sorryquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:27 schreef mschol het volgende:
je bent traag SHERMAN...
ik ga straks verder als jij weg bentquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
i know
ik heb de brug al ingenomen...
ben al klaarquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ah ah, die heb ik uit voorzorg gesloten
M.A.W. je wilt me gewoon weg hebben ??quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik ga straks verder als jij weg bent
van het forum?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:31 schreef mschol het volgende:
kreeg net het bericht dat ik niet zo ssnel mocht posten
tja... fok vind dat gewiooin niet leuk en wij vinden dat van fok niet o leuk..quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
van het forum?
had ik ook al een paar keer hoor
nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
M.A.W. je wilt me gewoon weg hebben ??![]()
![]()
ik vind FOK! wel leuk maar r e p l i q u e nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
tja... fok vind dat gewiooin niet leuk en wij vinden dat van fok niet o leuk..
och met 2 vensters open gaat het prima, de een plaatst z'n bericht en ondertussen zie ik in de ander de nieuwe berichten al verschijnen...quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
alleen fok is een beetje traag hier
dat kan natuurlijk ook...quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik vind FOK! wel leuk maar r e p l i q u e niet
ik weet hetquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
och met 2 vensters open gaat het [prima, de een plaatst z'n bericht en ondertussen zie ik in de ander de neiouwe berichten al verschijnen...
dat blijkt hequote:
met ff gaat dat heel makkelijk hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
u gaat niet door naar de volgende ronde u gaat niet langs start:
[afbeelding]
met IE ook hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
met ff gaat dat heel makkelijk hoor
vind het een beetje lullig voor de restquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:38 schreef mschol het volgende:
dat moet toch wel lukken???
ja maar ik gebruik FFquote:
ligt er aan.. ik ga namelijk over minuutrje film kijken...quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
vind het een beetje lullig voor de rest
maar ja...open jij hem?
dat redden we nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt er aan.. ik ga namelijk over minuutrje film kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |