abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 december 2004 @ 22:05:32 #76
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24306676
niet als je in die decadente luxe hotels gaat, dan ben je voor 18 dagen alleen al veel meer aan hotels kwijt!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24306865
Je moet wat overhebben voor een relaxt hotel natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24306898
quote:
Ja, met 600 euro kan je best wel wat doen in Brazilie. Ik heb in Peru ook niet zo denderend veel uitgegeven. Veel minder als dat ik had verwacht.
Dat heb je als je elke dag om 10 uur onder de wol gaat en je vooral films zit te kijken als ontspanning
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24306950
10 uur is overdreven. Ik heb me er prima vermaakt trouwens. Ja, wel veel films gezien, maar een filmpje kijken is dan ook erg leuk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24307052
Ja want dat kan je niet in Nederland en in Nederland kan je wel naar Ariquipa, Tacna, Iquitos, Cuzco, Machu Pichu, Puno, Titicacameer, Nascalijn en veel beter stappen.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24307122
Ik zat nog met de naweeen van die operatie (vermoeidheid). Trouwens, ik ga in Maart naar Cuzco
pi_24307360
quote:
Op donderdag 30 december 2004 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

netto kom ik op 1000 euro totaal plus/minus de besparingen in Belgie (dus incl alle vliegtickets wat de vakantie me intotaal heeft gekost.

... in Brazilie zelf heb ik inclusief alle uitstapjes, hotels, eten/drinken uitgaan etc.. alles in totaal zon 600 euro uitgegeven. Zat ben ik verder nooit ,maar ik heb wel zat gedaan.! Ook heb ik nog 300 euro in de lokale luchtvaartmaatschappij TAM geďnvesteerd door mn 4 vliegtickets van de airpass.

in het brasiltopic staatn de bruto totaalkosten berekend. (1659 euro) min +/- 650 euro besparingen in Belgie.
Van die 600 euro moet ook nog eens 300 euro aan vliegkosten worden gehaald?

Heb je als avondeten soms het pleepapier van je hostel opgevreten?
  donderdag 30 december 2004 @ 22:30:04 #83
88620 Compile
Cannon Project
pi_24307428
!

En hoeveel koste het om je te laten pijpen door zo'n paris hilton-hotelhoertje?
pi_24307502
Paris Hilton is mij veel waard
pi_24307535
Het geven van een fooi aan de koffersjouwer is duurder
  donderdag 30 december 2004 @ 22:42:54 #86
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24307764
ik ben wel een aantal keer wezen stappen, maar als ik ga stappen kost het me hoogstens 2 cerveja en een cola (totaal max 8 real=2 a 3 euro) , een kaartje voor de bus heen (0.50 euro) en een taxi terug (max 25 real= 7 euro) dus ook een volle avond stappen en feesten kost je nooit meer dan 10 euro. En de TAM vliegtickets zaten niet in de 600 euro.. )

Verder heb ik ook niet zuinig aan gedaan! Die cola in mn staprekening was voor een meid om evt te versieren (wat niet gelukt is)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24307793
Niet gelukt? Hoe dat zo dan?
pi_24307901
Goh, wat zijn we leuk en respectvol bezig in dit topic.
  donderdag 30 december 2004 @ 22:48:06 #89
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24307926
kunnen we even ontopic en serieus verder discussieren!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_24307935
Ontopic: Over BHFH's cola om een meid te versieren
pi_24307959
Wat was je probleem ook al weer?

Dat je droog stond als vrijgezel na 18 dagen Brazilie?
  Moderator zaterdag 1 januari 2005 @ 20:04:22 #92
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24342609
En weer wat offtopic gedoe verwijderd.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24342758
jammer
pi_24342778
Inderdaad, het was best een geinig topic.
pi_24348483
Dit kan nooit serieus zijn neem ik aan
pi_24349241
He BHFH, volgend jaar moet je naar Montevideo gaan daar heb je een hotel voor 4 dollar met eigen bad. Je krijgt er ook een wc-rol bij

Al verwacht ik niet dat je er goed kan stappen
  zondag 2 januari 2005 @ 12:19:34 #97
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_24352701
quote:
Op zondag 2 januari 2005 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
He BHFH, volgend jaar moet je naar Montevideo gaan daar heb je een hotel voor 4 dollar met eigen bad. Je krijgt er ook een wc-rol bij

Al verwacht ik niet dat je er goed kan stappen
Hoezo niet, montevideo is een grote stad en elke grote stad heeft een nightlife. Maar bedankt voor de tip, Uruguay is op het lijstje van betaalbare landen gekomen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 2 januari 2005 @ 12:36:02 #98
86072 thatsme
and That's you!
pi_24353011
-------------------------
Anders plaats je niet dezelfde smakeloze grap die ik nu al 4 * hier verwijderd heb en waarover ik reeds een waarschuwing in dit topic heb geplaatst.

UIO_AMS
------------------------

[ Bericht 93% gewijzigd door UIO_AMS op 02-01-2005 12:57:30 ]
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
  zondag 2 januari 2005 @ 12:43:07 #99
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24353148
Montevideo is best wel saai, ga dan naar Punta del este, daar komen de mooiste vrouwen van Zuid-Amerika

Maar daar moet je niet aankomen met je glaasje cola en je zeeman sandalen
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24356033
quote:
Hoezo niet, montevideo is een grote stad en elke grote stad heeft een nightlife. Maar bedankt voor de tip, Uruguay is op het lijstje van betaalbare landen gekomen.
Zes uur thuis en zeer goed wezen stappen

Dat had ik gisternacht zo rond 1 uur niet gedacht

Montevideo lijkt overigens heel veel op Punte del Este
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')