Te gek!quote:Op woensdag 29 december 2004 18:56 schreef snoopy het volgende:
Waar is Clauwhee eigenlijk gebleven? Heb ik iets gemist?
Lees net dat die engerd 16 jaar cel heeft gekregen voor medeplichtigheid.
maar ze gaan wel in hoger beroepquote:Op woensdag 29 december 2004 20:37 schreef Rewimo het volgende:
Te gek!16 jaar is een mooie straf. Nu de hoofddader nog
Mja, da's standaard... Waar las je het eigenlijk?quote:
Je voelt je zo machteloos... Ik heb ook geld overgemaakt, ik hoop dat ze er iets goed mee kunnen doen voor de mensen daar.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:32 schreef jessie het volgende:
Ja precies. Echt vreselijk gewoon! Ook de mensen die het wel overleefd hebben. Hun halve familie misschien kwijt. Geen huis meer, geen geld, alleen datgene wat ze die dag aan hadden. En zelfs dat misschien niet eens meer. Echt een hele erge ramp.
Nee ik durf niet, te bang voor slecht nieuws. En ze hebben zoiezo geen informatie over haar familie. Wel hebben we mailtjes de deur uit gestuurd enzo....ben bang dat we toch moeten gaan bellenquote:Op woensdag 29 december 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
Heb je al met de ANWB gebeld?
Wasser wel..poste alleen ff niet echt..had ik ff geen zin in enzo.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:11 schreef jessie het volgende:
Waar wassie nou joh. Niet meer zo lang wegblijven he
Weet zeker wel van niet, maar hij zal zich wel 'opofferen' . . .quote:Op woensdag 29 december 2004 23:26 schreef jessie het volgende:
En stiekum wil ik nog ff naar h en m die vlakbij me schoonouders zit om voor de meiden wat leuks te kopen. Maar of Geer dat nou een leuke invulling vind....... denk t niet![]()
Dan blijft hij maar ff bij zijn ouders koffie drinken tot jij klaar bent bij de H&M. Hij wil toch ook dat zijn meiden er knap bijlopenquote:Op woensdag 29 december 2004 23:26 schreef jessie het volgende:
Maar of Geer dat nou een leuke invulling vind....... denk t niet
De mijne is dol op winkelenquote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:37 schreef jessie het volgende:
En bij elke foto die ze ziet is het ties ties (is die, die)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |