Truste Cygnusxquote:Op woensdag 29 december 2004 01:37 schreef cygnusx het volgende:
fijn zo
ik ga nu echt slapen
tot morgen
toedels enzo![]()
Ik kan wel 300 doen hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 01:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Had het wel 6 keer kunnen doen hoor
maar niet achter elkaar zonder dat iemand anders er tussen postquote:
Trustequote:Op woensdag 29 december 2004 01:37 schreef cygnusx het volgende:
fijn zo
ik ga nu echt slapen
tot morgen
toedels enzo![]()
Geen probleem, gewoon de rustigste plek van het forum zoeken en daarna zo snel mogelijk het topic vol rammenquote:Op woensdag 29 december 2004 01:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
maar niet achter elkaar zonder dat iemand anders er tussen post
lukt je neverquote:Op woensdag 29 december 2004 01:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen probleem, gewoon de rustigste plek van het forum zoeken en daarna zo snel mogelijk het topic vol rammen
Gewoon heel simpel de enter toets 10 sec vast houdenquote:Op woensdag 29 december 2004 01:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
lukt je never
want dan kom ik er wel even tussen door zetten
Je mag kunt niet zo snel achter elkaar reageren, je word nu terug gestuurd naar het topicquote:Op woensdag 29 december 2004 01:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon heel simpel de enter toets 10 sec vast houden
Och kut is ook waar ook.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Je mag kunt niet zo snel achter elkaar reageren, je word nu terug gestuurd naar het topic
Hoe moet ik dan aan mijn 10.000 posts komen?quote:Op woensdag 29 december 2004 01:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Och kut is ook waar ook.
Dan gooi ik het forum eerst wel plat zodat niemand kan posten alleen ik
Testquote:
Die schrijf ik je wel bijquote:Op woensdag 29 december 2004 01:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan aan mijn 10.000 posts komen?
Is goedquote:
Helaas werkt het nietquote:
Heb jij het dan lekker makkelijk zegquote:
Mission Failedquote:
Eigenlijk is dat niet eerlijk hequote:Op woensdag 29 december 2004 01:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb jij het dan lekker makkelijk zeg
OMGquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 29 december 2004 01:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat niet eerlijk he
Return To Basequote:
Okequote:Op woensdag 29 december 2004 01:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ach niemand weet er wat van
Try againquote:
Mission Loadingquote:
Alsof jij bij die gegeven kan/mag komen en dat kunt veranderenquote:
Strart Missionquote:
We are ready for take offquote:
Geen probleem hoor, alleen dat doe ik maar niet, want dan heb ik echt een probleemquote:Op woensdag 29 december 2004 01:49 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Alsof jij bij die gegeven kan/mag komen en dat kunt veranderen
3-2-1quote:
En dat moeten we niet hebben want wie houdt mij dan gezelschap op deze tijdstippen?quote:Op woensdag 29 december 2004 01:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, alleen dat doe ik maar niet, want dan heb ik echt een probleem
We have lift offquote:
Geen id, ik denk bijna niemand danquote:Op woensdag 29 december 2004 01:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En dat moeten we niet hebben want wie houdt mij dan gezelschap op deze tijdstippen?
WARING WARING!!!!!!!!!!!!!!!quote:
En dat word lastig aangezien ik nog 628 posts moet doenquote:Op woensdag 29 december 2004 01:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen id, ik denk bijna niemand dan
Housten we got a problemquote:
Dat red je welquote:Op woensdag 29 december 2004 01:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En dat word lastig aangezien ik nog 628 posts moet doen
We Going Crash!!!quote:
Ja zekersquote:Op woensdag 29 december 2004 01:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat red je wel
Daar help je mij ook mee
Ben je nu al dankbaar
So whatquote:Op woensdag 29 december 2004 01:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ja zekers
Maar dat zijn meer dan 300 posts per dag zeg maar
We have a blackhawk down, I repeat blackhawk downquote:
KABOEMquote:Op woensdag 29 december 2004 01:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
We have a blackhawk down, I repeat blackhawk down
Dat is best veel weet jequote:Op woensdag 29 december 2004 01:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
So what
Boeie!!!!!!
Maakt niet uit toch
Zolang we maar wat zinnigs posten
Mayday maydayquote:
Me tooquote:Op woensdag 29 december 2004 01:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat is best veel weet je
Ik ben benieuwd of ik dat haal
To latequote:
Van de laatste 3 slowchat topics ofzo heb ik 50% van de postsquote:Op woensdag 29 december 2004 01:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Me too
300 posten per dag is nogal wat maar we doen ons best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |