Ik snap wel wat je bedoeld , alleen het werd hier in het topic naar mijn beleving zo gebracht van OH kijk is wat erg er zit een nederlands kindje bij , en dan denk ik dus Fuck it , er zitten 10 duizenden andere kinderen tussen.quote:Op donderdag 30 december 2004 09:42 schreef kozakken het volgende:
Joene, ik ben het niet met je eens.
Het heeft voor mij niet eens zozeer te maken met het feit dat het om een nederlander gaat. Voor mij gaat het erom dat het gaat om een papa die zijn dochtertje van 9 mnd kwijt is. En Jonne is nu ook 9 mnd.....
Dat doet pijn, dat is rauw. Dat raakt me op een manier die ik als heel heftig ervaar, omdat ik zelf mama ben van zo'n ukkie van 9 mnd.
daarom...
ik heb nergens gezegt dat het overtrokken is , ik heb gezegt dat als er geen nederlanders bij waren dat de berichtgeving hier in de media stukken minder zou zijn .quote:Op donderdag 30 december 2004 10:07 schreef kozakken het volgende:
oh en nog iets. berichtgeving in de media vanwege 80.000 mensen overtrokken? kom op!
Nu ben ik hypocriet omdat ik je op je zere teentje trap ? en iets constateer ?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:09 schreef Spindizzy het volgende:
Ga je toch niet zitten verdedigen tegenover zo'n stokende, hypocriete puber. Nergens voor nodig.
ik ben niet Hypocriet , dat over rotnikkers zijn niet mijn woorden (als je dat topic overigens goed hebt gelezen) en ja ik vind dit zon ramp heel erg... eerlijk waar. (heeft neem ik aan ook weinig te maken met geweigerd worden in een bepaalde gelegenheid om je kleding )quote:Op donderdag 30 december 2004 10:11 schreef Spindizzy het volgende:
Je bent hypocriet omdat je het in een ander topic over rotnikkers hebt en zelf toegeeft een hekel aan turken en marokkanen te hebben. Wat kunnen die paar indo's je dan schelen?
ik begrijp ook wel dat je "die" foto hebt gepakt hoor en was helemaal niet echt als iets aanvallends bedoelt opzich , ik vind dus alleen waarom kiest iemand dat met een nederlander , omdat je je daar dan meer mee verbonden voelt dan met iemand van sri lanka ?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:12 schreef E.T. het volgende:
De foto greep mij denk ik zo erg aan omdat 't een vermist kind betreft dat in dezeflde leeftijdscategorie zit als Saskia. Als je dan ziet 'een 9-maanden oud meisje, 2 tandjes, beetje blond haar'
Dan is mijn eerste gedachte.. stel dat Saskia.. en dat ik dat zou zien en dat ze door 't water meegesleurd zou worden..
Al was die man een buitenlander geweest had ik hetzelfde idee gehad.
Maar zulke foto's zorgen ervoor dat je je een beetje kunt identificeren bij zo'n ramp. De ramp als geheel is te groot om te omvatten, kleine puntjes daaruit maken zo'n ramp 'werkelijkheid'
Omdat ik toevallig een lonsdale trui draag , en eerlijk durf toe te geven dat ik een hekel heb aan turken ?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:13 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind je een doodeng vervelend mannetje
Ja, en omdat je dom bent. Domme mensen zijn het allerengst.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig een lonsdale trui draag , en eerlijk durf toe te geven dat ik een hekel heb aan turken ?
Waarschijnlijk omdat ze toevallig die foto onder ogen kreeg? Als ze zo'n zelfde foto was tegengekomen maar over een kindje met een andere nationaliteit had ze die geplaatst denk ik zo.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:14 schreef Joene het volgende:
ik begrijp ook wel dat je "die" foto hebt gepakt hoor en was helemaal niet echt als iets aanvallends bedoelt opzich , ik vind dus alleen waarom kiest iemand dat met een nederlander , omdat je je daar dan meer mee verbonden voelt dan met iemand van sri lanka ?
Als je nou dat andere topic goed had gelezen draag ik die Lonsdale trui niet vanwege bepaalde achtergronden , echter weiger ik mn kleding uit te trekken omdat iemand anders moeite heeft met mijn kleding , maar die discussie is hier niet op zn plaats lijkt mequote:Op donderdag 30 december 2004 10:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja, en omdat je dom bent. Domme mensen zijn het allerengst.
ik heb al 3x een reactie gewist, maar nu post ik toch maarquote:Op donderdag 30 december 2004 09:42 schreef kozakken het volgende:
Joene, ik ben het niet met je eens.
Het heeft voor mij niet eens zozeer te maken met het feit dat het om een nederlander gaat. Voor mij gaat het erom dat het gaat om een papa die zijn dochtertje van 9 mnd kwijt is. En Jonne is nu ook 9 mnd.....
Dat doet pijn, dat is rauw. Dat raakt me op een manier die ik als heel heftig ervaar, omdat ik zelf mama ben van zo'n ukkie van 9 mnd.
daarom...
nee , maar goed discussie houd al opquote:Op donderdag 30 december 2004 10:18 schreef Rewimo het volgende:
Ze plaatste die foto toch ook niet met de tekst: kijk eens wat erg, een Nederlands kindje vermist?
Nogmaals ik draag al 6 jaar Lonsdale , toen was er van die hele Hype met rascisten niks bekend.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:19 schreef Spindizzy het volgende:
Door van die domme, enge klotepubers als jij twijfel ik dus ernstig of ik wel zo'n "kutnikker" moet adopteren en naar dit land vol met domme, enge klotepubers moet halen
Maar doe maar net of je je Lonsdaletruitje draagt omdat je zo voor een multiculturele samenleving bent hoor. Daarmee bevestig je alleen maar wat ik zei over hypocriet en dom zijn.
Ja mag zelf kiezenquote:Op donderdag 30 december 2004 10:21 schreef Spindizzy het volgende:
Ik stel voor dat je voortaan gewoon je domme kop tegen me houdt. Zal ik mijn best doen dat idiote gelul van jou ook te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |