Dat was het aantal frikandellen dat een bepaalde snackbarhouder in zijn vitrine zette, zo'n 2 á 3 maanden geleden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:23 schreef Biancavia het volgende:
Hoe komen jullie aan het aantal van 62?
Stijntustieken
quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:16 schreef manny het volgende:
je leg nog net op schema, maar mot nu wel meters blijveh make
stijn dan maar een stinkende kuthomo he, als je rond loopt vertrap je miljoenen onschuldige beestjes, en met jouw adem vergas je luttele duizende insecten, dus een moordenaar ben je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:59 schreef knowall het volgende:
Als je vlees eet ben je een stinkende kuthomo
tvp dus
Ik moet er niet aan dénken.quote:
.
Maar Stijn is een rondje lopen..quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:17 schreef paniekzaaier het volgende:
Ik zeg, tijd voor de volgende frikandellen.
Ik denk dat dat valt onder regelement nummer 10:quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:30 schreef IBAZ het volgende:
mag ie zijn maag laten leegpompen?
En wie zorgt er dan voor dat Stijn zich tijdens dat rondje lopen wel aan regelement nummer 10 houdt?quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:24 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Maar Stijn is een rondje lopen..
Dit hebben we verboden. Daarnaast is Stijn lactose intolerant, dus het nuttigen van zuivel producten is tevens niet toegestaan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:29 schreef livEliveD het volgende:
Zijn pillen waarvan je flink aan de schijt gaat eigenlijk toegestaan?Zo ja dan zou ik op de plee verder eten
De derde uitdager.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:57 schreef Dirrrrk het volgende:
En wie zorgt er dan voor dat Stijn zich tijdens dat rondje lopen wel aan regelement nummer 10 houdt?
Nee, het zijn delletjes uit een witte doos van de Lukas Klamer.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt er wel afgewisseld qua merk of zijn het allemaal Aldi delletjes?
Frituur staat aan, maar Stijn heeft nog geen lust naar een staafje vlees.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:43 schreef tommy4487 het volgende:
wat is de laatste update?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |