Nee, een vriendin van mijn ex zegt dat ik mijn ex moet vergeten (snap je het nog?quote:
ga je mee?quote:
Ouders die zeggen dat ik wel eens achter die pc weg magquote:
En jij doet dat ook nogquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ouders die zeggen dat ik wel eens achter die pc weg mag![]()
tuurlijk..quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat???
Zijn er meer godt'jes?????![]()
Die vriendin van de vriendin, of de vriendin van de vriendin van de vriendin?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:44 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee, een vriendin van mijn ex zegt dat ik mijn ex moet vergeten (snap je het nog?)
volgens mij vind ze me gewoon leuk![]()
mijn ouders zeggen dat al niet meerquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ouders die zeggen dat ik wel eens achter die pc weg mag![]()
die vriendin van mijn exquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die vriendin van de vriendin, of de vriendin van de vriendin van de vriendin?
Ik moet wel, anders gooien ze me van internet of ik kom er de komende tijd niet achterquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:47 schreef mschol het volgende:
en d
[..]
hij wel hij is het lieve brave zoontje
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders gooien ze me van internet of ik kom er de komende tijd niet achter
chantagequote:Op dinsdag 28 december 2004 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders gooien ze me van internet of ik kom er de komende tijd niet achter
Hoi VMquote:
Jaloersquote:
Zo hoort het toch ook?quote:
Dictatuurquote:
Dat de vriendin van je ex zegt dat je ex je niet meer hoeft, en dat dat meisje je dan wel hebt? als dat meisje zo met iedereen om gaat ben ik het TOTAAAAAL nietquote:
* SHERMAN printscreen doet...quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben het nog steeds met SHERMAN eens:
chantage...
shocking he??quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
* SHERMAN printscreen doet...
je bent het met me eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |