Uit een kroeg gestuurd worden omdat je een bepaald merk trui aan hebt, is voor mij een reden om nog zo'n trui te bestellen én een andere kroeg te zoeken, natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je kunt het op 2 manieren benaderen.
Manier 1:
Ik wil kunnen dragen wat ik wil en daarbij hou ik geen rekening met wat anderen daar van vinden.
Manier 2:
Ik wil kunnen dragen wat ik wil, maar ik besef wel dat ik in sommige situaties mijn kleding aan moet passen.
Lonsdale wordt niet door iedereen geaccepteerd, dus dat moet je in sommige situaties maar niet aandoen. Je vind het toch ook niet raar als je op vakantie een kerk niet inmag omdat je met blote bast rondloopt?
Owja, en maak je niet zo druk, krijg je alleen maar hoofdpijn van.
voor mij dus ook ... en dat zal ik doen ook en ben nu alleen maar in staat om het nog meer provocerend te gaan dragenquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:34 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Uit een kroeg gestuurd worden omdat je een bepaald merk trui aan hebt, is voor mij een reden om nog zo'n trui te bestellen én een andere kroeg te zoeken, natuurlijk
Juist als we daaraan gaan toegeven hebben de neo-nazi's gewonnen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige kleren ja..
Ik vind ook, je hoeft het niet eens te zijn met de ideeen die sommige groepen Lonsdale-dragers hebben eens te zijn, maar als je weet wat voor gedachte er voor veel mensen achter die kleren steekt, dan ga je er toch niet vrijwillig mee lopen? Je weet dat het gros van de mensen je aan zal kijken en denken: "Die gaat zometeen vast een moslim in elkaar stoempen.". Daar wil je dan niet mee geassocieerd worden, als je die ideeen niet hebt.
Of ben ik nu heel raar?
Dus omdat anderen denken dat ik een rascist ben moet ik me aanpassen ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige kleren ja..
Ik vind ook, je hoeft het niet eens te zijn met de ideeen die sommige groepen Lonsdale-dragers hebben eens te zijn, maar als je weet wat voor gedachte er voor veel mensen achter die kleren steekt, dan ga je er toch niet vrijwillig mee lopen? Je weet dat het gros van de mensen je aan zal kijken en denken: "Die gaat zometeen vast een moslim in elkaar stoempen.". Daar wil je dan niet mee geassocieerd worden, als je die ideeen niet hebt.
Of ben ik nu heel raar?
Wil je dan aangezien worden voor racist?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:41 schreef Joene het volgende:
Dus omdat anderen denken dat ik een rascist ben moet ik me aanpassen ?hulde voor de maatschappij.
idd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:41 schreef yootje het volgende:
[..]
Juist als we daaraan gaan toegeven hebben de neo-nazi's gewonnen.
Dat jij die kleren niet mooi vind wil niet zeggen dat een ander ze niet mooi kan vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige kleren ja..
Of ben ik nu heel raar?
Jij bent 24 zeker.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:38 schreef Joene het volgende:
[..]
voor mij dus ook ... en dat zal ik doen ook en ben nu alleen maar in staat om het nog meer provocerend te gaan dragen
Jezus man, in wat voor dorp woon jij? Elke fatsoenlijke bar of club heeft een deurbeleid om types zoals jij te weren. Net zoals white trash en agressieve Marokkanen niet binnen mogen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:00 schreef Joene het volgende:
Zojuist gvd door het feit dat ik mn lonsdale trui aanhad de kroeg uitgezet .
Eerst werd mij gevraagd mn trui uit te doen , nadat ik dit weigerde werd mij de toegang tot het pand ontzegt.
BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met het merk LONSDALE vind het gewoon mooie truien en wordt om dit feit de kroeg uitgezet.![]()
![]()
KUT MAATSCHAPPIJ
Ach, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wordt lieven niet geassocieerd met racisme.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus omdat anderen denken dat ik een rascist ben moet ik me aanpassen ?hulde voor de maatschappij.
Wil je dan dat je straks geen NIkes meer kan dragen of misschien geen Lee ? of geen nokia mobieltje meer ? want die worden gebruikt door mensen met lonsdale..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wil je dan aangezien worden voor racist?
Appels, peren.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:45 schreef Joene het volgende:
Wil je dan dat je straks geen NIkes meer kan dragen of misschien geen Lee ? of geen nokia mobieltje meer ? want die worden gebruikt door mensen met lonsdale..
Ik denk dat die vergelijking niet helemaal opgaat. De merken die je noemt zijn namelijk een stuk groter en breder bekend dan Lonsdale. En dan kan Lonsdale best een mooi merk zijn, er hangt een negatieve associatie aanvast.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Wil je dan dat je straks geen NIkes meer kan dragen of misschien geen Lee ? of geen nokia mobieltje meer ? want die worden gebruikt door mensen met lonsdale..
Hoezo appels peren ? 10 jaar terug had niemand iets tegen lonsdale...quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Appels, peren.
Maar goed, draag vooral Lonsdale als je het wil.. Maar kijk niet gek op als mensen je daarop be(/ver)oordelen.
.
en omdat er op dit moment een negatieve associatie aanvast hangt waar ik niks aan kan doen moet ik een ander merk kleding gaan dragen omdat men mij anders als rascist ziet en kan ik dus geen openbaar gebouw meer in.???quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik denk dat die vergelijking niet helemaal opgaat. De merken die je noemt zijn namelijk een stuk groter en breder bekend dan Lonsdale. En dan kan Lonsdale best een mooi merk zijn, er hangt een negatieve associatie aanvast.
Iedereen heeft bepaalde associaties bij merken en Lonsdale roept nu eenmaal veel negatieve associaties op. Een merk als Nokia zal veel minder negatieve associaties oproepen, omdat het veel minder negatief in het nieuws is geweest bijvoorbeeld.
Een merk als Nokia is niet iets wat je al snel in verband brengt met racisme.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:49 schreef Joene het volgende:
Hoezo appels peren ? 10 jaar terug had niemand iets tegen lonsdale...
...en 100 jaar geleden had niemand iets tegen hakenkruizen. Daaahaaag.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo appels peren ? 10 jaar terug had niemand iets tegen lonsdale...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |