Ik zie überhaupt geen plaatjesquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:38 schreef D-Devil het volgende:
Wat een schijt OP, weinig plaatjes veel tekst met copy-paste errors erin.
Scherp! Hoe is het trouwens met je auto, alles een beetje fatsoenlijk weer? Of nog steeds vocht in de bak?quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:19 schreef Fugie het volgende:
ik wel, links in beeld
met kerst alles eruti gehaald, laten drogen, gister alles er weer in. Vanochtend oogde het droog, kzal strax eens kijken als ik thuis ben met al die regen vandaag.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:20 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Scherp! Hoe is het trouwens met je auto, alles een beetje fatsoenlijk weer? Of nog steeds vocht in de bak?
Dus je hebt niets gedaan, behalve alles drogen en uit de bak nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 12:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
met kerst alles eruti gehaald, laten drogen, gister alles er weer in. Vanochtend oogde het droog, kzal strax eens kijken als ik thuis ben met al die regen vandaag.
ik zei ook niet dat ik er iets aan had gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2004 12:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dus je hebt niets gedaan, behalve alles drogen en uit de bak nemen.
Heb eens een lekkende bak gezien, met alle soorten gereedschap achtering, alles aan het roesten.. Vrij klote voor al dat materiaal.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat ik er iets aan had gedaan
ik ga hem wegbrengen naar mijn beunhaas, zelf opzoeken doe ik niet.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:52 schreef Fugie het volgende:
ik heb ff gecheck ddevil, en het is weer bijzonder vochtig in mijn bakkie
nein, is ergens met dat ongeluk gebeurd denk ik, of me wielkast is doorgeroestquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:58 schreef D-Devil het volgende:
[..]. Minder.. Je hebt niet toevallig van die rotte bladeren van de herfst tussen de rubbers zitten dat had ik toen ook en bleef het tussen de rubbers staan en ging lekken na een tijdje.
ik heb vast werk, maar krijg helemaal niets. nul. niks, nada, zero. nichts. nothing. noppes.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:34 schreef PeuRac het volgende:
hey![]()
Ik krijg geen auto op mn stagealleen benzine
ah dat is jammer man.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:36 schreef Fugie het volgende:
halen is nono
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |