Kunnen we het over het spel hebben ipv elkaar voor sukkel uitmaken of elkaar zielig vinden als hij/zij een andere mening heeftquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij bent zieligWeer zo'n sukkel die denkt dat consoles de PC ooit kunnen verslaan...stop maar met dromen want dat gebeurt nooit.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:21 schreef Tain het volgende:
Mag het gaan over het spel en niet over de persoonlijke ergernissen tegen elkaar? dank u
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:23 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig he? Jij TK-ed iemand die JOUW spelplezier verziekt, maar ondertussen doe je zelf exact hetzelfde......
Sorry, maarehh...![]()
![]()
Als robhimself een ban daarvoor krijgt dan moet morpheus net zo hard een ban krijgen...quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij bent zieligWeer zo'n sukkel die denkt dat consoles de PC ooit kunnen verslaan...stop maar met dromen want dat gebeurt nooit.
Deze reactie slaat natuurlijk nergens opquote:Op donderdag 31 maart 2005 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
It's a dirty job.....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:44 schreef Lassekjus het volgende:
smots: hoe kom jij nu al aan het spel??
Hij is nog niet released toch (ook niet op internet)
Ehm, PC-games zien op er een 50" plasma display met VGA-ingang veel mooier dan op welke console ook. Ik heb SC:CT zowel op de Xbox als op mijn PC gespeeld, en de PC-editie zag er toch wel een flink stuxke mooier uit dan op de Xbox. (Ook al gebruikte ik voor mijn Xbox een component-kabel)quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:27 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker achter een 17" schermpje met je muisje zitten splinter cellen dan doe ik dat wel relaxed van mijn slaapbank met headsetje op, controller in de hand op mijn beamer..
spellen op de pc is 3x niks en mensen weten het.. zitten alleen nog in ontkenningsfase..
En xboxlive?? GEWELDIG!!
Alsjeblieft niet, zeg....quote:
Zit je tussen die lasers? Gewoon kapot schieten met je pistooltje (linker trigger), dan gaan ze uit. Moet je ook bij camera's gebruiken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:43 schreef ioko het volgende:
Kunnen we het misschien over het spel hebben?
Ik zit in het Bank level, en alle alarmen om me heen gaan af, omdat ik geen pc van afstand kan hacken, hoe werkt dat eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:18 schreef twi het volgende:
De gameplay en de graphics zijn fantastisch, en de levels zijn hoewel fysiek niet zo groot, wel lekker gevarieerd en je bent er lang mee bezig (je komt toch al gauw aan 30-40 minuten als je 't rustig aan doet en alles wilt bekijken en zien hoe het werkt). Verder vind ik het verhaal weer dramatisch slecht net als in de eerste twee delen, maar daar gaat 't mij bij deze game eigenlijk helemaal niet om.
Ik zit zelf vast in 't level "Penthouse". Tenminste, vast, ik zoek nog iets om 'm 100% te halen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Linker trigger van je pistool.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:19 schreef Tranqualizer het volgende:
wat is dat eev eigenlijk, staat niet echt in het boekje uitgelegd
quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:18 schreef Smots het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's OCP toch? EEV is dat zoom/binocular kijkertje, waarme je dingen van afstand kunt scannen enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |