abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24262727
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:11 schreef Joene het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon wil dragen wat ik draag , de reden is dat ze bang zijn voor kutnegers (hun woorden) die op zaterdagavond een rel schoppen. maar ik wil gvd gewoon kunnen dragen wat ik wil belachelijk kutland.
Ja, dat is lullig natuurlijk. Maar zie de kant eens van de kroegbaas. Als er inderdaad gedonder van komt, dan is het hun pakkie aan. Dan draaien zij op voor de schade en dat alleen maar omdat jij die trui wil dragen.
Dan is het hun recht om te zeggen dat je het pand moet verlaten.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:17:38 #22
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_24262730
Eigenlijk vind ik het best logisch, er zit echt wel veel betekenis achter zo'n kledingsstuk, en ik denk niet dat die kroeg zich daarme wil associėren.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_24262735
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:13 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Niet hoor. Hij vindt het mooie truien. En die witte veters in zijn kisten is voor het mooie contrast.
ik draag gewoon sportschoenen nikes. overigens met zwarte veters.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:18:00 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24262742
Je had het ook totįįl niet aan kunnen zien komen ofzo? Jij draagt ze dan misschien zonder bijbedoelingen maar de meerderheid draagt het met.
Dat had je kunnen verwachten en dat kroegen daar maatregelen op treffen omdat ze geen heibel willen met dronken gasten onderling is niet meer dan logisch. Er zijn zat kroegen met dresscodes.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_24262768
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:12 schreef Joene het volgende:

[..]

ik draag lonsdale vanaf mn 16e , en wel omdat ik MOOIE truien vind want toen ik 16 was was er gvd nog niet eens zon groepering.
Als dat zo is heb je nu helaas de pech dat er tegenwoordig een groepering met dat merk rondloopt. Met een gouden ketting kom je ook veel tenten niet in...
pi_24262814
Gelijk hebben ze...
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_24262830
Ik deed laatst ook een hitlergroet toen iemand mij een hand wilde geven. Vond het ook erg raar dat ik klappen kreeg. Dat is nu eenmaal de manier waarop ik mensen groet. Zonder bijbedoelingen uiteraard.

Eigenlijk is het gewoon naar de bekende weg vragen.
pi_24262887
En terecht .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24262889
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:15 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Overigens kun je in zulk soort gevallen het beste gewoon vragen naar de reden. En als die reden je niet zint, dan heb je vast helemaal geen zin meer om in die kroeg te blijven.
Het feit , dat ik dus niet meer kan en mag dragen in dit gore kutland wat ik zelf mooi vind stuit mij ernstig tegen de borst , en als je dan rustig in een gesprek aangeeft waarom ik het wel wil dragen en dus niet van plan ben in mn t-shirt daar te gaan zitten. Hun niet voor rede vatbaar zijjn en mij de toegang tot de kroeg ontzeggen.

Dan ben ik inderdaad klaar met hun kroeg .

Ik vraag me alleen af waar kan ik nog wel heen ...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24262947
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:18 schreef Dagonet het volgende:
Je had het ook totįįl niet aan kunnen zien komen ofzo? Jij draagt ze dan misschien zonder bijbedoelingen maar de meerderheid draagt het met.
Dat had je kunnen verwachten en dat kroegen daar maatregelen op treffen omdat ze geen heibel willen met dronken gasten onderling is niet meer dan logisch. Er zijn zat kroegen met dresscodes.
ik vind een drescode niet erg , alleen ik kom al 5 jaar lang zeer geregeld in die tent , zolang als ik daar dus kom draag ik al lonsdale. en ik ben niet van plan mij aan te passen omdat er dus blijkbaar mensen rondlopen die het opeens zien als NAZI troep. Want omdat de rest dat dus draagt als anti buitenlander ben ik dat ook maar . ?
pi_24262953
Toen ik laatst een brandend kruis in m'n voortuin had kreeg ik ook al commentaar van de buurt. En ze vonden het ook niet goed dat ik met een witte puntmuts opliep.

BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met die puntmuts en dat brandende kruis.
pi_24262971
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:24 schreef Joene het volgende:

[..]

Het feit , dat ik dus niet meer kan en mag dragen in dit gore kutland wat ik zelf mooi vind stuit mij ernstig tegen de borst , en als je dan rustig in een gesprek aangeeft waarom ik het wel wil dragen en dus niet van plan ben in mn t-shirt daar te gaan zitten. Hun niet voor rede vatbaar zijjn en mij de toegang tot de kroeg ontzeggen.

Aan de ene kant ben ik het met je eens, als Lonsdale al provocerend is is dat wel erg dom, maar aan de andere kant kan ik het ook wel begrijpen. En als je dit zo'n goor kutland vindt, wat doe je hier dan nog?
pi_24262978
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:26 schreef joshus_cat het volgende:
Toen ik laatst een brandend kruis in m'n voortuin had kreeg ik ook al commentaar van de buurt. En ze vonden het ook niet goed dat ik met een witte puntmuts opliep.

BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met die puntmuts en dat brandende kruis.
Ik vind dat toch iets anders al zeg ik het zelf. maar goed hou maar op .zinloos.
pi_24262983
quote:

[..]

Je kunt het op 2 manieren benaderen.

Manier 1:
Ik wil kunnen dragen wat ik wil en daarbij hou ik geen rekening met wat anderen daar van vinden.

Manier 2:
Ik wil kunnen dragen wat ik wil, maar ik besef wel dat ik in sommige situaties mijn kleding aan moet passen.

Lonsdale wordt niet door iedereen geaccepteerd, dus dat moet je in sommige situaties maar niet aandoen. Je vind het toch ook niet raar als je op vakantie een kerk niet inmag omdat je met blote bast rondloopt?

Owja, en maak je niet zo druk, krijg je alleen maar hoofdpijn van.
pi_24262985
quote:

[..]

'Ik vind het gewoon een mooie trui.'
pi_24263025
Oja ... en nu mag ik door mn trui een kroeg niet in , en straks mag ik niet meer op een bankje in het park zitten , verboden voor Lonsdale
pi_24263026
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:26 schreef joshus_cat het volgende:

Vuur is gewoon erg mooi, en een witte puntmuts, ach, dat moet ook kunnen toch.
pi_24263054
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:29 schreef Joene het volgende:
Oja ... en nu mag ik door mn trui een kroeg niet in , en straks mag ik niet meer op een bankje in het park zitten , verboden voor Lonsdale
En terecht
pi_24263058
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:28 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik vind dat toch iets anders al zeg ik het zelf. maar goed hou maar op .zinloos.
Waarom is een brandend kruis in je voortuin zetten iets anders? Ik vind brandende kruizen gewoon mooi.
pi_24263111
quote:

....dat ik dus niet meer kan en mag dragen in dit gore kutland wat ik zelf mooi vind stuit mij ernstig tegen de borst....
Je bent in ieder geval niet erg (extreem) nationalistisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')