Precies, dat leek mij ook al.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:58 schreef Landmass het volgende:
[..]
Met een IP ban gaat hij zeker het MDI inschakelen: "ze bannen me en dat is discrimminatie"
Dat klopt, en meer woorden hoeven er niet vuil aan te worden gemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Precies, dat leek mij ook al.
De waarheid is dat KB die IP-ban heeft gekregen omdat hij een ontzettende baggeruser was. Vrijwel alleen maar opruiende moslim-onzin postend, inconsequent, niet ingaand op direct aan hem gerichte vragen als het antwoord op die vraag niet in z'n straatje past (zoals je wel vaker ziet bij dat moslimkliekje), en vooral continu op de man spelend. En als je dat maar lang genoeg volhoudt, met diverse bans als gevolg, krijg je op een gegeven moment een IP-ban.
Onzin, KB en Akkersloot posten precies hetzelfde maar dan in omgekeerde richting. Akkersloot doet het alleen nog vele male erger door om de uur een topic over moslims te openen in verschillende hokken.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Eerst word je, naar goed Hollands gebruik, een aantal keren voor kortere of langere tijd geband. Ieder mens in Nederland krijgt nu eenmaal een tweede (en een derde en een vierde en een vijfde...) kans. Pas daarna komt de IP-ban.
KB is waarschijnlijk al veel vaker geband dan Akkersloot, voor veel extremere zaken.
Nee, want wij* bannen niet. Overigens worden bans niet besproken op het forum. Als je vind dat hij unbanned moet worden dan kan je mailen. Als iemand vind dat akkersloot een ip-ban moet hebben kan hij eveneens mailen. Maar het is niet d ebedoeling dat we bans op het forum gaan uitvechten. En POL-feedback is daar helemaal de plaats niet voor omdat wij dus niet over het banbeleid gaan.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:12 schreef Dildo het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke problemen met deze user spelen geen rol zeker?
quote:Op woensdag 29 december 2004 13:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat klopt, en meer woorden hoeven er niet vuil aan te worden gemaakt.
Ik heb Akkersloot nog niet betrapt op genocideontkenning...quote:Op woensdag 29 december 2004 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
Onzin, KB en Akkersloot posten precies hetzelfde maar dan in omgekeerde richting. Akkersloot doet het alleen nog vele male erger door om de uur een topic over moslims te openen in verschillende hokken.
En WIE moeten wij mailen.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, want wij* bannen niet. Overigens worden bans niet besproken op het forum. Als je vind dat hij unbanned moet worden dan kan je mailen. Als iemand vind dat akkersloot een ip-ban moet hebben kan hij eveneens mailen. Maar het is niet d ebedoeling dat we bans op het forum gaan uitvechten. En POL-feedback is daar helemaal de plaats niet voor omdat wij dus niet over het banbeleid gaan.
*we, the mods.
Waarom haal je selectief posts weg? Haal dan OF ALLES weg wat over de oneerlijkheid van de ban gaat, OF laat MIJN posts m.b.t Akkersloot OOK staan.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:31 schreef sizzler het volgende:
Goed, en weer open.
Bans worden niet besproken, daarvoor mail je maar. Zie de post van Sidekick hierboven.
Als er iemand op de man speelt of iets post wat niet door de beugel kan dan kan dat gemeld worden via een topicreport, de mail of in dit feedbacktopic. Dan zullen we er naar kijken. Een discussie over welke user erger is gaat in essentie alleen over de oneerlijkheid van bannen en, zoals gezegd, daarover kan je mailen.![]()
Voor de laatste keer: geen discussie over bans aub.
Zoals Akkersloot en Dora?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:39 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vraag me sowieso af waar dat gejankbal continu vandaan komt. Volgens mij heeft een aantal users een beetje moeite met het accepteren van autoriteit
Nee die niet. Meer die van het soort die in het dagelijks leven, op school etc., daar ook moeite mee schijnt te hebben.quote:
Nee, die ken ik niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee die niet. Meer die van het soort die in het dagelijks leven, op school etc., daar ook moeite mee schijnt te hebben.
Ik heb alles onder de post van SK weggehaald. Dat is selectief, maar niet op users gericht oid.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom haal je selectief posts weg? Haal dan OF ALLES weg wat over de oneerlijkheid van de ban gaat, OF laat MIJN posts m.b.t Akkersloot OOK staan.
Da's misschien omdat je er zelf 1 bent? Zoeen die door z'n wangedrag veelvuldig met de politie in aanraking komt en dan om 'rezzzpect' gaat mekkeren?quote:
Nee, een 19 jarige rechtenstudent (2e jaars) die op de Erasmus Universiteit zijn studie volgt en nog nooit een boete voor te hard rijden heeft gekregen.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's misschien omdat je er zelf 1 bent? Zoeen die door z'n wangedrag veelvuldig met de politie in aanraking komt en dan om 'rezzzpect' gaat mekkeren?
Het is slechts een suggestie hoor, en zeker niet persoonlijk bedoeld.
Oh da's knap. Maar snap je dan nu eindelijk wel wie ik bedoel, of nog steeds niet? Of doe je net alsof je het niet snapt?quote:Op woensdag 29 december 2004 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, een 19 jarige rechtenstudent (2e jaars) die op de Erasmus Universiteit zijn studie volgt en nog nooit een boete voor te hard rijden heeft gekregen.
al moet ik helaas ontkennen dat ik aan deze omschrijving voldoe. Ik vraag me trouwens af of dit soort types sowieso op dit forum te vinden zijn. Daar zijn andere fora voor.quote:Maar misschien dat jij zo'n gastje bent, je weet wel, lonsdale trui...oorbel...bomberjack met de Nederlandse vlag...legerbroek..kisten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |