* SHERMAN ook benieuwd isquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar euhm cygnusx??
Hoe flik jij dat met die teller![]()
jij en rene, jullie posten zo leuk samenquote:
Ik altijd naar me zelfquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik kijk altijd paulus pietsma![]()
goooooo gdquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
Zo 200GB dr in geknald
nu nog HD in mn PS2 bouwen en ben ik weer ff happy
Stom hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:28 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
damm...dat was wel lachen geweest ja
maar mijn pa heeft de digicam mee
Heel goed idquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:31 schreef wimmel_1 het volgende:
SpeedyGJ, kun je dat weerlog databaseje niet andersom laten sorteren ? Zodat de jongste gegevens dus bovenaan komen staan.
ja hequote:
Ja hequote:Op dinsdag 28 december 2004 19:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
jij en rene, jullie posten zo leuk samen
Ze moet de pc aaienquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ja he
en het stomme is dat die kast een deuk in het zijpaneel heeftik krijg hem dus niet open
jaquote:
Mja, verveel je je iig nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heel goed id
Ik ga er nu even mee aan de slag
Kost kleine 10-30 min
ik heb de patient open kunnen krijgenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze moet de pc aaienniet slaan!
Wij samen leuk posten?quote:
Oke het overzetten is goed gegaan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:31 schreef wimmel_1 het volgende:
SpeedyGJ, kun je dat weerlog databaseje niet andersom laten sorteren ? Zodat de jongste gegevens dus bovenaan komen staan.
om bij de voeding te komen mag ik dus echt alles los gaan makenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:42 schreef Renesite het volgende:
Mijne ook, ongeveer, Juni 1999, regelmatig stofvrij gemaakt, het hart is een P3 450 etcetera, en de voeding is 1 keer vervangen
Das waarquote:
Leeeeeukquote:
Weet je wel hoe alles zit?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
om bij de voeding te komen mag ik dus echt alles los gaan maken
anders kan ik nooit bij de stekker komen
das niet eens zo erg:quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
ik heb de patient open kunnen krijgen
mijn eerste indruk?
een stof nest
hijt komt uit 98 en het ziet er neit naar uit dat hij na het in elkaar zitten ooit nog open is geweest, het hart van de patient word gevormt door een PII400Mhz, 10Gb schijf en 128Mb ram.
Aangezien de patient start problemen heeft ga ik een andere voeding proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |