stijn zelf: mijn overwegingen: het is zeker nog niet moeilijk of misselijk makend, het is niet dat ik het persoonlijk niet aankan, lichamelijk of geestelijk (hoewel mijn lieve vrienden er alles aan doen om met te laten stoppen, hoewel, de afgelopen tijd lig ik stil, en dat vinden ze ook niet je van het) het probleem is echter dat mijn maag achterblijft bij mijn wil, hij werkt niet sterk genoeg. daarnaast heb ik al luttel metertje gewandeld dan wel gefietst, maar dat wil niet echt werken. vraag is nu, wat doe ik. ik kan natuurlijk doorgaan, mezelf mijn maag nog een of twee keer voleten, of zeggen, het is me meer waard om te stoppen, dan om door te gaan. van de ene kant is het nog lang niet gedaan, ik kan het nog best proberen, ik zou ook zeker nog verder kunnen. dan verder, 20 frico's in 5 uur is inderdaad best te doen. na `de 20 is het ook al moeilijk, tenzij je 2 meter bent, en een maaginhoud hebt van een boel. dit waren in ieder geval mijn overwegingen, nu ga ik zoetjes aan denk ik maar een concluderen dat ik eruit schij. tabbee allemaal, wellicht tot later
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."