Je woont in Leiden?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:46 schreef Zasa het volgende:
zo lopen bv het merendeel van studenten in ralph lauren om maar eens iets te noemen.
Da benje zowiezo.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Of ben ik nu heel raar?
Zegt me niks, en ook doelloos om te melden.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:09 schreef JDude het volgende:
Dit topic doet herinneringen bovenkomen aan een oud topic over een gast met een Bad Religion shirt die werd geweigerd in een kroeg, ongeveer dezelfde reacties
Geweigerd in kroeg wegens shirt.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zegt me niks, en ook doelloos om te melden.
Wat hij (m/v) zegtquote:Op woensdag 29 december 2004 12:10 schreef Joene het volgende:
Klopt het is een eindeloze discussie er is geen bevredigend antwoord mogelijk voor beide partijen .
Een vest.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Mij werd de toegang ontzegd in mijn stamcafé toen ik mijn adidas-shirt aanhad (zo'n slim-fit-replica ding).
Je mag in dat studentencafé immers geen sportkleding aan.
Ik heb maa reen vest van iemand anders aangetrokken, kan me er namelijk niet druk om maken. Door dat strenge deurbeleid houden ze mooi het schorum elders![]()
mooi verwoordquote:Op woensdag 29 december 2004 23:46 schreef Zasa het volgende:
je koopt merkkleren toch voor eeen heeeeeeeel belangrijk deel toch voor het imago dat het heeft, zo lopen bv het merendeel van studenten in ralph lauren om maar eens iets te noemen. D.m.v. je kleren probeer je je ergens bij te identificeren. Als je in Lonsdale gaat lopen geef je zelf aan dat je tot de meer rascistische bevolking van nederland hoort Sim-pel.
En zeg dan van ja maar hij zit zo lekker, want van dat soort truien zijn duizenden te vinden ook zonder lonsdale.
en als jij dan voor de kroeg staat hoe moet de eigenaar dan weten dat jij NIET hoort bij de 90% van de foute lonsdale truiendragers.
met een lonsdale trui geef je gewoon een signaal af, net zoals je dat doet met bv een nike trui, alleen is het signaal van een lonsdale trui toch ietsje negatiever.
Amen![]()
nee, dikke onzin. het merk was er namelijk eerder dan het imago.quote:
Hehe, ik noem t altijd 'vest'.. Ik bedoel dan zo'n trui met een ritsquote:
Als je verstandig bent dan doe je geen Lonsdale trui meer aan.quote:Op donderdag 30 december 2004 00:57 schreef JDude het volgende:
[..]
nee, dikke onzin. het merk was er namelijk eerder dan het imago.
je kunt er dus niet zomaar op vertrouwen dat iedereen in lonsdale-kleding een racist is...
dat zeg ik toch ook niet, het is gewoon een feit dat lonsdale op dit moment een racistisch imago heeft. maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen in een Lonsdale shirt een racist isquote:Op donderdag 30 december 2004 00:57 schreef JDude het volgende:
[..]
nee, dikke onzin. het merk was er namelijk eerder dan het imago.
je kunt er dus niet zomaar op vertrouwen dat iedereen in lonsdale-kleding een racist is...
Je draagt Londsdale, kisten en een bomber.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:03 schreef -Redhead- het volgende:
Onzinnig zeg! Ik ben bijna geneigd om juist Lonsdale te dragen om een statement uit te dragen. Die van: Kijk ff verder dan je neus lang is, neem maar de moeite om de vragen hoe ik over racisme denk. Want maakt het dragen van Lonsdale je tot een racist? Nee, bepaalde denkbeelden maken iemand tot een racist. En ikzelf verdom het toch echt me te moeten conformeren voor mensen die mij een stempel op zouden willen drukken omdat ze er zelf een label aan hangen.
Onlangs is mij gevraagd of ik besefte dat ik bepaalde mensen (Joden) zou kunnen kwetsen door het feit dat ik in een bomber rondloop (en vaak nog in combi met kisten of docs). Nee, zover denk ik dus niet. Gewoon om het feit dat ik het mooi vind en me er goed in voel. Niks meer, niks minder. Dat een ander daar andere conclusies aan zou kunnen verbinden...Tja, die horen niet op mijn conto.
Mensen die de moeite nemen om mij te vragen hoe ik denk over racisme, komen er achter dat ik wars ben hiervan en mijn denkbeelden totaal niet overeenkomen met het racisme.
Ach, een vooroordeel is een dom oordeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |