quote:Eten:
# Quinny en Chocobo
# Nadine en Sven
# Strolie75 en Toadette
# choas & Noot
#struisvogel & kuiken
# Surfer en Fiona ?
# Neger?
# Magneet
Nee...quote:Op woensdag 29 december 2004 13:09 schreef Magneet het volgende:
of komt jouw kuiken niet noot?
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gisteren ge-xbox-live'd , mrBrown heeft nog nooit zo slecht gespeeld![]()
Ohw jawel hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gisteren ge-xbox-live'd , mrBrown heeft nog nooit zo slecht gespeeld![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:16 schreef Randa_v het volgende:
Even controleren. Magneet, ga eens ziek zijn!!!
en gaan Surfer en die neger mee eten?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:20 schreef Chocobo het volgende:
Vraag even aan Nadine en Sven wat ze doen.... weet niet zeker of ze definitief komen !
Die komen definitiefquote:Op woensdag 29 december 2004 13:20 schreef Chocobo het volgende:
Vraag even aan Nadine en Sven wat ze doen.... weet niet zeker of ze definitief komen !
Jaquote:Op woensdag 29 december 2004 13:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
en gaan Surfer en die neger mee eten?
Die neger belde me net dat de KLM vanaf 1 jan de prijzen voor europa 40% verminderd.
En we hebben net geboekt
Wat hou ik toch van mijn manquote:Op woensdag 29 december 2004 13:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja
En je man heeft net gebeld met de vliegticket maatschappij. Ze gaan het uitzoeken en bellen me terug
Ik hoop het maar denk het niet !quote:
Nadien zij van wel .. aangezien zij de baas is thuis.. lijkt me van wel dan.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop het maar denk het niet !
Met vrouwtje Theelepel aan zijn zijquote:
Toch adviseer ik de Gijsjes reserveringscommissie dit na te vragen !quote:Op woensdag 29 december 2004 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nadien zij van wel .. aangezien zij de baas is thuis.. lijkt me van wel dan.
Die komt daarna nooit meer denk ik
zo jammer dat Canada niet in europa ligtquote:Op woensdag 29 december 2004 13:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
en gaan Surfer en die neger mee eten?
Die neger belde me net dat de KLM vanaf 1 jan de prijzen voor europa 40% verminderd.
En we hebben net geboekt
Ze zei van de week nog van welquote:Op woensdag 29 december 2004 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop het maar denk het niet !
Vraag het toch nog maar even naquote:Op woensdag 29 december 2004 13:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze zei van de week nog van wel
Trust mequote:Op woensdag 29 december 2004 13:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ze zei van de week nog van wel
Dat domme !quote:Op woensdag 29 december 2004 13:34 schreef silver-surfer het volgende:
Gijsterugvindpost
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:38 schreef ChOas het volgende:
Discussie op de FP over die aardbeving: "Hetworden steeds meer doden!"
En het eerste wat ik denk is: 'Ja, wat wil je, daar valt niet tegen op te neuken'
quote:
Vond er geen kloot aanquote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Vond er geen kloot aan
Renske is leuker
Halo2,...snap niet wat er leuk aan isbeetje met aliens spelen [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
GODVER !!quote:Op woensdag 29 december 2004 13:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
ChocoboIk geef je binnenkort de MGS3 OST, zoooooo goed
Wat een absurde opmerking weer.. ik neem aan dat je het niet serieus bedoeld?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Halo2,...snap niet wat er leuk aan isbeetje met aliens spelen ]]
Ze hadden de vorige keren ook genoeg .. maar toen at Noot niet mee vlgs mij.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:54 schreef QueenR het volgende:
Wordt al een flink lijstje ze mogen bij Annie wel flink gaan inkopen.
Nadien zij ookquote:Op woensdag 29 december 2004 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nadien zij van wel .. aangezien zij de baas is thuis.. lijkt me van wel dan.
Die komt daarna nooit meer denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |