Bij mij hapert en stottert de stream om de paar seconden, heb jij daar geen last van?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:51 schreef Zanderrr het volgende:
Ah, de stream loopt weer achter, merk ik. Deze is wel weer leuk.
Was idd Comic Relief, die hebben elk jaar een single rondom Red Nose Day, waarin een nummer onderhander wordt genomen door komieken/stand-ups etc.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:14 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
jeugdsentiment
Hoeveel liefdadigheidsplaten zouden er in de lijst staan? Dit was er namelijk ook eentje, voor Comic Relief als ik het goed heb.
Dat had ik twee dagen geleden ook, ja. Vandaag zelf gelukkig geen last van.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:13 schreef Lkw het volgende:
Bij mij hapert en stottert de stream om de paar seconden, heb jij daar geen last van?
Okee dan, wacht ik gewoon lijdzaam op betere tijden (en doe intussen mijn krakende transistortje aanquote:Op woensdag 29 december 2004 17:20 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Dat had ik twee dagen geleden ook, ja. Vandaag zelf gelukkig geen last van.
quote:Op woensdag 29 december 2004 17:32 schreef Jane het volgende:
Ik zie ook dat het enige nummer waar ik altijd vast op stem elk jaar - Complainte pour Ste. Catherine van Anna & Kate McGarrigle - vanavond na 23.00 uur wordt gedraaid. Moet ik het toch nog zo lang volhouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |