Dat heb je als je elke dag om 10 uur onder de wol gaat en je vooral films zit te kijken als ontspanningquote:Ja, met 600 euro kan je best wel wat doen in Brazilie. Ik heb in Peru ook niet zo denderend veel uitgegeven. Veel minder als dat ik had verwacht.
Van die 600 euro moet ook nog eens 300 euro aan vliegkosten worden gehaald?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:59 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
netto kom ik op 1000 euro totaal plus/minus de besparingen in Belgie (dus incl alle vliegtickets wat de vakantie me intotaal heeft gekost.
... in Brazilie zelf heb ik inclusief alle uitstapjes, hotels, eten/drinken uitgaan etc.. alles in totaal zon 600 euro uitgegeven. Zat ben ik verder nooit ,maar ik heb wel zat gedaan.! Ook heb ik nog 300 euro in de lokale luchtvaartmaatschappij TAM geďnvesteerd door mn 4 vliegtickets van de airpass.
in het brasiltopic staatn de bruto totaalkosten berekend. (1659 euro) min +/- 650 euro besparingen in Belgie.
Hoezo niet, montevideo is een grote stad en elke grote stad heeft een nightlife. Maar bedankt voor de tip, Uruguay is op het lijstje van betaalbare landen gekomen.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
He BHFH, volgend jaar moet je naar Montevideo gaan daar heb je een hotel voor 4 dollar met eigen bad. Je krijgt er ook een wc-rol bij
Al verwacht ik niet dat je er goed kan stappen
Zes uur thuis en zeer goed wezen stappenquote:Hoezo niet, montevideo is een grote stad en elke grote stad heeft een nightlife. Maar bedankt voor de tip, Uruguay is op het lijstje van betaalbare landen gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |