappij en je leefomgeving? Heb je uitgebreid gegeten met Kerst? Heb je überhaupt ooit geld uitgegeven aan meer eten dan nodig was qua voedingstoffen/gezondheid? Heb je onlangs je hobbies/interesses volledig opgegeven om geld te besparen om dat naar Azië te sturen? Nee? Waarom zouden 'wij' (vuurwerk aso's) dat dan wel moeten doen? En waarom kan je niet gewoon beide doen, vuurwerk en een donatie, ik dacht dat we in een rijk land leefden.

Dat jij vuurwerk niet boeiend vindt, prima, couldn't care less. Dat je dan vervolgens de hypocrisie zelve wordt, bevalt me wat minder.

Trouwens wel heerlijk om te zien dat half Nederland een nieuwjaarslot heeft gekocht voor 25 euro, en dan vinden ze vuurwerk weggegooid geld. Domheidsbelasting.

(overigens niet alleen gericht aan de kerel in m'n quote, maar aan al die huilies , ik heb bij de weg al geld gestort op giro 555)
  maandag 3 januari 2005 @ 01:55:55 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_24365698
Ik kan me helemaal vinden in de OP van de TS.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_24368792
Ik ben het niet eens met TS. Ik ga ervan uit dat alle beetjes helpen. Het dodental staat op 140.000 , stel je dat ns voor..En als mensen vuurwerk willen afsteken is dat hun goed recht, val er alleen niemand anders mee lastig, en doe er niets stoms mee. Ikzelf heb een gruwelijke hekel aan vuurwerk, je staat n half uur naar de lucht te staren en er is god weet hoe veel geld in rook opgegaan. Maar ook dat moet ieder voor zichzelf uitmaken. Ik vind alleen dat je ook aan je medemens moet denken. Denk eens aan die ellende! Al die kinderen, die ronddwalen en hun ouders niet meer vinden..Mensen die hun hele gezin kwijt zijn..En ja het is Azie, verweg, maar toch..Als een ieder ni gewoon eens sms't . Dat moet zelfs voor een student te doen zijn. kost 1,50, daat drinkt een student echt geen biertje minder om..Zelfs tieners die n telefoon hebben, missen die 1,50 niet op hun pre-paid kaart.. Ik denk toch dat ze daar een hoop goeds mee kunnen doen..Ik vond het idd geval nodig(voor mezelf dan) om het te doen.. Goed voorbeeld doet volgen wellicht.....?
pi_24369064
quote:
Op maandag 3 januari 2005 01:26 schreef PvtRyan het volgende:

[..]

Geen idee. Jij zou het moeten weten, je bent immers sexuoloog. Maar ik als leek zou zeggen dat er iets goed mis is als je opgewonden raakt van vuurwerk.

Maar zeg eens, wat vind jij leuk, en waarom? En waarom is dat geen onzin, nutteloos en een verspilling van geld? Hebben al jouw hobbies een positief effect op de maatschappij en je leefomgeving? Heb je uitgebreid gegeten met Kerst? Heb je überhaupt ooit geld uitgegeven aan meer eten dan nodig was qua voedingstoffen/gezondheid? Heb je onlangs je hobbies/interesses volledig opgegeven om geld te besparen om dat naar Azië te sturen? Nee? Waarom zouden 'wij' (vuurwerk aso's) dat dan wel moeten doen? En waarom kan je niet gewoon beide doen, vuurwerk en een donatie, ik dacht dat we in een rijk land leefden.

Dat jij vuurwerk niet boeiend vindt, prima, couldn't care less. Dat je dan vervolgens de hypocrisie zelve wordt, bevalt me wat minder.

Trouwens wel heerlijk om te zien dat half Nederland een nieuwjaarslot heeft gekocht voor 25 euro, en dan vinden ze vuurwerk weggegooid geld. Domheidsbelasting.

(overigens niet alleen gericht aan de kerel in m'n quote, maar aan al die huilies , ik heb bij de weg al geld gestort op giro 555)
Al mijn hobbies hebben een posiftief effect op de maatschappij. Ik fix pc's als hobbie. Ikzelf verdien er goed geld aan, en de mensen mensen kunnen weer lekker computeren. Daarnaast doe ik dat ook bij bedrijven als het moet, dus dat scheelt bedrijven veel geld (zwart). Daarnaast heb ik bescheiden gegeten met kerst. Vind kerst de tijd waar je alles op tafel zet, onzin. Dus ik heb netzoveel gegeten als elke dag van het jaar. Ikzelf heb niet gekookt, maar mijn schoonmoeder.. en die heeft idd werkelijk alles uit de kast gehaald, maar dat is haar pakkie an. Ikzelf zou dat nooit doen (gierig maybe?). En ik zou geen dubbeltje sturen naar Azië. Ik ben nog steeds van mening dat als ik naar Azië stuur, het niet fair is tegenover alle anderen die geld nodig hebben. En als ik blijf geven, eindig ik zelf ook als een bankroet-persoon.

Dan over het vuurwerk :d Wat jullie met vuurwerk doen, moet je zelf weten. Het boeid me ook niet of je het geld uitgeeft aan Azië of aan vuurwerk. Vind alleen beide geld verspillen. Argument van vuurwerk is dat het gewoon ontploffend geld is, in de lucht Dat geld had je beter kunnen besteden naar mijn mening.. maar ieder heeft zo zijn meningen wat "beter besteden" is.

Maar volgens mij hebben wij 1 ding gemeen; we hebben geen geld gestuurd naar Azië, toch?
  maandag 3 januari 2005 @ 11:42:04 #200
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24369249
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:51 schreef klappernoot2000 het volgende:

zielige kutkneus.

Ik snap niet waarom mensen zo graag over andere willen zeiken terwijl ze zelf ook zo zijn geweest,
Ik vind het af en toe ook niet allez dat geknal maar om dan helemaal debiel te gaan doen op een forum?
En die dieren? JIJ neemt ze toch? het zijn DIEREN, die horen officieel rond te lopen in de tuin of in het bos, dus daar moet je ook niet over zeiken.
Mensen die knallen buiten ce tijden zijn natuurlijk strafbaar maar om dan de poltiie te gaan belen is ook een beetje dom. jij neemt immers ook voorwerpen tot je die eigenlijk in de jungle hadden moeten leven.
Nu kan je wel zeggen ja het zijn tamme beestjes, maar ja hoe komt dat> omdat mensen ze 10000 jaar geleden al als beesten in huis wilden en al er dan zon beestje in een huis geboren word en gewend is aan gevangenschap is hij meestal al wat rustiger en zo krijg je dus tamme dieren.

Niet miepen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')