Komt hij ook vanavond ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:37 schreef Toadette het volgende:
Strol en zijn nieuwe liefde
[afbeelding]
Mijn gamemening zuigt nietquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het zit prima waar het nu zit hoor. Ik vermaak me prima met zowat alles van Nintendo.
Ker, het is dat je van RPG's houdt, anders zoog je gamemening zooooooooooo
Goddelijk inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:40 schreef ChOas het volgende:
Vanavond Fear and Loathing in Las Vegas... Aanrader!!!!
De Cube heerst de pan uitquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Meer ga ik er niet over zeggen stelletje honden![]()
dus dat moet ik ook kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:40 schreef ChOas het volgende:
Vanavond Fear and Loathing in Las Vegas... Aanrader!!!!
met een beetje fotosoep kun je alles er mooi uit laten zienquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Paper marioquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
Je hoeft je niet te schamen, heerlijke goudgekleurde vogel van mequote:Op dinsdag 28 december 2004 13:42 schreef Chocobo het volgende:
Zou de Cube niet meteen slechtste console noemen want er zijn best wel wat geniale games op. Probleem is zo weinig naar mijn mening. Het is wel mijn minst gebruikte console maar de games die ik heb zijn wel cool![]()
Het meeste game ik nog steeds op de PS2 en Xboxmaar over het algemeen vind ik de PS2 de beste van alledrie maar dat is mijn mening
![]()
Jaquote:
Heb jij een camera gekocht hoerquote:
*smak* *smek*quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen, heerlijke goudgekleurde vogel van me
Hier, een Gyshal green voor je
Neem je je fototoestelletje mee vanaaf ?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:44 schreef Chocobo het volgende:
Heb jij een camera gekocht hoerPost eens wat foto's van de camera
*Carob nut aan Cho & Quin geeft*quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
*smak* *smek*
Geef nog eens wat zaad Gijs ?![]()
inkopper van ChOas verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |