Amerikaanse punkband.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:44 schreef ranja het volgende:
Wie is Rise against?
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:48 schreef Gambolputty het volgende:
(36+5) * 9 -2 +3 = 370
Reken ik goed, al lijkt het, zoals het er nu staat, meer op Johnny Hates Hazesquote:Op woensdag 29 december 2004 22:01 schreef ranja het volgende:
Johnny hates hazz?
lekker is dat hè? ga ik volgende week ook doen.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:17 schreef bartrid het volgende:
een terugvindpost na een weekje op vakantie zonder internet gezeten te hebben....
Dan is het niet te hopen dat je net zoals ik terugkomt in een appartement waarvan het dak gelekt heeft.....quote:Op woensdag 29 december 2004 22:23 schreef GLO het volgende:
[..]
lekker is dat hè? ga ik volgende week ook doen.
Geen idee en ik heb de top 2000 a gogo niet helemaal gezien vandaagquote:Op woensdag 29 december 2004 22:13 schreef ranja het volgende:
In het volgende uur van de top 2000 wordt oa. Marco Borsato's Je hoeft niet naar huis vannacht gedraaid. Van wie is het orgineel?
Ach, de badkamervloer lekt nu al pijpenstelen, dus het kan alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:33 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dan is het niet te hopen dat je net zoals ik terugkomt in een appartement waarvan het dak gelekt heeft.....
Die Italiaan van wie zijn halve vroege werk gecovered is?quote:Op woensdag 29 december 2004 22:13 schreef ranja het volgende:
In het volgende uur van de top 2000 wordt oa. Marco Borsato's Je hoeft niet naar huis vannacht gedraaid. Van wie is het orgineel?
Ik heb geen idee of het daar in zat, of da geholpen zou hebbenquote:Op woensdag 29 december 2004 22:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Geen idee en ik heb de top 2000 a gogo niet helemaal gezien vandaag
Ik vond destijds het orgineel erg goed (en dat is ook meteen een hint)quote:Op woensdag 29 december 2004 23:01 schreef GLO het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit beseft dat het een cover is. 'k Vond het alleen altijd wel wat bekends hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |