Nope, klopt. Duurde toen ook van 8:00 tot 15:00uur of zo.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:10 schreef Bjoro het volgende:
lekker moppie hoor !!
zag net een plaatje van AVSD maar das niet mis zo'n open hartoperatie !
bij ons is het al middag hoorquote:
Owja...quote:
Ja lekker !!! bijna weekend !quote:Op woensdag 29 december 2004 13:44 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Owja...
Bjoroooalles oke met je?
Monteur is geweest.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:09 schreef just me het volgende:
nog steeds geen golfer en Bluezz
update: even met golfer gebeld en het internet ligt er dus hartstikke uit, als het goed is komt er voor 17.00 uur een monteur die alles in orde gaat maken
Hmmm, de laatste paar seizoenen konden lang niet tippen aan de eersten. Hoewel de laatste (dubbel)aflevering wel erg grappig was.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gisterenavond/nacht Friends serie 10 in z'n geheel zitten kijken, nu dan echt voorbij... Toch jammer...
Je hebt gisteravond toch alle tijd gehad voor die boodschappen !!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 15:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Monteur is geweest.
Modem was dus kaduuk en is vervangen door splinternieuw exemplaar en ja hoor, het loopt weer als een zonnetje.
Ga nu eerst even boodschappen doen en lees daarna wel even alles door.
Zeker, maar ik vond vooral Joey steeds minder grappig ( lees: minder dom) worden.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vond heel serie 10 best leuk...
Je hebt wel gelijk dat de sleur er misschien een beetje inzat, maar genoeg gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |