Je bent in ieder geval eerlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:37 schreef P0rt0 het volgende:
Media roept dat soort dingen om gewoon sympathiek te klinken. Ikzelf besteed mijn geld aan geen van beide. Waarom zou ik? Ik een andere topic heb ik ook mijn mening gegeven. Het intresseerd me totaal geen niks wat er daar is gebeurd. Ik ken niemand daar, dus waaorm zou ik mijn geld sturen? Zo kan ik blijven sturen voor de rest vna mijn leven. Als het niet daar heen is, is het wel naar afrika etc.
En voorwerk vind ik persoonlijk gewoon geld verspilling. Ik besteed het liever aan mijn wintersportvakantie in februari. Ik ben ook maar een full-time student op het HBO, met een part-time baan als beheerder @ advocatenkantoor. Mijn 200 euro netto in de maand (4x werken in 1 maand) moet ik zorgvuldig besteden. Alles moet ik zelf betalen, behalve ziekenfonds. De 60euro per maand betalen me ouders, anders zou ik niks meer overhouden. Mijn boeken betaal ik zelf, het internet-abo betaal ik zelf. Betaal soms zelf de boodschappen die moeder voor me klaarmaakt. (ben thuiswonende ja. Ik zou dolgraag op kamers willen, maar dat gaat niet voor maar 200 per maand).
Dus als conclusie: ik bepaal zelf waar ik me geld aan uitgeef, en aangezien ik toch amper geld heb geef ik het aan beide niet uit. Ook al zou ik wel geld hebben, dan zou ik het niet uitgeven aan beide aangezien mijn gevoel zegt dat ik niks met hun heb
Ben ik niet cru?
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:20 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hmm nee TS ik ben het niet met je eens. In die zin dat mensen anderen er best op mogen attenderen dat ze geld kunnen schenken aan 555. Andere mensen in nood helpen is inderdaad je morele plicht en ik vind het alleen maar goed dat mensen zo voor elkaar opkomen!
Are you tokkie to me?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
dit topic gaat ook over vuurwerk haters dus... waarom heb je altijd zoeen gare mongolen die komen zeiken als je een mooie bom neer legt ? word je echt ziek van. En ze bellen maar politie terwijl ze niet eens komen :/ waarom zijn die mensen zo gaar ? plz tell me
Eens.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:37 schreef P0rt0 het volgende:
Media roept dat soort dingen om gewoon sympathiek te klinken. Ikzelf besteed mijn geld aan geen van beide. Waarom zou ik? Ik een andere topic heb ik ook mijn mening gegeven. Het intresseerd me totaal geen niks wat er daar is gebeurd. Ik ken niemand daar, dus waaorm zou ik mijn geld sturen? Zo kan ik blijven sturen voor de rest vna mijn leven. Als het niet daar heen is, is het wel naar afrika etc.
En voorwerk vind ik persoonlijk gewoon geld verspilling. Ik besteed het liever aan mijn wintersportvakantie in februari. Ik ben ook maar een full-time student op het HBO, met een part-time baan als beheerder @ advocatenkantoor. Mijn 200 euro netto in de maand (4x werken in 1 maand) moet ik zorgvuldig besteden. Alles moet ik zelf betalen, behalve ziekenfonds. De 60euro per maand betalen me ouders, anders zou ik niks meer overhouden. Mijn boeken betaal ik zelf, het internet-abo betaal ik zelf. Betaal soms zelf de boodschappen die moeder voor me klaarmaakt. (ben thuiswonende ja. Ik zou dolgraag op kamers willen, maar dat gaat niet voor maar 200 per maand).
Dus als conclusie: ik bepaal zelf waar ik me geld aan uitgeef, en aangezien ik toch amper geld heb geef ik het aan beide niet uit. Ook al zou ik wel geld hebben, dan zou ik het niet uitgeven aan beide aangezien mijn gevoel zegt dat ik niks met hun heb
Ben ik niet cru?
Omdat mensen geen zin hebben in vuurwerk; daar worden ze bijkans helemaal gaar van. Als het geen 31 december is mag je het ook helemaal niet afsteken, en terecht. Persoonlijk zou ik de politie niet bellen, maar als ik een bejaarde was met hartklachten kon je wellicht je lol op, lamlul.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
dit topic gaat ook over vuurwerk haters dus... waarom heb je altijd zoeen gare mongolen die komen zeiken als je een mooie bom neer legt ? word je echt ziek van. En ze bellen maar politie terwijl ze niet eens komen :/ waarom zijn die mensen zo gaar ? plz tell me
Ik applaudiseer dan maar enkel als het echt een mooie bom is. DUs geen samengepakt vuurwerk maar salpeter met suiker in een loden pijp ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
dit topic gaat ook over vuurwerk haters dus... waarom heb je altijd zoeen gare mongolen die komen zeiken als je een mooie bom neer legt ?
en dan dichtlassen zekerquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:24 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik applaudiseer dan maar enkel als het echt een mooie bom is. DUs geen samengepakt vuurwerk maar salpeter met suiker in een loden pijp ofzo.
Boem.quote:
Helemaal eens met Heiden6. En dit geldt natuurlijk niet alleen voor bejaarde mensen met evt. hartklachten, maar wat dacht je van huisdieren. (die zul je wel niet hebben..?)quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
Katten ben ik ook niet zo'n fan van, maar goed. Daar heeft niemand verder last van, in tegenstelling tot dat geknal.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:56 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Helemaal eens met Heiden6. En dit geldt natuurlijk niet alleen voor bejaarde mensen met evt. hartklachten, maar wat dacht je van huisdieren. (die zul je wel niet hebben..?)
Hier wordt al vanaf gistermorgen onophoudelijk met vanalles geschoten....mijn kat durft niet naar buiten.... ik word er zelf gewoon nerveus van....
Dat er om 24.00 uur wordt geschoten...ok... maar denk aan een ander..
![]()
In principe liep ik op mijn veertiende ook de hele maand te knallen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:58 schreef Myriam7 het volgende:
Dat bedoel ik.. je hoeft ook geen kattenliefhebber te zijn. Het gaat om het principe..
Verstand komt met de jaren...? misschien is er nog hoop voor de rest..?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
In principe liep ik op mijn veertiende ook de hele maand te knallen.
Het moet toch wel een keer doordringen dat niet de bedoeling is.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:04 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Verstand komt met de jaren...? misschien is er nog hoop voor de rest..?![]()
Ik vind je best een brave knul, voor iemand met het IQ van een mossel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah kijk ... sommige mensen zijn niet es oud etc, en trouwens als oude mensen langskomen stop ik met afsteken en ff w88 dat ze weg zijn, en trouwens ik steek pas sinds vandaag af dus.
Wat zeik je ik laat het toch niet bij oude mensen aan, en mensen zeiken trouwens altijd als je vuurwerk aflaat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind je best een brave knul, voor iemand met het IQ van een mossel.
Als het maar goed komt.. that's the point..quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik lijk wel een bejaarde, en vier jaar geleden liep ik nog brievenbussen en vuilnisbakken op te blazen.
Het kan heel hard gaan.
Er hangt hier ergens een topic aan een oud haakje over de ergste dingen die je ooit gedaan hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:32 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Als het maar goed komt.. that's the point..
Trouwens iedereen doet wel ns stupide dingen in jeugdige overmoed...![]()
Kan ik niet over meepraten.. ben eigenlijk heel erg braaf.. behalve de laatste tijd, maar das een ander verhaal en n ander topic...quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Er hangt hier ergens een topic aan een oud haakje over de ergste dingen die je ooit gedaan hebt.
Ik kon me flink uitleven.
* heiden6 zoeken gaat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:36 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Kan ik niet over meepraten.. ben eigenlijk heel erg braaf.. behalve de laatste tijd, maar das een ander verhaal en n ander topic...![]()
\quote:
Ja je mag ze dan legaal afschieten of een maand lang martelen in je kelder. Niet beiden overigensquote:Op vrijdag 31 december 2004 19:17 schreef P0rt0 het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom je een stijve paal of een natte mossel krijgt van het afsteken van dat t*fus vuurwerk? Mijn huisdieren zijn helemaal van slag, pacemakers krijgen een DDoS van dit allemaal en het ergste is natuurlijk die heumeu's die dan gaan stunten met bommen/lodenpijpen/biobakken etc.
Is trouwens toegestaan om iemand helemaal naar de klote trappen als ze iets van jou stuk maken dmv vuurwerk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |