abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24317775
Media roept dat soort dingen om gewoon sympathiek te klinken. Ikzelf besteed mijn geld aan geen van beide. Waarom zou ik? Ik een andere topic heb ik ook mijn mening gegeven. Het intresseerd me totaal geen niks wat er daar is gebeurd. Ik ken niemand daar, dus waaorm zou ik mijn geld sturen? Zo kan ik blijven sturen voor de rest vna mijn leven. Als het niet daar heen is, is het wel naar afrika etc.

En voorwerk vind ik persoonlijk gewoon geld verspilling. Ik besteed het liever aan mijn wintersportvakantie in februari. Ik ben ook maar een full-time student op het HBO, met een part-time baan als beheerder @ advocatenkantoor. Mijn 200 euro netto in de maand (4x werken in 1 maand) moet ik zorgvuldig besteden. Alles moet ik zelf betalen, behalve ziekenfonds. De 60euro per maand betalen me ouders, anders zou ik niks meer overhouden. Mijn boeken betaal ik zelf, het internet-abo betaal ik zelf. Betaal soms zelf de boodschappen die moeder voor me klaarmaakt. (ben thuiswonende ja. Ik zou dolgraag op kamers willen, maar dat gaat niet voor maar 200 per maand ).

Dus als conclusie: ik bepaal zelf waar ik me geld aan uitgeef, en aangezien ik toch amper geld heb geef ik het aan beide niet uit. Ook al zou ik wel geld hebben, dan zou ik het niet uitgeven aan beide aangezien mijn gevoel zegt dat ik niks met hun heb

Ben ik niet cru?
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
  vrijdag 31 december 2004 @ 12:39:40 #152
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24317835
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:37 schreef P0rt0 het volgende:
Media roept dat soort dingen om gewoon sympathiek te klinken. Ikzelf besteed mijn geld aan geen van beide. Waarom zou ik? Ik een andere topic heb ik ook mijn mening gegeven. Het intresseerd me totaal geen niks wat er daar is gebeurd. Ik ken niemand daar, dus waaorm zou ik mijn geld sturen? Zo kan ik blijven sturen voor de rest vna mijn leven. Als het niet daar heen is, is het wel naar afrika etc.

En voorwerk vind ik persoonlijk gewoon geld verspilling. Ik besteed het liever aan mijn wintersportvakantie in februari. Ik ben ook maar een full-time student op het HBO, met een part-time baan als beheerder @ advocatenkantoor. Mijn 200 euro netto in de maand (4x werken in 1 maand) moet ik zorgvuldig besteden. Alles moet ik zelf betalen, behalve ziekenfonds. De 60euro per maand betalen me ouders, anders zou ik niks meer overhouden. Mijn boeken betaal ik zelf, het internet-abo betaal ik zelf. Betaal soms zelf de boodschappen die moeder voor me klaarmaakt. (ben thuiswonende ja. Ik zou dolgraag op kamers willen, maar dat gaat niet voor maar 200 per maand ).

Dus als conclusie: ik bepaal zelf waar ik me geld aan uitgeef, en aangezien ik toch amper geld heb geef ik het aan beide niet uit. Ook al zou ik wel geld hebben, dan zou ik het niet uitgeven aan beide aangezien mijn gevoel zegt dat ik niks met hun heb

Ben ik niet cru?
Je bent in ieder geval eerlijk.
pi_24318753
Dank
pi_24319280
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:20 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hmm nee TS ik ben het niet met je eens. In die zin dat mensen anderen er best op mogen attenderen dat ze geld kunnen schenken aan 555. Andere mensen in nood helpen is inderdaad je morele plicht en ik vind het alleen maar goed dat mensen zo voor elkaar opkomen!

Zeker als ik behoort bij de rijkste 3% van de wereldbevolking (zoals half Nederland - ja zelfs een bijstandsgerechtigde in NL hoort nog bij de rijkste 6% van de wereld)
  vrijdag 31 december 2004 @ 14:54:17 #155
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24320520
dit topic gaat ook over vuurwerk haters dus... waarom heb je altijd zoeen gare mongolen die komen zeiken als je een mooie bom neer legt ? word je echt ziek van. En ze bellen maar politie terwijl ze niet eens komen :/ waarom zijn die mensen zo gaar ? plz tell me
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 31 december 2004 @ 14:58:25 #156
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24320603
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:54 schreef Maikuuul het volgende:
dit topic gaat ook over vuurwerk haters dus... waarom heb je altijd zoeen gare mongolen die komen zeiken als je een mooie bom neer legt ? word je echt ziek van. En ze bellen maar politie terwijl ze niet eens komen :/ waarom zijn die mensen zo gaar ? plz tell me
Are you tokkie to me?
pi_24321775
Vuurwerk is stom Optiefen ermee, en al die gasten tegen de muur man! Ik zweer je

pi_24322108
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 12:37 schreef P0rt0 het volgende:

Ben ik niet cru?
Eens.

Met de toevoeging dat ik waarschijnlijk nog steeds geen euro's zou sturen als ik ontzettend rijk was.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24322148
quote:
Omdat mensen geen zin hebben in vuurwerk; daar worden ze bijkans helemaal gaar van. Als het geen 31 december is mag je het ook helemaal niet afsteken, en terecht. Persoonlijk zou ik de politie niet bellen, maar als ik een bejaarde was met hartklachten kon je wellicht je lol op, lamlul.
pi_24322318
quote:
dit topic gaat ook over vuurwerk haters dus... waarom heb je altijd zoeen gare mongolen die komen zeiken als je een mooie bom neer legt ?
Ik applaudiseer dan maar enkel als het echt een mooie bom is. DUs geen samengepakt vuurwerk maar salpeter met suiker in een loden pijp ofzo.
pi_24322899
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:24 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik applaudiseer dan maar enkel als het echt een mooie bom is. DUs geen samengepakt vuurwerk maar salpeter met suiker in een loden pijp ofzo.
en dan dichtlassen zeker
-
pi_24322945
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:49 schreef mechatronics het volgende:

[..]

en dan dichtlassen zeker
Boem.
pi_24324319
quote:
Helemaal eens met Heiden6. En dit geldt natuurlijk niet alleen voor bejaarde mensen met evt. hartklachten, maar wat dacht je van huisdieren. (die zul je wel niet hebben..?)
Hier wordt al vanaf gistermorgen onophoudelijk met vanalles geschoten....mijn kat durft niet naar buiten.... ik word er zelf gewoon nerveus van....
Dat er om 24.00 uur wordt geschoten...ok... maar denk aan een ander..
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_24324342
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:56 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Helemaal eens met Heiden6. En dit geldt natuurlijk niet alleen voor bejaarde mensen met evt. hartklachten, maar wat dacht je van huisdieren. (die zul je wel niet hebben..?)
Hier wordt al vanaf gistermorgen onophoudelijk met vanalles geschoten....mijn kat durft niet naar buiten.... ik word er zelf gewoon nerveus van....
Dat er om 24.00 uur wordt geschoten...ok... maar denk aan een ander..
Katten ben ik ook niet zo'n fan van, maar goed. Daar heeft niemand verder last van, in tegenstelling tot dat geknal.
pi_24324359
Dat bedoel ik.. je hoeft ook geen kattenliefhebber te zijn. Het gaat om het principe..
pi_24324414
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 17:58 schreef Myriam7 het volgende:
Dat bedoel ik.. je hoeft ook geen kattenliefhebber te zijn. Het gaat om het principe..
In principe liep ik op mijn veertiende ook de hele maand te knallen.

Het moet toch wel een keer doordringen dat niet de bedoeling is.
pi_24324433
Trouwens Heiden6..het is een vrouwtje ..haha niet dat dit waarschijnlijk enig verschil maakt. ze is alleen vreselijk lief. Alleen nu ff een beetje bang... stom geknal!!
pi_24324460
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

In principe liep ik op mijn veertiende ook de hele maand te knallen.

Het moet toch wel een keer doordringen dat niet de bedoeling is.
Verstand komt met de jaren...? misschien is er nog hoop voor de rest..?
pi_24324486
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:04 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Verstand komt met de jaren...? misschien is er nog hoop voor de rest..?
Uiteraard.

Ik lijk wel een bejaarde, en vier jaar geleden liep ik nog brievenbussen en vuilnisbakken op te blazen.

Het kan heel hard gaan.
  vrijdag 31 december 2004 @ 18:10:13 #170
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24324543
Tjah kijk ... sommige mensen zijn niet es oud etc, en trouwens als oude mensen langskomen stop ik met afsteken en ff w88 dat ze weg zijn , en trouwens ik steek pas sinds vandaag af dus.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_24324582
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah kijk ... sommige mensen zijn niet es oud etc, en trouwens als oude mensen langskomen stop ik met afsteken en ff w88 dat ze weg zijn , en trouwens ik steek pas sinds vandaag af dus.
Ik vind je best een brave knul, voor iemand met het IQ van een mossel.
  vrijdag 31 december 2004 @ 18:25:08 #172
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24324815
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:12 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik vind je best een brave knul, voor iemand met het IQ van een mossel.
Wat zeik je ik laat het toch niet bij oude mensen aan, en mensen zeiken trouwens altijd als je vuurwerk aflaat.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_24324974
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Uiteraard.

Ik lijk wel een bejaarde, en vier jaar geleden liep ik nog brievenbussen en vuilnisbakken op te blazen.

Het kan heel hard gaan.
Als het maar goed komt.. that's the point..
Trouwens iedereen doet wel ns stupide dingen in jeugdige overmoed...
pi_24324998
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:32 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Als het maar goed komt.. that's the point..
Trouwens iedereen doet wel ns stupide dingen in jeugdige overmoed...
Er hangt hier ergens een topic aan een oud haakje over de ergste dingen die je ooit gedaan hebt.

Ik kon me flink uitleven.
pi_24325054
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Er hangt hier ergens een topic aan een oud haakje over de ergste dingen die je ooit gedaan hebt.

Ik kon me flink uitleven.
Kan ik niet over meepraten.. ben eigenlijk heel erg braaf.. behalve de laatste tijd, maar das een ander verhaal en n ander topic...
pi_24325062
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:36 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Kan ik niet over meepraten.. ben eigenlijk heel erg braaf.. behalve de laatste tijd, maar das een ander verhaal en n ander topic...
* heiden6 zoeken gaat.
pi_24325085
Good luck!!!
pi_24325238
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:37 schreef heiden6 het volgende:

[..]

* heiden6 zoeken gaat.
\

btw Was niet mijn topic, heb er alleen in gepost..
pi_24325884
Kan iemand uitleggen waarom je een stijve paal of een natte mossel krijgt van het afsteken van dat t*fus vuurwerk? Mijn huisdieren zijn helemaal van slag, pacemakers krijgen een DDoS van dit allemaal en het ergste is natuurlijk die heumeu's die dan gaan stunten met bommen/lodenpijpen/biobakken etc.

Is trouwens toegestaan om iemand helemaal naar de klote trappen als ze iets van jou stuk maken dmv vuurwerk?
pi_24325931
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:17 schreef P0rt0 het volgende:
Kan iemand uitleggen waarom je een stijve paal of een natte mossel krijgt van het afsteken van dat t*fus vuurwerk? Mijn huisdieren zijn helemaal van slag, pacemakers krijgen een DDoS van dit allemaal en het ergste is natuurlijk die heumeu's die dan gaan stunten met bommen/lodenpijpen/biobakken etc.

Is trouwens toegestaan om iemand helemaal naar de klote trappen als ze iets van jou stuk maken dmv vuurwerk?
Ja je mag ze dan legaal afschieten of een maand lang martelen in je kelder. Niet beiden overigens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')