abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:20:39 #41
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_24261286
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Het demoniseren van een bepaalde bevolkingsgroep was een trekje van Hitler...het stelselmatig demoniseren doormiddel van leugens. Hele groepen mensen in een bepaald hokje duwen.
A.u.b. deze post nog even weg laten halen [FEEDBACK] Het POL-Hogergerechtshof voor al uw gezeur.

Hitler had een hekel aan joden omdat ze een bepaald ras waren. Die vergelijking met moslims gaat dus helemaal niet op. Verder heb ik een reeds topics om "zendingswerk" te verrichten om moslims van hun geloof af te helpen. Die worden dan stelselmatig gesloten door de islamofiele/akkerslootfobe mods hier.

Mij is verder ook niet bekend dat Hitler ook moeite deed om joden van hun geloof af te helpen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_24261292
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:17 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dora! Lang niet gezien! Heb je een FP ban dat je SK komt pesten of is het puur en alleen een verlate kerstgedachte?
Uiteraard mag ik gewoon posten op de FP, he. Bovendien kom ik Sk helemaal niet pesten, maar het is moeilijk om Sk niet te pesten, met alle verkeerde en verknipte beslissingen die hij maakt en uitspraken die hij doet.

Jammer dat jij geen mod meer bent, zijn ze van plan om de toch al kleine groep van goede mods nog verder uit te dunnen?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_24261340
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Daar is geen sprake van, behalve door je mohammedaanse broeders. Die duwen de joden maar al te graag in hokjes. Blijf maar lekker in je slachtofferrol, iedereen die kritiek heeft op je geloof is een Hitler.
Kritiek, AHHAHAHAAH. Als jij de posts van Akkersloot kritiek noemt, verklaar ik je gewoon voor gek. Het is gericht op pure zwartmakerij (niet voor niets elke dag 5 miljard threads openen over zaken m.b.t. moslims of de islam). Akkersloot is in mijn ogen een neo-nazi die leugens niet weert om een bepaalde groep mensen in het hokje "achterlijke/slechte" te duwen.
[..]
quote:
Wel degelijk. Het komt uit de hadieth en wordt beschouwd als Sahih, zeer betrouwbaar dus. Maar toegeven, ho maar, zelfkritiek, onmogelijk!
Onzin hij is niet Sahih, en ook al WAS ie Sahih : in die periode was dat helemaal niet vreemd.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:23:53 #44
60090 Akkersloot
pi_24261379
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:17 schreef Monidique het volgende:
-afbeelding-
Mij en Dora met Hitler en Stalin vergelijken, vuile donder.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:25:37 #45
60090 Akkersloot
pi_24261425
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Kritiek, AHHAHAHAAH. Als jij de posts van Akkersloot kritiek noemt, verklaar ik je gewoon voor gek. Het is gericht op pure zwartmakerij (niet voor niets elke dag 5 miljard threads openen over zaken m.b.t. moslims of de islam). Akkersloot is in mijn ogen een neo-nazi die leugens niet weert om een bepaalde groep mensen in het hokje "achterlijke/slechte" te duwen.
Hoe zie jij dan mijn posts en threads die tegen het christendom zijn gericht ?
pi_24261457
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:20 schreef Akkersloot het volgende:

[quote]
A.u.b. deze post nog even weg laten halen [url=http://forum.fok.nl/topic/635049/6/50#24258267
]http://forum.fok.nl/topic/635049/6/50#24258267[/quote][/url]
Tja, waarheid is hard he.
quote:
Hitler had een hekel aan joden omdat ze een bepaald ras waren. Die vergelijking met moslims gaat dus helemaal niet op. Verder heb ik een reeds topics om "zendingswerk" te verrichten om moslims van hun geloof af te helpen. Die worden dan stelselmatig gesloten door de islamofiele/akkerslootfobe mods hier.
De vergelijking loopt dan alleen zeer LICHT mank omdat jij een hekel hebt aan mensen omdat ze een bepaald geloof hebben. Hitler maakte onderscheid op het gebied van ras, en jij doet dat op het geloof. Voor de rest hebben jullie beide de ziekelijke drang om groepen mensen te demoniseren, af te schetsen als achterlijk en als untermenschen. Daarnaast hoef jij je helemaal niet te bemoeien met moslims die hun geloof hebben? Wat geeft jouw het recht om met hun leven te bemoeien? Denk je dat jij het beter weet dan de gemiddelde moslim die (itt tot jou) wel een keer de Koran heeft gelezen)!?
quote:
Mij is verder ook niet bekend dat Hitler ook moeite deed om joden van hun geloof af te helpen.
Hij vergaste ze.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24261465
quote:
Als het leugens zijn, zou jij ze kunnen weerleggen. Maar dat doe je niet, want het zijn "leugens" die jij helaas niet kunt weerleggen. Bovendien is er niets mis mee om een bepaald geloof achterlijk te noemen, als je dat kunt bewijzen met feiten ena rgumenten. En dat is precies wat Akkersloot doet.
quote:
Onzin hij is niet Sahih, en ook al WAS ie Sahih : in die periode was dat helemaal niet vreemd.
Wat een kul. Kinderen werden al lang voor Mohammed beschermd tegen seksueel misbruik, maar daar trok die pedofiel zich natuurlijk niets van aan: zijn lusten waren belangrijker.

'Aishah, may God be pleased with her, narrated that the Prophet was betrothed (zawaj) to her when she was six years old and he consummated (nikah) his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years. (Saheeh al-Bukhari, Volume 7, Book 62, Number 64)
http://www.usc.edu/dept/M(...)sbt.html#007.062.064
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:27:41 #48
60090 Akkersloot
pi_24261490
quote:
Akkersloot is in mijn ogen een neo-nazi die ...
Zal ik een kloon aanmaken die Mohammed alleen maar een "in mijn ogen een geesteszieke en pedofiele" godsdienststichter noem.

Ik neem aan dat je dan geen grote bek opzet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Akkersloot op 28-12-2004 20:34:57 ]
pi_24261502
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:25 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Akkerzzzloot, wallah wallah je bent razzzist, jij zzzegt dit alleen om je izzzlaamhaat te bedekken, allah zzzal je straffen ongelovige, ik zzzweer het je.
pi_24261517
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:25 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik bekijk die op PRECIES dezelfde manier. Je probeert alleen maar leugens te verkopen, gelukkig is 90% van de mensen "sane" genoeg om door je achterlijke posts heen te kijken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24261532
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:27 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Zal ik een kloon aanmaken die Mohammed alleen maar een "in mijn ogen een geesteszieke en pedofiele" godsdienststichter noem.

Ik neem aan dat ik dan geen grote bek krijg.
Die heb je allang aangemaakt dombo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24261547
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik bekijk die op PRECIES dezelfde manier. Je probeert alleen maar leugens te verkopen, gelukkig is 90% van de mensen "sane" genoeg om door je achterlijke posts heen te kijken.
Net zoals de meeste mensen die niet gebrainwashed zijn door de moslims 'sane' genoeg zijn om door de koran heen te kunnen kijken.
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:29:45 #53
60090 Akkersloot
pi_24261548
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Akkerzzzloot, wallah wallah je bent razzzist, jij zzzegt dit alleen om je izzzlaamhaat te bedekken, allah zzzal je straffen ongelovige, ik zzzweer het je.
pi_24261585
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die heb je allang aangemaakt dombo.
Volgens mij posten hier nauwelijks moslims en zijn alle moslims gewoon klonen van islamrealistische personen. Ik bedoel, je gaat toch niet zo ver om je religie voor schut te zetten?
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:32:03 #55
60090 Akkersloot
pi_24261603
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
gelukkig is 90% van de mensen "sane" genoeg om door je achterlijke posts heen te kijken.
Gelukkig is Fok geen afspiegeling van de maatschappij.
pi_24261619
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Als het leugens zijn, zou jij ze kunnen weerleggen. Maar dat doe je niet, want het zijn "leugens" die jij helaas niet kunt weerleggen. Bovendien is er niets mis mee om een bepaald geloof achterlijk te noemen, als je dat kunt bewijzen met feiten ena rgumenten. En dat is precies wat Akkersloot doet.
Nee hij doet dat niet met feiten, ik heb talloze malen zijn feiten weerlegt. Dan blijft het ook even stil, maar het lijkt alsof hij dan toch jeuk krijgt omdat ie niet gelijk heeft: Hij opent dan een topic over precies hetzelfde onderwerp waar ik hem op dat moment al uitgeluld had.
quote:
Wat een kul. Kinderen werden al lang voor Mohammed beschermd tegen seksueel misbruik, maar daar trok die pedofiel zich natuurlijk niets van aan: zijn lusten waren belangrijker.

'Aishah, may God be pleased with her, narrated that the Prophet was betrothed (zawaj) to her when she was six years old and he consummated (nikah) his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years. (Saheeh al-Bukhari, Volume 7, Book 62, Number 64)
http://www.usc.edu/dept/M(...)sbt.html#007.062.064
Er is helemaal niets "kuls" aan, in die periode werden mensen zowiezo al niet ouder. Bovendien is het uberhaupt onzinnig om het aan te halen. Zie jij op grote schaal moslims kinderen neuken? Nee, dus het is onterecht een religie aanhalen. Dit zijn aanvullingen op de Islam, het zijn verhalen over wat de profeet allemaal heeft meegemaakt. Maar dat heeft in essentie weinig invloed op het geloof.
Allah Al Watan Al Malik
pi_24261656
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:32 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Gelukkig is Fok geen afspiegeling van de maatschappij.
Nee idd, in de maatschappij is het 98%. Alleen NVU gastjes en nieuw-rechts kunnen zich wel in jouw leugens vinden
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:35:10 #58
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24261677
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Schandalig, de wens is de vader van de gedachte, nietwaar, Sidemiepje? Een beetje mensen intimideren totdat ze hun mond houden, daar ben je wel goed in, he?
Intimideren. Hehe. Hoe verzin je het.

Er wordt door andere mods gewoon openlijk gesproken over een IP-ban van Akkersloot, daar had ik het over. Lees je eens in in WFL.

Welkom terug Dora. Je hebt je vooroordelen nog niet verloren lees ik.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24261718
Oew! Bad Boys op Veronica. Goed kinders ga maar door met Hitlers fascistische gedachtegoed op een nieuwe manier verspreiden
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 28 december 2004 @ 20:39:55 #60
60090 Akkersloot
pi_24261791
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 20:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Intimideren. Hehe. Hoe verzin je het.

Er wordt door andere mods gewoon openlijk gesproken over een IP-ban van Akkersloot,
Door alleen Iteejer zo ver ik weet. Hij verwijt mij stemmingmakerij. Maar waarom suggereert hij dan dat ik direkt een IP-ban moet krijgen ? Omdat hij, zegt hij, niet voor kan stellen dat ik na een ban niet met de ene na de andere kloon kom. Ik heb godverdomme nog nooit met een kloon gepost tijdens één van mijn vele bans. Dus wie doet er aan stemmingmakerij.
quote:
Welkom terug Dora. Je hebt je vooroordelen nog niet verloren lees ik.
Wat zijn die vooroordelen van Dora ?

[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')