het MDIquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Durven ze toch niet aan. Dan slaat het MDI dagelijks meermaals op tilt en gaat het dagvaardingen regenen.
Meer bij users die vinden dat iemand met een enorm dikke plaat voor z'n kop en de beperkte hersencapaciteit van een lobotomiepatient en de gedrevenheid van een palestijnse zelfmoordterrorist elke islamdiscussie beheerst zodat een normale discussie totaal onmogelijk wordt gemaakt (tel daar dan nog bij op alle andere randdebielen die schijnen te denken dat het consequent benoemen van iemand als pedofiel, verkrachter of moordenaar ook daadwerkelijk iets zinnigs bij te dragen heeft in een discussie over zijn nalatenschap).quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:11 schreef Landmass het volgende:
[..]
Misschien bij users die echt niks kunnen hebben en zich er aan ergeren dat FOK redelijk rechts is.
Ik denk dat er ook wel irritaties zijn over het moderatie gedrag.
Dan jij in een hele andere wereld leeft betekent niet dat FOK islamieten zo belangrijk vind om daar speciale aandacht op te vestigen. Laat staan een rel uitlokkenquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:26 schreef Landmass het volgende:
[..]
het MDI
serieus: ik denk dat FOK het MDI wel kan hebben. Met een beetje mazzel kunnen we er een landelijke rel uitslepen (wat alleen maar positief is voor FOK) en krijgen we kamervragen over het MDI en uiteindleijk de opheffing van die club (wat alleen maar positief is voor de samenleving).
zie ook Heeft FOK wel eens bezoek gehad van het MDI
Als je je land drastisch ziet veranderen (en niet in positieve zin) door de import van allerlei gelukszoekers en terroristen kan ik wel begrip opbrengen voor zijn obsessie. Mag hij zijn ei kwijt?quote:Akkersloot moet eens een tijdlang met een psycholoog over z'n obsessie gaan praten
quote:Leer er nou maar mee te leven dat mensen die 'problemen' die jij ziet gewoon niet boeiend genoeg vinden om daar elke minuut aandacht aan te besteden.
en daarom praten we er maar niet overquote:There's more to life dan moslims weet je.
Nou een pedofiel, verkrachter of moordernaar kan volgens het gros van de mensen nu eenmaal geen profeet (boodschapper van God) zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:27 schreef Dagonet het volgende:
(tel daar dan nog bij op alle andere randdebielen die schijnen te denken dat het consequent benoemen van iemand als pedofiel, verkrachter of moordenaar ook daadwerkelijk iets zinnigs bij te dragen heeft in een discussie over zijn nalatenschap).
Laat je eens verrassen en ga zelf naar de psych.quote:Akkersloot moet eens een tijdlang met een psycholoog over z'n obsessie gaan praten, lijkt mij het verstandigst.
Wat mij betreft houdt het na een keer of 20.000 wel op.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:33 schreef Landmass het volgende:
[..]
Als je je land drastisch ziet veranderen (en niet in positieve zin) door de import van allerlei gelukszoekers en terroristen kan ik wel begrip opbrengen voor zijn obsessie. Mag hij zijn ei kwijt?
Je eigen domme schuld.quote:Maar o wee als je vraagt voor een land-uitzetting van gelukszoekers en terroristen die zich misdragen, dan krijg je een ban:
Hoe gaan we verder met de buitenlanders + keiharde feiten
quote:
Ik buig diep, maar de veerkracht is tweemaal zo krachtig.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:20 schreef PJORourke het volgende:
Wel leuk om te weten dat je buigt voor de macht van de grote bek.
als je het zo zietquote:Op dinsdag 28 december 2004 21:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik buig diep, maar de veerkracht is tweemaal zo krachtig.
Dus nu stompzinnig op de crew hakken
Het kenmerk van een goeie modquote:of users van nazipraktijken betichten is op langere niet erg slim, om het zo te noemen.
Ik zie hier een aantal mensen totaal niet normaal kunnen doen, en die observatie kan ik niet negeren bij toekomstige beslissingen.
Ik blijf nog even observeren.
Maak dat de kat wijs. Mods verwijderen anders toch wel posts.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:10 schreef Sidekick het volgende:
[weg halen ]http://forum.fok.nl/topic/628061/3/50#24262332]
Nee, ik vind dat niet nodig, maar ik ga daar ook niet over.
Nee ik moet me gewoon laten zeggen dat ik "als ik de kans had mensen zou laten vergassen".quote:Maar wees je er aub wel van bewust dat je nu (weer) flink wat irritaties oproept over het gehele forum.
De crew maakt het zichzelf alleen erg moeilijk. Was er nou een duidelijke lijn herkenbaar, dan was er ook niet zo veel kritiek.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:44 schreef Sidekick het volgende:
Dus nu stompzinnig op de crew hakken
Die lijn is in de crew in 2 woorden te omschrijven: "doe normaal". Voor wie dat wat te vaag is, bekijk Normen & Waarden van het Politieke Forum eens. Dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De crew maakt het zichzelf alleen erg moeilijk. Was er nou een duidelijke lijn herkenbaar, dan was er ook niet zo veel kritiek.
quote:En wat mag hier niet?
Uiteraard is de algemene Fok! Policy hier van toepassing. Verder zijn verregaande off-topic, niet inhoudelijke of uitsluitend op de persoon gerichte reacties en reacties hierop ongewenst. Deze kunnen worden verwijderd. Een enkele offtopic of grappig bedoelde luchtige opmerking zal niet meteen tot een edit of waarschuwing leiden, maar houd het binnen de perken en zorg dat de grote lijn van de discussie in stand gehouden wordt.
Daarnaast is crossposten (in meerdere topics hetzelfde posten), al dan niet met verwijzingen over en weer, ongewenst.
In principe is elke legale politieke stroming bespreekbaar, van extreem-rechts tot extreem-links. Echter, uitspraken die tegen de Nederlandse grondwettelijke rechten ingaan worden niet getolereerd.
Wiens interpretatie? Mijn interpretatie, die van Sidekick, van de Hoge Raad of van Mohammed B.?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:06 schreef Landmass het volgende:
Echter, uitspraken die tegen de Nederlandse grondwettelijke rechten ingaan worden niet getolereerd.
Ik weet best dat er op papier vast wel ergens "beleid" is uitgestippeld en er wordt vast uren over vergaderd. Maar de praktijk is anders en er wordt vaak erg inconsequent met deze regels omgegaan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:00 schreef Sidekick het volgende:
Die lijn is in de crew in 2 woorden te omschrijven: "doe normaal". Voor wie dat wat te vaag is, bekijk Normen & Waarden van het Politieke Forum eens. Dat lijkt me vrij duidelijk.
Dat was de druppel. Zijn eerste topic op fok neigde naar anti-semitisme, en een newbie die verder met veel bombarie afgeeft op de Islam en allochtonen en die zit te stoken heeft daarbij niet gelijk het voordeel van de twijfel om het licht uit te drukken. Vandaar de ban.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hoe gaan we verder met de buitenlanders + keiharde feiten
Het is belachelijk dat je voor zo'n topic al een ban krijgt.
toch nog even hier op terug komen. Noem het gewoon alles-wat-betrekking-heeft op-de-multiculturele-samenleving.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:19 schreef Landmass het volgende:
[..]
Net als er een apart EK/WK voetbal forum was een apart forum voor topics mbt tot allochtonen en de islam.
De grondwet is ook vaak misbruikt als rechtvaardiging voor het zaaien van haat.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:06 schreef Landmass het volgende:
[..]
De grondwet is in het verleden meerdere malen misbruikt om anderdenkenden de mond te snoeren en kritiek op de multiculturele samenleving de kop in te drukken.
Dit ga ik boven mijn bed hangen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat was de druppel. Zijn eerste topic op fok neigde naar anti-semitisme, en een newbie die verder met veel bombarie afgeeft op de Islam en allochtonen en die zit te stoken heeft daarbij niet gelijk het voordeel van de twijfel om het licht uit te drukken. Vandaar de ban.
Maar later bleek dat hij gewoon totaal geen verstand van zaken heeft en dat hij zich niet goed weet te verwoorden waardoor er misverstanden ontstaan. Nu is het alleen nog een gigantische zeiker.
Tsja, waar is de tijd gebleven dat nieuwkomers zich eens aanpasten aan de heersende cultuur.
ga toch weg met je drogredenenquote:Op dinsdag 28 december 2004 22:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
De grondwet is ook vaak misbruikt als rechtvaardiging voor het zaaien van haat.
Dat onderwerp kan toch al prima worden besproken in de bestaande fora? Hoe zie je dat eigenlijk voor je? Als er een misdaad wordt gepleegd door een allochtoon dan moet de discussie in het allochtonenforum en als een misdaad wordt gepleegd door een autochtoon in NWS?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:15 schreef Landmass het volgende:
[..]
toch nog even hier op terug komen. Noem het gewoon alles-wat-betrekking-heeft op-de-multiculturele-samenleving.
Het onderwerp leeft enorm bij veel Nederlanders en ze hebben in het verleden zich moeilijk kunnen uiten in het stemhokje mbt het onderwerp
zulk soort dilemas hebben we nu toch ook!quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Dat onderwerp kan toch al prima worden besproken in de bestaande fora? Hoe zie je dat eigenlijk voor je? Als er een misdaad wordt gepleegd door een allochtoon dan moet de discussie in het allochtonenforum en als een misdaad wordt gepleegd door een autochtoon in NWS?
Erg he?... in het stemhokje zat een politie-agent mee te kijken...quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:15 schreef Landmass het volgende:
Het onderwerp leeft enorm bij veel Nederlanders en ze hebben in het verleden zich moeilijk kunnen uiten in het stemhokje mbt het onderwerp
Nu weet ik dat je geen hekel hebt aan Joden of in dat topic een Jodenhaat naar voren bracht. Je deed het enkel om 'Linkse Mensen' nog even verder te 'bekritiseren'. Alleen destijds is een nieuwe user met zijn eerste topic zo wel erg 'verdacht'. Een niet hele soepele binnenkomer dus.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:18 schreef Landmass het volgende:
en wat betreft die joden. Ik constateerde gewoon iets opvallends.
Een IMO zeer reeele gedachte bij joodse mensen.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Erg he?... in het stemhokje zat een politie-agent mee te kijken...
Is dat zo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:21 schreef Landmass het volgende:
[..]
zulk soort dilemas hebben we nu toch ook!
Duhhh... er deden vaak extreemrechtse partijen mee aan de verkiezingen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:28 schreef Landmass het volgende:
Gebrek aan keuzevrijheid. Een blaffende hond die niet bijt (VVD) en voor de rest allemaal poedeltjes die met de multi-c-s een wens in vervulling zien gaan.
HUHquote:Je deed het enkel om 'Linkse Mensen' nog even verder te 'bekritiseren'.
Sidekickquote:Alleen destijds is een nieuwe user met zijn eerste topic zo wel erg 'verdacht'. Een niet hele soepele binnenkomer dus.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Duhhh... er deden vaak extreemrechtse partijen mee aan de verkiezingen.
Voor de echte buitenlanderhater was er vaak zat een partij om op te stemmen.
En men had nog altijd de mogelijkheid zelf een racistische of buitenlanderhaatpartij op te richten.
Waarom mag hij mij daarmee op stang jangen. Wie verziekt dan nu de boel ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:10 schreef Sidekick het volgende:
[wat vind jij er van dan dat Iteejer mij direkt een IP-ban wil geven]]
Nee, ik vind dat niet nodig, maar ik ga daar ook niet over. .
ik dacht dat in General er al een discussie over liep. Het lijkt me handig als je/we daar verder gaan. Ik wilde de mods van POL er even op attenderen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:32 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Is dat zo?
Maar leg nu eens uit wat de toegevoegde waarde is. Zal een discussie in een allochtonenforum anders zijn dan eenzelfde discussie in NWS of POL?
Wie is wij ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:34 schreef Landmass het volgende:Wij zijn dan ook geen buitenlander haters.
Je had het ook over wilders. "zijn islamgebash is hetzelfde als Janmaat, alleen in een ander jasje".quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Landmass, Akkersloot klaagde bij Wilders over mij. Ik heb me er kostelijk over geamuseerd.
Wat geeft hun het recht dat ik een "ongelovige" of "ondankbare" ben.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
. Daarnaast hoef jij je helemaal niet te bemoeien met moslims die hun geloof hebben? Wat geeft jouw het recht om met hun leven te bemoeien?
Context is weldegelijk belangrijk.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:33 schreef Landmass het volgende:
[..]
Sidekick
het probleem is dat jij er teveel dingen bij gaat halen: Nieuwe user! Gedrag in het verleden!
Is het gewoon niet beter als je je puur op de inhoud van een individuele post richt.
Veel nederlanders zijn niet zo slim als jij en ik du_ke en laten zich makkelijk beinvloeden door mensen als agnes "markt is eng" kant en wouter "bij mij zijn de pensioenen veilig" bos.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef du_ke het volgende:
Hij vind zichzelf heel libetair (excuus voor een minieme overheid en iets te vaak gepaard gaand met buitenlanderhaat hoewel datin principe niet bij de ideologie hoort) ofzo. Maar als daar een fatsoenlijke aanhang voor zou zijn in dit land zou er al lang een partij uit die richting zitting hebben in de kamer.
want?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Context is weldegelijk belangrijk.
Precies! Nogal hypocriet om te stellen dat mohammedanen zich wel mogen bemoeien met de vraag of wij in hun varken geloven of niet, maar dat wij ons niet mogen bemoeien met wat mohammedanen over ons denken, of wat hun zogenaamd heilige prulboekjes over ons schrijven.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:43 schreef Akkersloot het volgende:
Wat geeft hun het recht dat ik een "ongelovige" of "ondankbare" ben.
Dat is toch altijd zo?quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:47 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Context is weldegelijk belangrijk.
Ooit aan gedacht dat veel Nederlanders graag kankeren? Voor de meeste mensen zijn er belangrijkere thema's dan de buitenlander-discussie. Het is maar een heel klein groepje dat daarvan een hoofdthema wil maken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:48 schreef Landmass het volgende:
[..]
Veel nederlanders zijn niet zo slim als jij en ik du_ke en laten zich makkelijk beinvloeden door mensen als agnes "markt is eng" kant en wouter "bij mij zijn de pensioenen veilig" bos.
Ik heb niet echt de indruk dat daar niet over gediscussieerd kan worden op FOK!.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Precies! Nogal hypocriet om te stellen dat mohammedanen zich wel mogen bemoeien met de vraag of wij in hun varken geloven of niet, maar dat wij ons niet mogen bemoeien met wat mohammedanen over ons denken, of wat hun zogenaamd heilige prulboekjes over ons schrijven.
Wat Wilders betreft en zijn uitgesproken standpunt inzake de (politieke) islam, daar gaat volgens mij wel degelijk een goed doordachte visie achter schuil. Het vermaledijde is alleen dat hij stelselmatig, door een deel van de (s)linkse, politiek correcte gedachtepolitie, ondoordacht en tamelijk hetzerig, in een extreem kwaad daglicht wordt geplaatst.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:40 schreef du_ke het volgende:
Hij vind zichzelf heel libetair (excuus voor een minieme overheid en iets te vaak gepaard gaand met buitenlanderhaat hoewel datin principe niet bij de ideologie hoort) ofzo. Maar als daar een fatsoenlijke aanhang voor zou zijn in dit land zou er al lang een partij uit die richting zitting hebben in de kamer.
Omdat de psychoanalyse voor en tijdens de oorlog zo verbonden is geraakt met de bestrijding van het nazisme, geniet het na de Tweede Wereldoorlog een politiek gefundeerd prestige. Russelman:quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:08 schreef lucida het volgende:
Het wil er maar niet bij deze mensen in, dat het krampachtig negeren van dit soort democratische tegengeluiden, een bepaald soort extremisme - dat door diezelfde mensen zo grondig wordt verafschuwd en bestreden - daardoor alleen nog maar verder in de kaart wordt gespeeld...
![]()
quote:"In het proces van Neurenberg pasten de overwinnaars deze concepten klakkeloos toe, en gaven ze daarmee status. Deze ideeën hebben in de naoorlogse decennia onaantastbaar geheerst. Maar in de wetenschap zijn ze allang onderuitgehaald. Hun verstrengeling met politiek zorgt er echter voor dat een vrije discussie over hun merites nauwelijks mogelijk is. Protest ertegen komt nog steeds over als een poging het fascisme te rehabiliteren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |