De kans dat je dan een flinke windvlaag opvangt is wat kleiner dan inderdaad. Maar het weerstation op de kas van mijn vader heeft ooit eens een stoot van 33m/s opgevangen, en die registreerde elke minuut. Dus het kan welquote:Op zondag 2 januari 2005 14:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier waait het best.
Ik vind het zelf erg irri dat mijn weer station om de 2 min de gegevens binnen haalt omdat ik de max 38 km/h heb gehad, zo te zien kan dat veel hoger!
This wel droog
Ik kan om de 8 sec data binnen halen, alleen vreemd dat het nu niet meer zo is.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
De kans dat je dan een flinke windvlaag opvangt is wat kleiner dan inderdaad. Maar het weerstation op de kas van mijn vader heeft ooit eens een stoot van 33m/s opgevangen, en die registreerde elke minuut. Dus het kan wel
Nog steeds flinke windvlagen buiten op dit moment.
&^%*&%*^&%^*%&%^*%^^* waarom nouquote:Op maandag 3 januari 2005 00:30 schreef drelletje het volgende:
http://www.blikseminslagen.com/vdh/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp tjah net gemist!![]()
quote:In de periode donderdag t/m zondag is de
kans op een stormsituatie in het Noordzeegebied reeel.
Overschrijdingskansen op => 6 Bft voor overdag boven het midden
van het land varieren van 35 tot 75%. Weeralarm criteria voor
"zeer zware windstoten" worden op grond van de Eps kanstabellen
in 10-15% bereikt.
Vergeet dat voorlopig maar, de komende week is het gewoon herfst!quote:Op maandag 3 januari 2005 13:37 schreef kree het volgende:
Ik wil helemaal geen storm met van die baggerregen erbij.
Vrieskou -10 met meters sneeuw, dat zou ik nou eens leuk vinden
Ach we zien welquote:
haha mooiquote:
Ja, bij westenwind mag ik zn poppetjes lenenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:49 schreef drelletje het volgende:
[..]
haha mooi
Lijkt een beetje op joachim tekeningen
Zijn ook altijd mooi.
De wind trekt hier nu al flink aan, stevige windstoten!quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:10 schreef SpeedyGJ het volgende:morgen stormachtig weer, in het noorden wat motregen voor de rest droog.
Wat houdt dat laatste stukje over EFI inquote:HiRLAM 18 UTC-run komt vrijdag op zaterdagnacht
met een groot gebied boven de Noordzee en eveneens langs de
kust met 9 Bft.
(Extreme Forecast Index (EFI) van de EC00 dan een 70-80 % kans
geeft op een extreme windsnelheid tov klimatologie).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |