En dat kind heet Chris Frommelmans!quote:Op woensdag 29 december 2004 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze heeft als tiener een kind gekregen... en afgestaan.
Bij mij valt wel mee,, gaat wel lekker snel,,quote:Op woensdag 29 december 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Btw.: tieten. Wat gaat het worden als Lizzy uit haar shirtje barst?
Btw.: wat gaat dat forum weer kutlangzaam vandaag!
ja dat zou wel heel cool zijn!! Dan staat opeens het kind voor haar.....quote:Op woensdag 29 december 2004 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze heeft als tiener een kind gekregen... en afgestaan.
Wat? De tieten of het forum?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:04 schreef Woelli het volgende:
Bij mij valt wel mee,, gaat wel lekker snel,,
bij mij ging vanmorgen slowly![]()
nee dat Evelien kind....quote:Op woensdag 29 december 2004 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dat kind heet Chris Frommelmans!
Mooi! Kunnen ze zich met zijn tweeën bij Renée inlikken.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat? De tieten of het forum?
Joyce is gewoon nu de beste vrouwelijke vaste karakter, ze heeft pit, ze is gemeen, ze geeft goede antwoorden...ze is gewoon geweldig...ze heeft inhoud....quote:Op woensdag 29 december 2004 17:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik; een vrouw naar men hart![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Marie Jolein moet er gewoon uit! Zinloze beeldvulling! Gyman slaat 'r ooit nog eens verrot.
bij hans anders houden ze nu een grote uitverkoop...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Evelien vind ik wel een lekkere meid. I think, she shaggs like a minx!
Iris, Lizzy, Shirina en Evelien voegen wel wat toe. Kyra ook, want zij introduceerde de prostitutie in ONM.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:17 schreef haagse_elfje het volgende:
oké ze voegt idd niet veel toe, maar ja wie wel....
mark my words... mayootje gaat nog voor een klapper zorgen...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iris, Lizzy, Shirina en Evelien voegen wel wat toe. Kyra ook, want zij introduceerde de prostitutie in ONM.
hmmm,,,quote:Op woensdag 29 december 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat? De tieten of het forum?
Ja, ze heeft een geslachtsziekte die half 't AZB uitroeit.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:33 schreef haagse_elfje het volgende:
mark my words... mayootje gaat nog voor een klapper zorgen...
nee ze blijft helemaal niks voor renee te voelen maar wilt gewoon een hoog cijferquote:Op woensdag 29 december 2004 22:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een geslachtsziekte die half 't AZB uitroeit.
Het blijkt dat Marjolein op haar 15e een kind heeft gebaard: Stijn van Rooijen. De twee liggen elkaar niet. Ze strijden al jaren om een erfenis die volgens Stijn aan hem toebehoort.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:16 schreef Woelli het volgende:
nee ze blijft helemaal niks voor renee te voelen maar wilt gewoon een hoog cijfer![]()
is maar waar je het vandaan hebtquote:Op woensdag 29 december 2004 22:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het blijkt dat Marjolein op haar 15e een kind heeft gebaard: Stijn van Rooijen. De twee liggen elkaar niet. Ze strijden al jaren om een erfenis die volgens Stijn aan hem toebehoort.
Renée gelooft Gymans verhaal en smijt Marjolein met de kop tegen de deur die door Niels al werd ingedeukt. Daardoor steekt haar hoofd uit de deur en mag iedereen rotte eieren naar haar gooien. Alleen Gyman ... die doet iets anders met haar! Maar ... wat?
Marnix wil Niels bij Joyce verlinken, maar zij luistert niet meer naar de schuinsmarcheerder. Uiteindelijk luistert ze wel naar Iris, als zij Niels aangeeft, nadat door een kapitale blunder van hem Marjolein op de operatietafel in coma geraakt en nooit meer zal kunnen lopen. Maar: ligt de fout bij Niels? Stijn was immers ook bij de operatie aanwezig.
Dit is een nog niet volledig uitgewerkt script van Doctor Proctor Scrips, dat de scenario's schrijft.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2004 22:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dit is een nog niet volledig uitgewerkt script van Doctor Proctor Scrips, dat de scenario's schrijft.
Ja, Sven zat vannacht weer oeverloos te zeiken en toen heb ik uiteindelijk een andere avatar gebruikt. Kan hij vannacht zijn klep dichthouden.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:49 schreef Orginial het volgende:Je hebt trouwens een nieuwe avatar
![]()
Heb je weer in de prullenbakken van Endemol zitten snuffelen?quote:Op woensdag 29 december 2004 22:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dit is een nog niet volledig uitgewerkt script van Doctor Proctor Scripts, dat de scenario's schrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |