quote:Eten:
# Quinny en Chocobo
# Nadine en Sven
# Strolie75 en Toadette
# choas & Noot
#struisvogel & kuiken
# Surfer en Fiona ?
# Neger?
# Magneet
Nee...quote:Op woensdag 29 december 2004 13:09 schreef Magneet het volgende:
of komt jouw kuiken niet noot?
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gisteren ge-xbox-live'd , mrBrown heeft nog nooit zo slecht gespeeld![]()
Ohw jawel hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gisteren ge-xbox-live'd , mrBrown heeft nog nooit zo slecht gespeeld![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:16 schreef Randa_v het volgende:
Even controleren. Magneet, ga eens ziek zijn!!!
en gaan Surfer en die neger mee eten?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:20 schreef Chocobo het volgende:
Vraag even aan Nadine en Sven wat ze doen.... weet niet zeker of ze definitief komen !
Die komen definitiefquote:Op woensdag 29 december 2004 13:20 schreef Chocobo het volgende:
Vraag even aan Nadine en Sven wat ze doen.... weet niet zeker of ze definitief komen !
Jaquote:Op woensdag 29 december 2004 13:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
en gaan Surfer en die neger mee eten?
Die neger belde me net dat de KLM vanaf 1 jan de prijzen voor europa 40% verminderd.
En we hebben net geboekt
Wat hou ik toch van mijn manquote:Op woensdag 29 december 2004 13:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja
En je man heeft net gebeld met de vliegticket maatschappij. Ze gaan het uitzoeken en bellen me terug
Ik hoop het maar denk het niet !quote:
Nadien zij van wel .. aangezien zij de baas is thuis.. lijkt me van wel dan.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop het maar denk het niet !
Met vrouwtje Theelepel aan zijn zijquote:
Toch adviseer ik de Gijsjes reserveringscommissie dit na te vragen !quote:Op woensdag 29 december 2004 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nadien zij van wel .. aangezien zij de baas is thuis.. lijkt me van wel dan.
Die komt daarna nooit meer denk ik
zo jammer dat Canada niet in europa ligtquote:Op woensdag 29 december 2004 13:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
en gaan Surfer en die neger mee eten?
Die neger belde me net dat de KLM vanaf 1 jan de prijzen voor europa 40% verminderd.
En we hebben net geboekt
Ze zei van de week nog van welquote:Op woensdag 29 december 2004 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop het maar denk het niet !
Vraag het toch nog maar even naquote:Op woensdag 29 december 2004 13:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze zei van de week nog van wel
Trust mequote:Op woensdag 29 december 2004 13:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze zei van de week nog van wel
Dat domme !quote:Op woensdag 29 december 2004 13:34 schreef silver-surfer het volgende:
Gijsterugvindpost
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:38 schreef ChOas het volgende:
Discussie op de FP over die aardbeving: "Hetworden steeds meer doden!"
En het eerste wat ik denk is: 'Ja, wat wil je, daar valt niet tegen op te neuken'
quote:
Vond er geen kloot aanquote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Vond er geen kloot aan
Renske is leuker
Halo2,...snap niet wat er leuk aan isbeetje met aliens spelen [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
GODVER !!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
ChocoboIk geef je binnenkort de MGS3 OST, zoooooo goed
Wat een absurde opmerking weer.. ik neem aan dat je het niet serieus bedoeld?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Halo2,...snap niet wat er leuk aan isbeetje met aliens spelen ]]
Ze hadden de vorige keren ook genoeg .. maar toen at Noot niet mee vlgs mij.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:54 schreef QueenR het volgende:
Wordt al een flink lijstje ze mogen bij Annie wel flink gaan inkopen.
Nadien zij ookquote:Op woensdag 29 december 2004 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nadien zij van wel .. aangezien zij de baas is thuis.. lijkt me van wel dan.
Die komt daarna nooit meer denk ik
vorige keer hebben we niet bij Annie's gegeten dat was de keer ervoor dat jullie daar gegeten hebbenquote:Op woensdag 29 december 2004 13:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ze hadden de vorige keren ook genoeg .. maar toen at Noot niet mee vlgs mij.
Ja inderdaad, bel ze maar even!
Ik hou van de internet/msn Chocoboquote:
Sorry,...quote:Op woensdag 29 december 2004 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een absurde opmerking weer.. ik neem aan dat je het niet serieus bedoeld?
Geen ideequote:Op woensdag 29 december 2004 13:57 schreef Magneet het volgende:
en trouwens komen ene QueenR en ene GinaG ook?
Gijs ik weet wel zeker dat hij serieus is.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een absurde opmerking weer.. ik neem aan dat je het niet serieus bedoeld?
Je hebt het spel niet begrepen, ik vergeef je malle en onwetende opmerking voor het gemak maar.quote:
Ik heb niet het idee dat ik hier lang genoeg kom om te gaan, lijkt me op zich verder wel gezellig hoor! Bedankt voor de uitnodiging iig magneet.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:57 schreef Magneet het volgende:
en trouwens komen ene QueenR en ene GinaG ook?
Je.... je weet de namen nogquote:Op woensdag 29 december 2004 14:06 schreef Bastard het volgende:
Beetje met Cloud tegen Sephiroth spelen ook.
Ik hou meer van WO II , Call of Duty enzoquote:Op woensdag 29 december 2004 14:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt het spel niet begrepen, ik vergeef je malle en onwetende opmerking voor het gemak maar.
Love youquote:Op woensdag 29 december 2004 14:06 schreef Bastard het volgende:
Beetje met Cloud tegen Sephiroth spelen ook.
Brothers in Armsquote:Op woensdag 29 december 2004 14:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik hou meer van WO II , Call of Duty enzo
Wat realistiscter
Ik wist eigenlijk alleen Sephi nog meteen.. die andere fagot moest ik googlenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je.... je weet de namen nog
DE RESPEEECT !!
Maakt mij niet uit hoor, hier kwam je ook zonder uitnodiging binnen gebonsjoerd.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik hier lang genoeg kom om te gaan, lijkt me op zich verder wel gezellig hoor! Bedankt voor de uitnodiging iig magneet.![]()
Ik heb expres niets gezegdquote:
nee hoor, chocobo vroeg mij te komenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoor, hier kwam je ook zonder uitnodiging binnen gebonsjoerd.
Ik wil hem ook.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
ChocoboIk geef je binnenkort de MGS3 OST, zoooooo goed
Ja,.. Nuon is ons kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee hoor, chocobo vroeg mij te komen![]()
Daar hebben we geen boodschap aan, beetje een nep gijsje.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
nee hoor, chocobo vroeg mij te komen![]()
Hou maar op Gijs.. mn ogen branden al........... tis niet te bevatten. De verhalen ook van individuen die je hoort... zo onwaarschijnlijk eng.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:56 schreef Chocobo het volgende:
...................................................................... die oogjes
[afbeelding]
Dit gewonde jongetje is zijn moeder kwijt.
Kan wel janken als ik die kids zie........quote:
Die mensen die bij interviews voor de camera staan ... "Ik kon mn schoonvader nog net vast pakken, mn schoonmoeder die iets verderop stond werd meegetrokken door het water. Ik weet niet waat ze is" ........ en dan echt in een vorm van shock staan ze dat te vertellen, dat ik denk .. wacht maar tot je gaat slapen..quote:Op woensdag 29 december 2004 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan wel janken als ik die kids zie........
dit zijn er nog maar driequote:Op woensdag 29 december 2004 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:07 schreef kepler het volgende:
[..]
dit zijn er nog maar drie
en waarschijnlijk zijn er nog honderden duizenden andere die ook hun ouders/familie/huis kwijt zijn. Onbegrijpelijk gewoon
of al die ouders die al hun kinderen kwijt zijn. Het grootste deel van de slachtoffers zijn kinderen, die zijn namelijk te klein om op muren/bussen/enz te klimmen en te zwak om zich vast te houden aan een boom/paal....![]()
quote:
Dat heb ik nou ook, zou ze allemaal wel willen knuffelen en trachten te helpen. Zo'n tragedie komen ze nooit meer te bovenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moest ook al aan Daantje denken..quote:Op woensdag 29 december 2004 15:35 schreef Chocobo het volgende:
......... krijg dat kind niet uit mijn hoofd ! Kind is net zoiets als Daan,... moet er niet aan DENKEN dat die zonder ouders in een vreemd land is............ wat een hel !
Dat autootje wat die beet houd........ verdommequote:Op woensdag 29 december 2004 15:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Moest ook al aan Daantje denken..
Ik zou zo op een vliegtuig stappen en helpen,..maar mijn god waar moet je beginnen??
en andersom ook, er zullen daar helaas ook veel ouders zijn die hun kind meegesluerd hebben zien wordenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:35 schreef Chocobo het volgende:
......... krijg dat kind niet uit mijn hoofd ! Kind is net zoiets als Daan,... moet er niet aan DENKEN dat die zonder ouders in een vreemd land is............ wat een hel !
ok!, happy thoughts nowquote:Op woensdag 29 december 2004 15:40 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil erover ophouden !
Ik ben al klaar.. en down nu.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:40 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil erover ophouden !
quote:
Ik denk dat je daar voorzichtig mee moet zijn.. we denken allemaal aan de mensen in die regio, maar om dat zo op je site te zetten, komt bij mij zo over als zieltjes winnen over de rug van duizenden doden. Marketing dus.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:53 schreef ChOas het volgende:
www.apple.com
Dat zie je Microsoft dan weer niet doen...
Mooi gebaar.
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]Dat hoofd omdat het niet werkt !!
[afbeelding]
Ja dat vind ik ook Gijs... tis echt een dropie ! Hij geeft nu ook een kusje als je daarom vraagtquote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar voorzichtig mee moet zijn..
quote:Op woensdag 29 december 2004 16:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook Gijs... tis echt een dropie ! Hij geeft nu ook een kusje als je daarom vraagtKletsnat Gijs.... kletsnat
![]()
en hij knijpt je ook nog eens in je nek tijdens die kus !
Jij stond toch bovenaan de 'to be papa' lijst ? Of was je nog niet echt daarmee bezig !quote:
vrijdag gaat het staafje er bij Miranda uit ( je weet wel zo'n permanente pil ) en daarna zien we wel wat er gebeurd, we gaan niet doelgericht pompen ofzo het moet wel leuk blijvenquote:Op woensdag 29 december 2004 16:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij stond toch bovenaan de 'to be papa' lijst ? Of was je nog niet echt daarmee bezig !
zozo spannend!quote:Op woensdag 29 december 2004 16:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
vrijdag gaat het staafje er bij Miranda uit ( je weet wel zo'n permanente pil ) en daarna zien we wel wat er gebeurd, we gaan niet doelgericht pompen ofzo het moet wel leuk blijven
Ik ga me laatste 12 euro storten, heb helaas niet meerquote:Op woensdag 29 december 2004 16:08 schreef Chocobo het volgende:
Net 25 euro gestort....... Het is niet veel, maar ik hoop dat iedereen het doet !! ....![]()
http://www.giro555.nl/
quote:Op woensdag 29 december 2004 16:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
vrijdag gaat het staafje er bij Miranda uit ( je weet wel zo'n permanente pil ) en daarna zien we wel wat er gebeurd, we gaan niet doelgericht pompen ofzo het moet wel leuk blijven
Succes er mee zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 29 december 2004 16:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
heej dientje!quote:Op woensdag 29 december 2004 16:30 schreef Nadientje het volgende:
zo ben echt kapot, het was zo druk
Gijsquote:Op woensdag 29 december 2004 16:25 schreef Strolie75 het volgende:
Godver....dat einde....dat spel....Cho/Ker.....in Maart NAAKT halen!![]()
Ga maar lekker op de bank liggenquote:Op woensdag 29 december 2004 16:30 schreef Nadientje het volgende:
zo ben echt kapot, het was zo druk
Dan loop ik achter je aanquote:Op woensdag 29 december 2004 16:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GijsRespect hoor..... ik ga hem blind halen met de broek op de enkels !
Heb er toch nog zo'n 22 uur over gedaan. Is volgens mij meteen de langste MGSquote:Op woensdag 29 december 2004 16:34 schreef Chocobo het volgende:
GijsRespect hoor..... ik ga hem blind halen met de broek op de enkels !
Installeer eens een oude msn.quote:
Anders storten ze de stijging van de gemeentelijke belastingen op giro 555. Beetje mooi weer spelen met andermans geld.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:52 schreef ChOas het volgende:
Er worden veel acties gestart om geld in te zamelen. Zo heeft de gemeente Hoorn voor elke inwoner van de stad één euro gestort op giro 555. Het totale bedrag dat de Noord-Hollandse gemeente heeft overgemaakt komt hierbij op 68.000 euro.
Het college van burgemeester en wethouders van Hoorn hoopt dat andere gemeenten volgen. In een brief aan de Vereniging van Nederlandse Gemeenten laat Hoorn weten dat er dan 16 miljoen euro zou worden opgehaald.
Rekenwonders
Wat een grote klootzak zegquote:Op woensdag 29 december 2004 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
"PvdA-raadslid dumpt vrouw in Marokko"![]()
Moet je je voorstellen dat je van de regering te horen krijgt dat je bij de watersnood"ramp" in Limboland moet gaan helpen om lijken op te ruimen......quote:Achtergebleven toeristen bouwen eigen hotels op
Uitgegeven: 29 december 2004 16:43
KALUTARA - Talrijke buitenlandse toeristen die hebben besloten hun vakantie op Sri Lanka niet af te breken, helpen mee hun getroffen hotels weer op te bouwen of schoon te maken. Dat hebben Srilankaanse medewerkers van deze hotels telefonisch verklaard. De toeristen helpen ook mee om in de omgeving van de hotels de plaatselijke bevolking te helpen.
Volgens Mahesh Karanurathne, een toeristengids uit Kalutara, zijn er ook kleine groepen toeristen die hun vakantie voorzetten alsof er niks is gebeurd. "Er zijn hier Russische toeristen in een hotel die gewoon weer alle service eisen. En dat terwijl de gehele begane grond van het hotel is weggevaagd".
Behalve in Kalutara helpen ook in andere plaatsen langs de getroffen zuidwestkust toeristen mee de situatie enigszins te verbeteren. Een collega van Karanurathne zei dat verscheidene toeristen zelf de boodschappen halen voor de hotelkeuken en ook zelf de lobby boenen.
De hulpverlening van de staat en van buitenlandse organisaties is volgens Karanurathne woensdag behoorlijk op stoom gekomen. De wegen langs de kust die nog begaanbaar zijn, staan vol met vrachtwagens met hulpgoederen. Desondanks zijn zeker in het uiterste zuiden nog altijd regio's niet bereikbaar. "Ook vandaag riep de overheid de burgers weer op te komen helpen in het zuiden om de lijken te verzamelen en in massagraven te leggen."
En de PvdA-fractie blijft hem steunen, ondanks een gerechtelijke uitspraak.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:57 schreef Chocobo het volgende:
Wat een grote klootzak zeg
[afbeelding]
Wat een ezel kont neukende penis kokers zegquote:Op woensdag 29 december 2004 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En de PvdA-fractie blijft hem steunen, ondanks een gerechtelijke uitspraak.![]()
En die vrouw kwam weer terug naar Nederland verdommequote:Op woensdag 29 december 2004 16:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En de PvdA-fractie blijft hem steunen, ondanks een gerechtelijke uitspraak.![]()
Ontslaan/het land uitschoppen en het jaarslaris van die gasten overmaken op Giro 555.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:00 schreef Chocobo het volgende:
Wat een ezel kont neukende penis kokers zeg
Toch wel leuk om te horen dat ze meehelpenquote:Op woensdag 29 december 2004 16:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je van de regering te horen krijgt dat je bij de watersnood"ramp" in Limboland moet gaan helpen om lijken op te ruimen......
Godverquote:Op woensdag 29 december 2004 17:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ontslaan/het land uitschoppen en het jaarslaris van die gasten overmaken op Giro 555.![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 17:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dag duurt wel kort als je om 13.00 uit je nest komt rollen
Ik was eerst donor van peta, kreeg regelmatig een brief (kantje of 3) met daarin wat de acties waren, wat ze gaan doen, foto's, etc. Dat vond ik wel altijd cool.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
Wilde ook iets nuttig doen voor de wereld, dus ik denk lid worden van het WNF (tenminste een fatsoenlijke organisatie). Kun je kiezen om maandelijks een donatie te doen. Ok prima. Maar als je dat doet krijg je een sleutelhanger, 6x per jaar een nieuwsbrieven, en nog wat van die onzin. Zout op! Geef dat geld gewoon uit aan de natuur.![]()
dat dommequote:Op woensdag 29 december 2004 15:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]Dat hoofd omdat het niet werkt !!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 december 2004 17:22 schreef mr_Brown het volgende:
he lekkerzo'n dagje Efteling
12 uur vertrokken, Brienenoord brug open file
Aankomst Efteling.... fucking complete parkeerplaats stampensvol![]()
![]()
we werden omgeleid naar een of andere achterweide waar normaal koeien staan
geen zin in
dan maar naar Den Bosch
--------- geen parkeerplek meer vrij in de hele stad![]()
om 15.30 waren we weer thuisde hele dag in de auto gezeten
dat leven
Tip: nieuwsgroepen.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:54 schreef Chocobo het volgende:
Ja idd,..... ik wil hem ook !
Ja, goed maar:quote:Op woensdag 29 december 2004 17:20 schreef Bastard het volgende:
Ik was eerst donor van peta, kreeg regelmatig een brief (kantje of 3) met daarin wat de acties waren, wat ze gaan doen, foto's, etc. Dat vond ik wel altijd cool.
Ligt allang klaar, waarschijnlijk gemaakt voor vriendenprijsjes.. maar goed, als jij het niet wil hebben....quote:Op woensdag 29 december 2004 17:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, goed maar:
* 4 x per jaar het magazine Panda
* het donateurshandboek
* een leuke pluchen sleutelhanger
Ik stuur ze wel een mail dat ik donateur wil worden maar al die zooi niet hoef.
Euh...quote:Op woensdag 29 december 2004 17:27 schreef Bastard het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe dat werkt
quote:Op woensdag 29 december 2004 17:33 schreef Zeus-Nexium het volgende:
he lekker.....net een dubbeldekker pizza besteld bij domino's![]()
ach jammer joh.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:36 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi wijffie![]()
Wel kut zeg van die efteling![]()
ja dat is waar....maar het was natuurlijk te verwachten in een schoolvakantiequote:Op woensdag 29 december 2004 17:37 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ach jammer joh.
Volgende keer beter![]()
dat je zo vrolijk bent na een paar uur rondrijdenquote:Op woensdag 29 december 2004 17:37 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ach jammer joh.
Volgende keer beter![]()
XNewsquote:Op woensdag 29 december 2004 18:15 schreef Bastard het volgende:
Welke?
*zeldzaam veel gunt* Oh,... en check je mail !quote:Op woensdag 29 december 2004 17:22 schreef mr_Brown het volgende:
he lekkerzo'n dagje Efteling
12 uur vertrokken, Brienenoord brug open file
Aankomst Efteling.... fucking complete parkeerplaats stampensvol![]()
![]()
we werden omgeleid naar een of andere achterweide waar normaal koeien staan
geen zin in
dan maar naar Den Bosch
--------- geen parkeerplek meer vrij in de hele stad![]()
om 15.30 waren we weer thuisde hele dag in de auto gezeten
dat leven
zeg dat wel ja, dat sucked zwaarquote:Op woensdag 29 december 2004 19:30 schreef Chocobo het volgende:
De werkende torrent sites dalen met de minuut
Maar fok doet het nu een keer wel voor de veranderingquote:Op woensdag 29 december 2004 19:30 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2004 19:33 schreef Magneet het volgende:
zeg dat wel ja, dat sucked zwaar
warez-hoerenquote:Op woensdag 29 december 2004 19:30 schreef Chocobo het volgende:
sssssssssssssssssst...quote:Op woensdag 29 december 2004 20:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Warez-hoeren
Ok, dan wil je MGS3 ook niet
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 29 december 2004 20:32 schreef Bastard het volgende:
Heb jij een warez spel gespeeld?
Ik moet nog steeds beginnen met mijn marathon.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Fellowship of the ring op ned2, ook al 13 keer gezien
ik ook maar moet dan eerst de dvd's halenquote:Op woensdag 29 december 2004 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds beginnen met mijn marathon.
De poepspetters van nes weggewerkt?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:00 schreef O-Ren het volgende:
Hallo![]()
Ben heel creatief geweest.![]()
Heb de wc geverfd!![]()
maak een foto met je kercameraquote:Op woensdag 29 december 2004 21:00 schreef O-Ren het volgende:
Hallo![]()
Ben heel creatief geweest.![]()
Heb de wc geverfd!![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
De poepspetters van nes weggewerkt?
Dus als Ernesto op de pot zit is hij nu helemaal gecamoufleerd?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:13 schreef O-Ren het volgende:
ik moest hem wel zwart verven anders was het niet eens weg
![]()
yupquote:Op woensdag 29 december 2004 21:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus als Ernesto op de pot zit is hij nu helemaal gecamoufleerd?![]()
Dat willen we welquote:Op woensdag 29 december 2004 21:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
we willen niet dat je komt
Haiiiiii
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:35 schreef Nadientje het volgende:
waarom kom ik de 22e niet
ik kom wel hoor
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:13 schreef Chocobo het volgende:
Oh,..... wij komen niet eten de 22e trouwensGaan we niet halen. We komen wel later mee-bieren / meeten denk ik !
Whahahahaquote:
Twee broodjes pindakaas gesmeerdquote:Op woensdag 29 december 2004 23:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WhahahahaDat leest altijd zo heerlijk als jij dat schrijft Gijs
Godver Gijsquote:Op woensdag 29 december 2004 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee broodjes pindakaas gesmeerd![]()
Ik open reacties in nieuwe vensters zodat ik in de 3 minuten die de page nodig heeft te laden de huidige pagina 2x kan doorlezen !quote:Op woensdag 29 december 2004 23:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat willen ze aan dit strontforum doen? Ze moeten onderhand wel begrijpen dat dit gewoon echt niet loopt
Terug naar het oude
Zwarte balken aan de zijkant
Ze weten het ook welquote:Op woensdag 29 december 2004 23:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wat willen ze aan dit strontforum doen? Ze moeten onderhand wel begrijpen dat dit gewoon echt niet loopt
Terug naar het oude
Zwarte balken aan de zijkant
Ik voel met B. mee,...... wat doen we hier nog eigenlijkquote:Op woensdag 29 december 2004 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze weten het ook welAlleen iets structureels kan er niet echt aan gedaan worden blijkbaar...
Ik vind het ook zwaar kut, net als iedereen. Maar we zijn zo verslaafd dat we ook echt niet ergens anders heengaan.
Ziek eigenlijk
Tja, het is vertrouwd, je kent de users, bent al een tijdje bezig.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik voel met B. mee,...... wat doen we hier nog eigenlijk
En ik ben verslaafd eraanquote:Op woensdag 29 december 2004 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, het is vertrouwd, je kent de users, bent al een tijdje bezig.
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
We gaan gewoon ergens anders zoeken
Laat Fok maar bloeden
of degene die niet een studentenleven leiden en morgen gewoon op tijd hun bed uit moeten rollenquote:Op donderdag 30 december 2004 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, alleen de mietjes zijn naar bed
Ik ben de hele week al om 9u opgestaan en morgen moet ik er zelfs om half 8 uit.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:33 schreef QueenR het volgende:
[..]
of degene die niet een studentenleven leiden en morgen gewoon op tijd hun bed uit moeten rollen
quote:Op donderdag 30 december 2004 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben de hele week al om 9u opgestaan en morgen moet ik er zelfs om half 8 uit.
Proef ik daar wat sarcasme in je post?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 00:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Proef ik daar wat sarcasme in je post?
juist, jij snapt hetquote:Op donderdag 30 december 2004 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, alleen de mietjes zijn naar bed
dat jongetje waar Chocobo over had, die met dat auto'tje het gaat om het zweedse kindje. Zijn vader is gevondenquote:Op donderdag 30 december 2004 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verveel me overigens wel een beetje nu. Iemand nog een mooi verhaal om te vertellen?
Vanavond 2200 cabaret op tv he. Wilco die een oudejaarsconference doetquote:
kijk eens op http://gids.omroep.nl/ geen cabaret te zienquote:Op donderdag 30 december 2004 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanavond 2200 cabaret op tv he. Wilco die een oudejaarsconference doet
Jawel, yorin 2200quote:Op donderdag 30 december 2004 08:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
kijk eens op http://gids.omroep.nl/ geen cabaret te zien
quote:
http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1546568&tab=1quote:Op donderdag 30 december 2004 08:31 schreef Magneet het volgende:
[..]
kijk eens op http://gids.omroep.nl/ geen cabaret te zien
Je zal het nodig hebbn gehadquote:Op donderdag 30 december 2004 08:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
serieus..... ik had mijn wekker uitgedaan en keek "even" later op de klok 19.15
![]()
hahahaha
serieus....quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1546568&tab=1
quote:Op donderdag 30 december 2004 08:31 schreef silver-surfer het volgende:
Nee?
toen ik op de plee zat dacht ik wel waarom ik niet gewoon de hele week vrij heb genomenquote:
1 van de mooiste, snelste, en comfortabelste op dat niveauquote:Op donderdag 30 december 2004 08:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus....1 van de mooiste auto's oooooiiitttt gemaakt
![]()
![]()
ik ken hem ook niet en ga toch zeker een keer of 15 per jaar naar cabaretvoorstellingenquote:Op donderdag 30 december 2004 08:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
is gelukkig al de hele week reclame van op TV, ik ken hem niet??? is het wat??
Geen idee, nooit van gehoordquote:Op donderdag 30 december 2004 08:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
is gelukkig al de hele week reclame van op TV, ik ken hem niet??? is het wat??
quote:
Mja.. dat dacht ik ook toen ik iedereen vrij zag hebbn.. maar ja.. morgen ben ik vrijquote:Op donderdag 30 december 2004 08:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
toen ik op de plee zat dacht ik wel waarom ik niet gewoon de hele week vrij heb genomen
quote:Op donderdag 30 december 2004 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Natte plek in mn broek nu!
quote:Op donderdag 30 december 2004 08:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ken hem ook niet en ga toch zeker een keer of 15 per jaar naar cabaretvoorstellingen
dit is toch fucking kwijlen manquote:Op donderdag 30 december 2004 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
1 van de mooiste, snelste, en comfortabelste op dat niveau
En dan het geluidDat is een boner
Prachtige lijnenquote:Op donderdag 30 december 2004 08:41 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dit is toch fucking kwijlen man![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2004 08:43 schreef Bastard het volgende:
Kzou zou hem keihard geel nemen denk ik.. of aubergine
quote:
Nee.. keihard geel.quote:Op donderdag 30 december 2004 08:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... gijs... serieus...
.... geel
![]()
Toen ik van de zomer uit Frankrijk terug reed.... gewoon serieus 4 binnen een kwartierquote:
geelquote:Op donderdag 30 december 2004 08:43 schreef Bastard het volgende:
Kzou zou hem keihard geel nemen denk ik.. of aubergine
Jij opzij geblazenquote:Op donderdag 30 december 2004 08:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
.... Ik heb een GT2 in Duitsland zien rijden.... ik werd gewoon opzij geblazen door de wind die hij maakte....
Zo fucking sterk en snel die auto
damnquote:
Ik zou hem blauw nemen.quote:
blacker than blackquote:
Zegt ie... WHAHAHAHAHAHHAHA ... gijs ... ik pas 6 keer in jou..quote:Op donderdag 30 december 2004 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij opzij geblazenwas het geen vrachtwagen met allemaal porsche's er op?
Zonde van de auto...quote:
Ik word niet weggeblazenquote:Op donderdag 30 december 2004 09:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zegt ie... WHAHAHAHAHAHHAHA ... gijs ... ik pas 6 keer in jou..
Je hebt vakantie toch? Je hoeft niets te doen?quote:Op donderdag 30 december 2004 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
Murning
Die auto![]()
, spontaan PGR2 spelen wil
quote:Op donderdag 30 december 2004 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het zo zwaar nu
*hijg*
*puf*
Vroeg opstaan is zo'n last
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |