Ja ik zag het later al in mijn NBA 2005 spel, toch grof geld wat die gasten verdienen. Er zijn toch heel veel regels qua salarissen? Gadzuric speelt voor het minimum en dat is dacht ik die 650000 ofzo maar Malone speelde vorig jaar voor het minumum bij LA maar kreeg ie nog een paar miljoen...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:47 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Dat schat je wel redelijk verkeerd in hoor..
Milicic was de nummer 2 pick, die gaat echt niet tekenen voor het minimum..
In 2003 heeft hij zijn 4 jarige rookie contract getekend ter waarde van $16,815,062, met een team optie in het laatste seizoen.
http://www.dfw.net/%7Epatricia/contracts
Heb, tot nu toe, alleen op Sacramento ingezet...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:50 schreef nik2043 het volgende:
New Jersey, Sacramento, Phoenix, San Antonio en Indiana (mits o'neil meedoet) gaan winnen denk ik
Malone had vorig jaar bij de Lakers de "1-million-dollar" exception, wat in dat jaar neerkwam op ongeveer 1,1 miljoen dollar. Gary Payton had de mid-level exception, dat is ongeveer 5 miljoen dacht ik. Het minimum stijgt volgens mij voor elk jaar ervaring met circa 7-8%quote:Op dinsdag 4 januari 2005 15:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ik zag het later al in mijn NBA 2005 spel, toch grof geld wat die gasten verdienen. Er zijn toch heel veel regels qua salarissen? Gadzuric speelt voor het minimum en dat is dacht ik die 650000 ofzo maar Malone speelde vorig jaar voor het minumum bij LA maar kreeg ie nog een paar miljoen...
Geweldigquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:20 schreef Misterio het volgende:
Jermaine O'Neal NBA season high 55 punten
Eindelijk heb ik het voor elkaar gekregen me account te activerenkan ik voortaan ook lekker mee discuseren over de NBA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |