abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24334592
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:33 schreef pimpin het volgende:

[..]

Ja al die argumenten gaan natuurlijk niet op.
Waarom niet ?...
Gaarne geen huilie one-liner antwoord .............
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_24336133
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Prachtige kleren ja. .

Ik vind ook, je hoeft het niet eens te zijn met de ideeen die sommige groepen Lonsdale-dragers hebben eens te zijn, maar als je weet wat voor gedachte er voor veel mensen achter die kleren steekt, dan ga je er toch niet vrijwillig mee lopen? Je weet dat het gros van de mensen je aan zal kijken en denken: "Die gaat zometeen vast een moslim in elkaar stoempen.". Daar wil je dan niet mee geassocieerd worden, als je die ideeen niet hebt.
Of ben ik nu heel raar?
Neo-nazi's lopen allang niet meer met Lonsdale, alleen wat puisterige meelopers. Dat terzijde, heeft Lonsdale totaal niets te maken met neo-nazi's. Het zijn gewoon mooie kleren van goede kwaliteit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24336170
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:00 schreef Joene het volgende:
Zojuist gvd door het feit dat ik mn lonsdale trui aanhad de kroeg uitgezet .

Eerst werd mij gevraagd mn trui uit te doen , nadat ik dit weigerde werd mij de toegang tot het pand ontzegt.

BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met het merk LONSDALE vind het gewoon mooie truien en wordt om dit feit de kroeg uitgezet.

KUT MAATSCHAPPIJ
Het slaat ook nergens meer op.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 14:23:16 #254
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24336711
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Wat voor moeite is het nou om die trui even uit te doen en uitleg vragen wat de reden is. Misschien had je dan wat begrip gehad en een biertje van het huis gekregen.
my two cents........
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 12 januari 2005 @ 13:19:55 #255
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_24531233
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 11:54 schreef helldeskr het volgende:
Waarom niet ?...
Gaarne geen huilie one-liner antwoord .............
Dat eeuwige argument "Lonsdale heeft niks met racisme te maken, want Muhammed Ali droeg het merk ook" Slaat nergens op want destijds werd Lonsdale niet met neo-nazi's ge-associëerd, dat is pas van de laatste jaren.

Dat is eigenlijk hetzelfde als dat je zou zeggen: "het hakenkruis heeft niets met nazi's te maken, want in Azië werd het al eerder gebruikt"

tempel in Japan
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_24532206
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Neo-nazi's lopen allang niet meer met Lonsdale, alleen wat puisterige meelopers. Dat terzijde, heeft Lonsdale totaal niets te maken met neo-nazi's. Het zijn gewoon mooie kleren van goede kwaliteit.
klopt, hoewel je niet wordt uitgelachen als je er in gezien wordt als neo-nazi zijnde (als het tenminste klassieke shirts zijn, niet die vieze sjonnie witte truien met zilveren leeuwtjes erop genaaid enzo)
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
  woensdag 12 januari 2005 @ 15:30:17 #257
63111 Zaren
ondertitel
pi_24532672
ik vind het terecht, met zulke lelijke kleren ben je van mij part nergens welkom
all your base are belong to us!
pi_24534835
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:03 schreef -Redhead- het volgende:
Ik ben bijna geneigd om juist Lonsdale te dragen om een statement uit te dragen. Die van: Kijk ff verder dan je neus lang is,

[---]

Nee, zover denk ik dus niet.
Misschien moet je dan zelf eerst maar eens het goede voorbeeld gaan geven.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:21:51 #259
3542 Gia
User under construction
pi_24544969
Karl Kani mag nu ook al niet meer. Dit merk wordt vooral gedragen door allochtonen.
Karl Kani gaat nu een aanklacht indienen tegen de disco die een groep allochtonen weigerden, omdat ze Karl Kani droegen.

Maar goed, DAT is natuurlijk wel belachelijk. Met dat merk is natuurlijk niks mis.

Nogmaals, niet iedereen die Lonsdale draagt is een racist. Dat een kroeg of disco lastige jongeren weigeren, prima, maar niet om Lonsdale of Karl Kani.
pi_24545573
Ik werk op een school als systeembeheerder en mij werdt ook vriendelijk verzocht om geen Lonsdale meer aan te trekken, er was een akkefietje gebeurt geloof ik
pi_24545727
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:00 schreef Joene het volgende:
Zojuist gvd door het feit dat ik mn lonsdale trui aanhad de kroeg uitgezet .
Eerst werd mij gevraagd mn trui uit te doen , nadat ik dit weigerde werd mij de toegang tot het pand ontzegt.
Volkomen terecht.
Ongezien de tyfus!
twee violen en een trommel en een fluit
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:25:52 #262
3542 Gia
User under construction
pi_24545994
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:11 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Volkomen terecht.
Ongezien de tyfus!
En dat die groep allochtonen geweigerd werden omdat ze Karl Kani droegen, ook volkomen terecht?
pi_24548806
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:25 schreef Gia het volgende:

[..]

En dat die groep allochtonen geweigerd werden omdat ze Karl Kani droegen, ook volkomen terecht?
Volkomen terecht.
Ongezien de tyfus!

Serieus: hetzelfde gebeurt met jochies met ajax- en feijenoord-shirtjes aan, die komen ook veel uitgaansgelegenheden niet in. Bepaalde kleding drukt gewoon een stammenverband uit en vergroot de kans op ruzie in een tent. Logisch dat uitbaters dat niet willen. Je bent een huillie als je gaat roepen dat het maar gewoon kleding is bij dit soort merken.
pi_24548841
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 13:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]
Het zijn gewoon mooie kleren van goede kwaliteit.
Beauty is in the eye of the beholder, zullen we maar denken.
  donderdag 13 januari 2005 @ 17:24:56 #265
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_24548842
jonge dan koop je dezelfde trui zonder lonsdale erop en kalkt er met een viltstift , dalelons op
voordeel
net zo mooi
je kan de kroeg in
bespaard je een hoop typwerk
nadeel
er staat geen lonsdale op
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 13 januari 2005 @ 17:34:22 #266
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24548966
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:26 schreef joshus_cat het volgende:
Toen ik laatst een brandend kruis in m'n voortuin had kreeg ik ook al commentaar van de buurt. En ze vonden het ook niet goed dat ik met een witte puntmuts opliep.

BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met die puntmuts en dat brandende kruis.
het staat gewoon mooi ey
pi_24551132
je bent gewoon een kut racist, anders scheer je ff alle turken en marrokanen over 1 kam, met je ik haat turken en marrokanen... je draagt lonsdale en word geweigerd is gewoon terecht! En het feit dat je dat niet eens door hebt maakt je echt een simpele ziel.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_24554834
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:07 schreef Noukienouk het volgende:
Je mag niet eens meer dragen wat je wil!
Ja het is niet normaal hoor!
Maar ja sommige kroegen en discotheken hebben regeltjes opgesteld en daar hoor je je aan te houden ! hoe belachelijk het soms ook is !
what's new, 10 jaar geleden werd ik met m'n Nike's al geweigerd in menige kroeg. Normaal liep ik in die tijd met casual schoenen welke ze wel toelaten, dat weekend had ik blaren en dan zijn Nike's de uitkomst, beetje lopen op lucht he.. m.a.w. ik kwam niet eens de kroeg in

1 ding vraag ik me wel af, ik zie genoeg gekleurde medelanders met Lonsdale lopen, worden zij ook verwijderd uit de kroeg of worden ze bij de deur al geweigerd?

genoeg kroegen en uitgaansgelegenheden waar je wel wordt toegelaten overigens
een quote uit 2 bekende boeken met dezelfde teksten:
"Gij zult niet doden"
pi_24554918
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:56 schreef arexes het volgende:
je bent gewoon een kut racist, anders scheer je ff alle turken en marrokanen over 1 kam, met je ik haat turken en marrokanen... je draagt lonsdale en word geweigerd is gewoon terecht! En het feit dat je dat niet eens door hebt maakt je echt een simpele ziel.
zeg dan niets...
een quote uit 2 bekende boeken met dezelfde teksten:
"Gij zult niet doden"
  vrijdag 14 januari 2005 @ 03:58:06 #270
101385 Thief
Kleptoman
pi_24557131
ik draag liever zeeman kleren dan die lelijke londsdale shirts
pi_24557158
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 12:21 schreef Gia het volgende:
Nogmaals, niet iedereen die Lonsdale draagt is een racist. Dat een kroeg of disco lastige jongeren weigeren, prima, maar niet om Lonsdale of Karl Kani.
En als er nou een groep lastige jongeren aankomt, gehuld in Lonsdale truien... Je weigert ze, en ze vragen waarom. Jij als uitsmijter/kroegbaas zegt dat ze lastig zijn. Zij leggen vervolgens een blanco "strafblad" neer, terwijl je weet dat ze voor onrust zorgen. Gebeurt vaak genoeg, niet? Dan weiger je hen op kleding, en joh, laten lastige jongeren nou net vaak Lonsdale of Karl Kani dragen...

Staat er achter het groepje dat geweigerd wordt een knakker die nog nooit in je tent is geweest in een Lonsdale trui. Weigeren? Aan jou de eer...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_24557163
"Je kan het toch gewoon mooi vinden?" is ook weer een statement van jewelste... sjah, je kan een hakenkruisje ook gewoon een mooi tekentje vinden...

Kom op nou, ben je nou dom of doe je alleen maar dom, je weet dondersgoed welke mening veel jongeren hebben die lonsdale dragen en dat die kleding met een bedoeling om die mening uit te dragen, gedragen wordt. Sommige gelegenheden kom je alleen in met een pak en een stropdas.. als je die kroeg tof vindt, pas je je gewoon aan, als je die kroeg een kuttent vindt, moet je niet zeiken, want dan is het niet erg dat je er niet binnen komt.

Ik laat overigens ook geen mensen mijn huis binnen met lonsdale.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 04:15:48 #273
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24557191
En daarom draag ik dus alleen nog maar mijn Winny de Pooh trui, niemand die daar aanstaat aan neemt
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24557457
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 04:08 schreef MarMar het volgende:

whehehhehehehe
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24557511
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 04:08 schreef MarMar het volgende:
"Je kan het toch gewoon mooi vinden?" is ook weer een statement van jewelste... sjah, je kan een hakenkruisje ook gewoon een mooi tekentje vinden...

Kom op nou, ben je nou dom of doe je alleen maar dom, je weet dondersgoed welke mening veel jongeren hebben die lonsdale dragen en dat die kleding met een bedoeling om die mening uit te dragen, gedragen wordt. Sommige gelegenheden kom je alleen in met een pak en een stropdas.. als je die kroeg tof vindt, pas je je gewoon aan, als je die kroeg een kuttent vindt, moet je niet zeiken, want dan is het niet erg dat je er niet binnen komt.

Dit werd al op pagina 1 van dit topic gezegd. Blijkt dus wel dat er totaal geen verandering in het topic is gekomen, net zoals zo vaak als het over Londsdale gaat.
pi_24557578
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:10 schreef Kapmes het volgende:
Lonsdale draag je niet omdat je het mooie truien vindt, maar omdat je een signaal wil afgeven aangezien de merknaam er gigagroot opstaat. Dat kan provocerend werken dus is het meer dan terecht dat je eruit gekickt bent...
M.i. kan je Lonsdale net zo goed dragen omdat je het mooie truien vind. Waarom niet?
Dat een groot aantal mensen het draagt om dat signaal af te geven wil nog niet zeggen dat er geen mensen zijn die het alleen-maar mooi vinden.
pi_24557593
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:51 schreef Joene het volgende:

[..]

en omdat er op dit moment een negatieve associatie aanvast hangt waar ik niks aan kan doen moet ik een ander merk kleding gaan dragen omdat men mij anders als rascist ziet en kan ik dus geen openbaar gebouw meer in.???

Dus als ik dit blijf dragen mag ik geen kroeg , bibiliotheek, bioscoop,noem maar op meer in ?

mag ik nog wel in mn eigen auto over straat ?
Ik snap heel goed dat je je belazerd voelt maar nou niet overdrijven..
pi_24557623
Het is heel simpel, je kiest ervoor om er op een bepaalde manier uit te zien en als je ook maar een heeeeeeeeel klein beetje af en toe de media volgt, weet je dat er nogal wat ophef over dat merk is geweest en waar het mee geassocieerd wordt. Persoonlijk vind ik dat als het zo'n probleem voor je is dat je met dergelijke dingen geassocieerd wordt en je Lonsdale gewoon maar een merk vindt van gewoon maar kleding, je diezelfde kleding ook wel van een andere merk kan kopen, een leuke sweater van Dready niets voor jou?

Anyway.. aan bepaalde uiterlijke kenmerken hangen nou eenmaal oordelen en consequenties vast waar je gewoon mee moet dealen, welkom in de grotemensenwereld...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 09:01:38 #279
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_24557994
Tering wat een sterke trui, dat ie een gast van 22 buiten kan zetten.. Zijn ze toch nog ergens goed voor
quote:
Op woensdag 29 december 2004 04:52 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ja daarom droeg Mohammed Ali ook altijd kleding van Lonsdale he...
Ja, maar toen werd het nog gedragen als boksmerk
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:57 schreef JDude het volgende:

[..]

nee, dikke onzin. het merk was er namelijk eerder dan het imago.
je kunt er dus niet zomaar op vertrouwen dat iedereen in lonsdale-kleding een racist is...
Lonsdale is nu toch zelfs gestart met het ' schonen' van het imago? Door in alle nieuwe truien enz. een labeltje te doen in de trant van ' For all colors' ?

In Antwerpen kom je nergens binnen op Nike's.. Volgensmij in heel Belgie niet trouwens...

Wat doe je dan? Andere schoenen aan, of ga je daar die uitsmijter vertellen: Ik draag wat ik wil, ik heb er geen slechte bedoelingen mee? Dan pas je je even aan, toch?

Schoenen kan je moeilijk ter plekke uitdoen, maar een trui of polo of vest sweater oid is toch geen probleem? Dit is gewoon algemeen, niet om de Ts aan te vallen, dat komt straks pas

Maar waarom hou je nou zo vast aan je merkje, TS? Zoals je het nu over laat komen, draag je het nu nog uit principe, omdat je je niet wil aanpassen aan de maatschappij! Schop, principes aan de kant en dan zie je, dat je er ook normaal uit kan zien, met andere merken aan..

Verder met je: ik ben geen racist... Dan spreken deze posts niet echt voor je:
quote:
Omdat ik gewoon wil dragen wat ik draag , de reden is dat ze bang zijn voor kutnegers (hun woorden) die op zaterdagavond een rel schoppen. maar ik wil gvd gewoon kunnen dragen wat ik wil belachelijk kutland.

Ik mocht er eerst toch ook naar binnen met diezelfde trui! het is toch gewoon te gek voor woorden dat iets waar je een week van tevoren wel mee naar binnen mag nu niet meer omdat ze dus daadwerkelijk bang zijn voor een stelletje van die rel nikkers.

Das anders das een buitenlander als je die weigert is het discriminatie.
En dan vergeet ik die quote nog over alle turken en marrokanen...
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:10 schreef Chriz2k het volgende:
Kutnazi !!!!
Sukkel, je kan ook een discussie lezen, ipv aleen de OP...
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_24558063
Waarom draag je dan eigenlijk wel Lonsdale.. omdat de modelletjes zo bijzonder zijn?
Wat kost zoiets eigenlijk? Ik heb nog nooit een Lonsdale door mijn handen gehad, dus ook geen prijskaartjes ervan gezien.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 09:12:34 #281
96581 Manneke_Pils
pi_24558108
Ergens stond dat hij op kamers ging en dan geen 80 euro meer over had voor een trui...
Dus ik denk dat het 80 euri is, kheb verder geen id..
pi_24558206
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 09:12 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ergens stond dat hij op kamers ging en dan geen 80 euro meer over had voor een trui...
Dus ik denk dat het 80 euri is, kheb verder geen id..
80 euro voor zo'n standaard trui en dan beweren dat het helemaal niet om het merk gaat? Sure
  vrijdag 14 januari 2005 @ 09:30:07 #283
96581 Manneke_Pils
pi_24558291
Het gaat niet om het merk!

Het gaat om de principes! Dat je nergens meer die truien mag dragen binnenkort en dat de maatschappij dus verrot is schijnbaar

Uit principe en als protest tege de maatschappij draagt de Ts ze, verder niks en owja, hij haat alle marrokanen en turken, maar dat heeft er niks mee te maken!
pi_24558875
Ik snap niet dat mensen die 80 euro uit te geven hebben voor 1 kledingstuk niet gewoon echt mooie kleren halen. Yet another sweater... waarvan het model zeker al 30 jaar bestaat en waarvan je er zonder die letters waar je gekloot door kan krijgen zeker wel 4 kunt kopen van goede kwaliteit, dan kan je nog eens spannend van kleur verwisselen hey!!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:26:09 #285
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24559038
Ik vind het nergens op slaan, Lonsdale is een mooi merk en als er iemand niet rassistisch is ben ik het wel ik ben zelf half duits half israelisch....

ik snap niet alle fuzz about lonsdale.... en fubu dan dat is wel een goed merk?
don't give me that fucking bullshit
pi_24559065
Ja kerel ik ken dat.
Ik krijg soms ook vieze gezichten omdat ik op een satanist lijk.

Sommige factoren moet je gewoon schijt aan hebben.
pi_24559390
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:26 schreef haagse_elfje het volgende:
Ik vind het nergens op slaan, Lonsdale is een mooi merk en als er iemand niet rassistisch is ben ik het wel ik ben zelf half duits half israelisch....
en dat maakt jou niet 'rassistisch'? je bent sowieso een kutidioot met debiele posts op dit forum, dus waarom flikker je niet een eind op, mongool.
pi_24559452
....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')