maar khoor dan toch wel es graag een Underworld, Radiohead of Mettalica graag id eerste 100, kdenk niet dat die erin staan bij radio2 héquote:Op woensdag 29 december 2004 22:15 schreef Vamos het volgende:
Geef mij de top 2000 van radio 2 maar. Elke lijst waar 2Pac met Changes in de top 100 staat =
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:15 schreef BramK het volgende:
[..]
maar khoor dan toch wel es graag een Underworld, Radiohead of Mettalica graag id eerste 100, kdenk niet dat die erin staan bij radio2 hé![]()
Metallica staat met 2 nummers in de lijst op 19 en 23quote:Op donderdag 30 december 2004 11:15 schreef BramK het volgende:
[..]
maar khoor dan toch wel es graag een Underworld, Radiohead of Mettalica graag id eerste 100, kdenk niet dat die erin staan bij radio2 hé![]()
inderdaad das zielig dat er 4 nummers van marco borsato id top 100 staanquote:Op donderdag 30 december 2004 11:59 schreef Cleanyworking het volgende:
het nederlands "product" doet het daar nog beter dan hier...
30 ZIJ MARCO BORSATO
32 NOBODY'S WIFE ANOUK
33 AFSCHEID NEMEN BESTAAT NIET MARCO BORSATO
58 KRONENBURG PARK FRANK BOEIJEN
63 IK LEEF NIET MEER VOOR JOU MARCO BORSATO
81 WAAROM NOU JIJ MARCO BORSATO
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 30 december 2004 11:59 schreef Cleanyworking het volgende:
het nederlands "product" doet het daar nog beter dan hier...
30 ZIJ MARCO BORSATO
32 NOBODY'S WIFE ANOUK
33 AFSCHEID NEMEN BESTAAT NIET MARCO BORSATO
58 KRONENBURG PARK FRANK BOEIJEN
63 IK LEEF NIET MEER VOOR JOU MARCO BORSATO
81 WAAROM NOU JIJ MARCO BORSATO
bende hollandse chauvinisten !quote:Op donderdag 30 december 2004 15:28 schreef Vamos het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Vergeleken met de top 2000 op radio 2? Daar staat juist een hoop NL produkten. De nummers:
5, 12, 30, 31, 35, 43,47,51,55,56,65,69,74,84(?),87,94,95,96,97,98,100
Terwijl jullie met dEUS, Zita Swoon, Mintzkov Luna, Evil Superstars, Flip Kowlier toch bands van wereldniveau hebben....quote:Op donderdag 30 december 2004 15:48 schreef BramK het volgende:
[..]
wij belgen dus duidelijk minder chauvinistisch, behalve dan op clouseauvlak ( hebben goeie liedjes maar veel te veel id top 100 net als marco borsato )
Zoals dit?quote:Op donderdag 30 december 2004 17:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Blijft leuk hè. Andermans mening ongefundeerd afkraken.
Splinter balk verhaal. Scherp.quote:
inderdaad vééél te veel ! zal wel te maken hebben met zijn talloze optredens hier ...quote:
headhunter in de top 10 zou leuk zijnquote:Op donderdag 30 december 2004 17:12 schreef RichardQuest het volgende:
Tsja...ik vind 2 Belgen, 2 Many DJ's, TC-Matic, Front 242, Vive La Fete, Neon Judgement, Daan en Arbeid Adelt leukere bands.....maar dat is maar mijn mening.
Meteen erg ijverig.quote:Op vrijdag 31 december 2004 07:20 schreef nipeng het volgende:
Titel aangepast, Donna met een hoofdletter geschreven.
ik snap je wel maar het is een top 100 aller tijden.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:10 schreef BramK het volgende:
het enige belachelijke aan deze top is dat je kan stemmen op recente nummers, met als gevolg dat al die pubertjes stemmen op hits vd afgelopen maanden.
maar het geeft toch een vertekend beeld. met alle respect maar een natalia id top 20 van een top 100 aller tijden is lachwekkend.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:10 schreef nipeng het volgende:
[..]
ik snap je wel maar het is een top 100 aller tijden.
inderdaad niet. als de mensen het jaar erop er wel nog op stemmen kun je zeggen dat het misschien wel een klassieker zal zijn/worden, maar niet mensen (vooral pubers) die erop stemmen omdat het vers ih geheugen ligt. Dat was ook het ergste, dat er via internet pubers gewoon allerlei zaken deden om natalia zo hoog mogelijk te laten eindigen. sommige mensen luisteren maar 1 keer per jaar nr donna, en das voor die top, en dan komen zulke singles tussen de 'klassiekers' door ...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:35 schreef nipeng het volgende:
Mee eens maar het zijn de stemmers die de lijst maken als zij werkelijk menen dat dit nummer daar hoort, tja wie zijn wij om daar een stokje voor te steken.
In het jaar van uitkomen had men dus ook geen Bohemian rhapsody mogen kiezen als ik jou een beetje volg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |