Komt hij ook vanavond ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:37 schreef Toadette het volgende:
Strol en zijn nieuwe liefde
[afbeelding]
Mijn gamemening zuigt nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zit prima waar het nu zit hoor. Ik vermaak me prima met zowat alles van Nintendo.
Ker, het is dat je van RPG's houdt, anders zoog je gamemening zooooooooooo
Goddelijk inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:40 schreef ChOas het volgende:
Vanavond Fear and Loathing in Las Vegas... Aanrader!!!!
De Cube heerst de pan uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Meer ga ik er niet over zeggen stelletje honden![]()
dus dat moet ik ook kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:40 schreef ChOas het volgende:
met een beetje fotosoep kun je alles er mooi uit laten zienquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Paper marioquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Je hoeft je niet te schamen, heerlijke goudgekleurde vogel van mequote:Op dinsdag 28 december 2004 13:42 schreef Chocobo het volgende:
Zou de Cube niet meteen slechtste console noemen want er zijn best wel wat geniale games op. Probleem is zo weinig naar mijn mening. Het is wel mijn minst gebruikte console maar de games die ik heb zijn wel cool![]()
Het meeste game ik nog steeds op de PS2 en Xboxmaar over het algemeen vind ik de PS2 de beste van alledrie maar dat is mijn mening
![]()
Jaquote:
Heb jij een camera gekocht hoerquote:
*smak* *smek*quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen, heerlijke goudgekleurde vogel van me
Hier, een Gyshal green voor je
Neem je je fototoestelletje mee vanaaf ?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:44 schreef Chocobo het volgende:
Heb jij een camera gekocht hoerPost eens wat foto's van de camera
*Carob nut aan Cho & Quin geeft*quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*smak* *smek*
Geef nog eens wat zaad Gijs ?![]()
inkopper van ChOas verwacht
TE makkelijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*smak* *smek*
Geef nog eens wat zaad Gijs ?![]()
inkopper van ChOas verwacht
die kennisquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
*Carob nut aan Cho & Quin geeft*![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Paper mario.... een van de betere spellen van 2004
Binnenkort voor de 9de keer beginnenquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
die kenniszoooveel respect Gijs !
Een van de beste games OOIT Gijs !quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Binnenkort voor de 9de keer beginnen
Blijft geweldig
Zou jij je ogen ooit laten laseren ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:56 schreef Magneet het volgende:
ik zou niet weten wat ik meer zou moeten kunnen met zo'n dure cam dan met de cam die ik nu heb, maak er alle foto's mee die ik wil maken en dan nog een hoop meer én ik hoef niet met tich verschillende lenzen rond te zuelen
Ohquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Tis een lens gijs
Die camera heb ik en Strol al
70-200 staat voor bereik, die L staat voor Luxury, de professionele lens klasse van Canon(te herkennen aan rode randje en de tele-lenzen zijn wit ter bescherming van de zon). Zo beetje de beste lenzen ter wereld, en de duurste
Och, als je eenmaal de foto's op 100% ziet zit er een wereld van verschil in.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:56 schreef Magneet het volgende:
ik zou niet weten wat ik meer zou moeten kunnen met zo'n dure cam dan met de cam die ik nu heb, maak er alle foto's mee die ik wil maken en dan nog een hoop meer én ik hoef niet met tig verschillende lenzen rond te zeulen
Dat harde !quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Maarja, jou foto's zijn ook crap als ik ze zo gezien heb op je site
quote:
ziet er inderdaad apart uit.quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dit vond ik wel een cool effect:
[afbeelding]
Ik ga de mijne in het voorjaar verkopen (haal een 20D) misschien dat je dan nog interesse hebt ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 14:07 schreef D-Devil het volgende:
Ik wil ook een 300D :}|. iemand in PTA zou hem binnenkort verkopen..
dat is echt een coole filmquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:40 schreef ChOas het volgende:
die van Ieper bedoel je zeker? dan maak ik 600 foot's in een weekend en als er daar 50 echt mooi van zijn vind ik het goed, mij gaat het erom wat er op staat en niet hoequote:Op dinsdag 28 december 2004 14:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Och, als je eenmaal de foto's op 100% ziet zit er een wereld van verschil in.
En als het wat donkerder wordt is een normale digicam moeilijker bruikbaar.
Met me 50mm. F/1.4 maak ik praktisch in het donker nog foto's
Maarja, jou foto's zijn ook crap als ik ze zo gezien heb op je site
ze me vorige post, ik kan je geen ongelijk geven hoorquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Het spijt meBeeldkwaliteit is niet slecht maar de compositie's zijn om te huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |