abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator woensdag 29 december 2004 @ 20:33:14 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24282914
Die duikboot Hij is leuk maar Eva kennende moet het makkelijker toegankelijk. Zoiets als Mous heeft dus....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24282949
Djen zat net journaal te kijken en werd boos dat de mensen zoveel geld aan vuurwerk uitgegeven hebben terwijl de mensen in Azië geen reden hebben om feest te vieren, geen eten, geen kleren en geen huis hebben. Hier gaat het geld voor vuurwerk dus naar giro 555!!! Wat ben ik trots op mijn dochter!!!
en zij weet niet eens dat wij al dagen in de rats zitten. 1 vriend van ons zit in India, sinds vrijdag niks meer van hem vernomen, vrienden van ons die elk jaar met kerst in Thailnd zitten want zij is Thaise en we kennen haar familie ook, ook nog niks van vernomen. Ga me nu toch ernstig zorgen maken
pi_24282955
Dan toch maar op Moussy wachten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 20:37:31 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24283001
quote:
Op woensdag 29 december 2004 18:56 schreef snoopy het volgende:
Waar is Clauwhee eigenlijk gebleven? Heb ik iets gemist?
Lees net dat die engerd 16 jaar cel heeft gekregen voor medeplichtigheid.
Te gek! 16 jaar is een mooie straf. Nu de hoofddader nog
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24283018
Top Djen Ben trouwens benieuwd hoeveel de nederlandse regering gaat bijdragen....
Ik heb namelijk liever dat ze het voorbeeld van Djen volgen en bijvoorbeeld het geld dat ze aan de Betuwelijn gaan uitgeven aan Azië geven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 20:38:34 #107
13151 crew  Rewimo
pi_24283031
Anitra, je hebt een geweldige dochter! Ik hoop dat je gauw wat hoort van je vrienden, eng hoor
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24283105
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:37 schreef Rewimo het volgende:

Te gek! 16 jaar is een mooie straf. Nu de hoofddader nog
maar ze gaan wel in hoger beroep
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 20:49:05 #109
13151 crew  Rewimo
pi_24283237
quote:
Op woensdag 29 december 2004 20:42 schreef snoopy het volgende:
maar ze gaan wel in hoger beroep
Mja, da's standaard... Waar las je het eigenlijk?
pi_24283452
In het Parool
pi_24283479
MissD waar blijft ie foto nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Anitra wat goed van Djen dat ze daar op die manier zo mee bezig is.
Wij doen niet aan vuurwerk. Nooit gedaan ook. Zo'n onzin. Iedereen schrikt zich wezenloos van die kanllen. En dat siervuurwerk zorgt ook altijd nog voor vele slachtoffers. Hier zijn ze al volop bezig met al die knallen. De meiden schrikken zich telkens wezenloos
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24283485
Ja Clauwhee waar zit je joh meid?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24283879
anitra wat griezelig dat je nog niks vernomen hebt van je vrienden in Thailand. hopelijk komen ze er gewoon niet aan toe door alle chaos. maar wat verschrikkelijk he die almaar oplopende sterftecijfers. wat een nachtmerrie voor zo ontzettend veel mensen...
pi_24283929
En al die kinderen die hun ouders zoeken en al die ouders die hun kinderen kwijt zijn
Het is idd echt afschuwelijk
pi_24284022
ja je word er niet vrolijk van
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24284181
Ja precies. Echt vreselijk gewoon! Ook de mensen die het wel overleefd hebben. Hun halve familie misschien kwijt. Geen huis meer, geen geld, alleen datgene wat ze die dag aan hadden. En zelfs dat misschien niet eens meer. Echt een hele erge ramp.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24284378
Anitra

Ik kan bijna niet kijken naar die beelden Wat een ellende kan de natuur teweeg brengen.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_24284485
Lois kon je die niet eens sparen met ducaten bij de blokker??? daar staat me vaag iets van bij maar je kunt het idd beter aan Moussy vragen die kan het je helemaal goed vertellen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 22:25:48 #119
13151 crew  Rewimo
pi_24285664
quote:
Op woensdag 29 december 2004 21:32 schreef jessie het volgende:
Ja precies. Echt vreselijk gewoon! Ook de mensen die het wel overleefd hebben. Hun halve familie misschien kwijt. Geen huis meer, geen geld, alleen datgene wat ze die dag aan hadden. En zelfs dat misschien niet eens meer. Echt een hele erge ramp.
Je voelt je zo machteloos... Ik heb ook geld overgemaakt, ik hoop dat ze er iets goed mee kunnen doen voor de mensen daar.
  woensdag 29 december 2004 @ 22:29:33 #120
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24285746
k vond dit zo'n verschrikkelijke foto..
Sinds ik deze gezien heb, zit er een mega-brok in m'n keel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 22:32:08 #121
13151 crew  Rewimo
pi_24285804
Ow... Ik zag ook al een jochie van 2 waarvan ze niet eens weten waar hij vandaan komt, alleen een naam

brrrrrr...
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 29 december 2004 @ 22:35:40 #122
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_24285890
Nederlands gezinnetje wat met dode zoon van 1.5 terug naar huis kan..
pi_24285954
pi_24286437
Al die beelden doen mij zo'n pijn en stiekem zit je te kijken of je bekende ziet. Ik heb er een aantal dagen niks over willen/durven zeggen, gewoon omdat ik dacht die komen wel thuis. Nu een aantal dagen later begint de moed me in de schoenen te zinken en kan ik de beelden niet meer zien. je blijft kijken of je iemand ziet of iemand hoort die wat weet. Mijn maag draait zich om en mijn kop barts van de gedachten. De hoop is bijna weg.........
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 23:01:38 #125
13151 crew  Rewimo
pi_24286513
Heb je al met de ANWB gebeld?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 december 2004 @ 23:03:32 #126
13151 crew  Rewimo
pi_24286562
Vermist Nederlands meisje van 3 dood gevonden... (Parool)
pi_24286669
Ik ben hier meiden.

Ja klopt hij heeft 16 jaar gekregen, die vrouw 5 jaar. Haar straf is nog flink naar beneden gegaan. Ze gaan in hoger beroep maar we hopen dat ze net zo hard oordelen, maar mn gevoel zegt dat het wel goed zit.

Azië..tja..ik kan er niet naar kijken..bah.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24286800
Waar wassie nou joh. Niet meer zo lang wegblijven he
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24286831
Rewimo nog feli met je pa
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24286838
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
Heb je al met de ANWB gebeld?
Nee ik durf niet, te bang voor slecht nieuws. En ze hebben zoiezo geen informatie over haar familie. Wel hebben we mailtjes de deur uit gestuurd enzo....ben bang dat we toch moeten gaan bellen
  woensdag 29 december 2004 @ 23:12:41 #131
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24286844
clauwhee... 16 jaar is nog te wienig.. der is geen gepaste straf.. ik hoop dat jullie hier echter wel een beetje vrede mee kunnen krijgen... en dat dit toch een klein lichtpuntje is voor jullie..

Anitra wat naar.. hoop snel dat je iets kunt horen.. kun je ook geen familie ofsow bereiken dat die misschien iets weten hoe was trouwens de vakantie volgens mij heb ik daar helemala overheen gelezen

moussy stoer die ballenbak !!!
pi_24286856
En LadyS waar zit jij dan? Jou zie ik hier ook amper meer. En ik mis ook de foto-tjes van Amber hoor
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24286889
Anitra wat eng zulke dingen. Heb je geen contacten met andere vrienden of familie van die vriend?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 23:17:40 #134
43556 miss_dynastie
pi_24286986
Vreselijk is het he
Gisteren bij de kapper een meisje dat naar Thailand had willen gaan rond deze periode en zelfs al geboekt had, maar haar relatie eindigde en toen had zij ook geen zin meer om te gaan en heeft ze dus gecanceld (een paar weken geleden)...
pi_24286992
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:11 schreef jessie het volgende:
Waar wassie nou joh. Niet meer zo lang wegblijven he
Wasser wel..poste alleen ff niet echt..had ik ff geen zin in enzo.

Nu lekker vakantie, ben moe van het lui doen en heb heerlijke kerstdagen met ouders en schoonouders gehad, lekker kleinschalig maar o zo gezellig.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24287047
Ik ga denk ik idd het nummer van zijn moeder opzoeken en die andere vriend probeert Rick al te bereiken, we moeten immers volgend jaar weer rennen met elkaar om in de pit te komenhet gerucht gaat dat Bruce weer gaat touren en het is een Bruce maatje van ons
pi_24287055
Kan me voorstellen hoor Clauwhee dat je hoofd wel naar wat anders stond

He MisssD doe mij berichies nou ff niet negeren he van die foto's. Je begint nu zelf weer over de kapper doe dat nou niehieeeet
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 23:22:33 #138
43556 miss_dynastie
pi_24287119
Ik negeer je niet jessie, morgen moet ik toch op netjes 'belangrijk' bezoek van de vriend van mister_d en zijn verloofde uit China die sinds zondag in Nederland is dus dan zal ik ff een foto maken
pi_24287203
Joepieeeeeeeeeeeeeeeeee
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24287255
Wij brengen de meisjes morgen een dagje naar oma. Voor t avondeten halen we hun weer op. Meiden vinden het leuk, oma vind t leuk. En wij wel weer eens lekker. Kunnen we eens dingen doen waar we normaal niet zo aan toekomen.
En stiekum wil ik nog ff naar h en m die vlakbij me schoonouders zit om voor de meiden wat leuks te kopen. Maar of Geer dat nou een leuke invulling vind....... denk t niet
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24287314
Clauwheee
pi_24287382
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:26 schreef jessie het volgende:
En stiekum wil ik nog ff naar h en m die vlakbij me schoonouders zit om voor de meiden wat leuks te kopen. Maar of Geer dat nou een leuke invulling vind....... denk t niet
Weet zeker wel van niet, maar hij zal zich wel 'opofferen' . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 29 december 2004 @ 23:32:11 #143
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24287412
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:26 schreef jessie het volgende:
Maar of Geer dat nou een leuke invulling vind....... denk t niet
Dan blijft hij maar ff bij zijn ouders koffie drinken tot jij klaar bent bij de H&M. Hij wil toch ook dat zijn meiden er knap bijlopen
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24287467
Hahahahaha, mannen

Ik heb vandaag een lamineer apparaat bij de hema gekocht. Kan ik leuk foto's in lamineren. Vond ik wel een leuk idee. Op gekleurt karton ofzo en dan lamineren. En dan ophangen natuurlijk. Ook leuk voor Janneke die altijd en eeuwig foto's wil kijken, maar al die fotoboekjes in no time uit elkaar rukt. Nu hopen dat het ook zo werkt als dat ik in gedachte heb
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24287524
O ja das ook een idee. Dat deden we zo wel eens vaker. Dan ging ik met Bo winkelen en hij bij zijn moeder een bakkie doen met Janneke.
Maar nu gaan die meiden echt bij oma spelen. Dan zitten ze nog met hun vader opgescheept
Nou ik moet me charmes maar in de strijd gooien. Passion red heette de kleur toch, hahahahahahaha
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 29 december 2004 @ 23:36:08 #146
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24287526
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha, mannen
De mijne is dol op winkelen Ja, ook winkelen voor kleding. Daar heb ik juist een pesthekel aan

Kan Janneke lekker alle foto's volkwijlen
pi_24287581
O heerlijk zo vent Spin!!!!!!

Ja kwijlen doet ze zeker. En bij elke foto die ze ziet is het ties ties (is die, die) En dan moet ik erbij vertellen wie er op staat, wat die doet, waar t is enz. En ik heb best aardig wat foto's staan en hangen. Dus das een hele toeristische route hier hoor
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24287661
Ja ik duik me bed in.
Truste meiden ( )
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 29 december 2004 @ 23:41:12 #149
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24287670
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:37 schreef jessie het volgende:
En bij elke foto die ze ziet is het ties ties (is die, die)

Brecht is tegenwoordig helemaal leip van bellen dus ze hangt regelmatig met me aan de telefoon. Vaak zit ze dan ook foto's te kijken maar dan snapt ze niet dat ik er dus niks van kan zien
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2004 @ 23:42:10 #150
43556 miss_dynastie
pi_24287696
Jessie, veel plezier he morgen, geniet van elkaar

Brecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')